• Ik ga 1 februari aan mijn eerste story beginnen (yeah)

    Dancing Is All I've Left

    When I was a little girl,
    I used to dance in front of the mirror.
    Closing my eyes,
    Imaging the crowd going crazy,
    Dancing like my life depends on it.

    Nowadays I can’t afford dance classes,
    But I’ll never give up dancing.
    Going to the club,
    Practising dance moves,
    Because dancing is all I’ve left


    “Bij het meisje aangekomen, zie ik dat ze er niet goed aan toe is. Een schotwond in haar zij. Ik strek me naar haar toe, met de intentie om te kijken waar de kogel zit, maar ik krijg de kans niet. Ik hoor opnieuw dat er geschoten word, dit keer op mij.”


    Soundtrack: Going Out Tonight ~ Lethal Bizzle

    So... do you like it??

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 14:42 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    -

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:48 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    -

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:48 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Het zou best een spannend verhaal zijn, denk ik zo, maar ik hou niet zo van al te spannende dingen en ik lees liever stories waarvan de schrijver meer om het schrijven schrijft en niet om te horen dat andere het leuk vinden. Ik denk dat je gewoon even geduldig moet zijn, want om nou al na 20 minuten te zeggen dat niemand het leuk vindt, is wel een beetje overdreven..


    “Love is a contradiction.”

    Ladylit schreef:
    Het zou best een spannend verhaal zijn, denk ik zo, maar ik hou niet zo van al te spannende dingen en ik lees liever stories waarvan de schrijver meer om het schrijven schrijft en niet om te horen dat andere het leuk vinden. Ik denk dat je gewoon even geduldig moet zijn, want om nou al na 20 minuten te zeggen dat niemand het leuk vindt, is wel een beetje overdreven..

    Srry, komt door mij extreem hypere bui op het moment. K haal t wel weg zo. Het is btw gwn drama geen actie.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Van mij iig een abo cuz ik heb de eerste paar stukjes gelezen en me loves it c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    - Nevermind, mag verwijderd worden ;)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 16:12 ]

    K vroeg me toch nog ff af of iemand t leuk vind^^ K ga r sws aan beginnen. Op 1 februari


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    K vroeg me toch nog ff af of iemand t leuk vind^^ K ga r sws aan beginnen. Op 1 februari


    Je mag je eigen topics neit bumpen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Je mag je eigen topics neit bumpen.

    Srry k zal t nie meer doen, k wilde alleen maar weten... nou ja, laat ook maar:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."