• Heyhey,

    Ik heb gisteren even liggen piekeren in mijn bed en plots stuitte ik op een verhaallijn. Na alles wat te vervormen kwam er toch wel een degelijk verhaal uit. Nu vraag ik jullie of het origineel is en of jullie misschien nog tips hebben voor de verdere afwerking van de verhaallijn ;)
    (Zelf al is het on-origineel, ik zal het waarschijnlijk toch schrijven, maar ik vroeg me toch jullie meningen af ^^)

    De verhaallijn:
    Een meester misdadiger is op zoek naar iemand,een meisje, die samen met hem het slechte pad op zou willen gaan. Dit doet hij niet op een simpele manier. De meisje weten het zelf niet dat ze deel uitmaken van zijn 'zoektocht'. Hij zoekt ze op en laat ze van alles meemaken. Zo zijn er drie fases:
    1- de kennismaking met hun nieuwe leven
    2- het overleven
    3- De ultimate test
    Slagen ze er volgens hem in, dan zal hij ze verder opleren. Zo staat roem of de hel ze op te wachten. Het wordt wat ze er zelf van maken.

    Bouw van het verhaal:
    Er zijn drie hoofddelen (Esmée, Rachel en Avalyn) die elk worden aangekondigd door een beginblad met wat informatie. Bv.
    Esmée
    Age -> 17
    Surviving -> prison
    Time -> At least 1 year
    AFGEROND/FAILED

    Rachel
    Age -> 14-15
    Surviving -> The game of the Dead
    Time -> At least 1 Year
    AFGEROND/FAILED

    Avalyn
    Age -> 15-16
    Surviving -> Me/myself
    Time -> Unknown/when the time is right
    IN PROGRESS

    Zo iets. Aan het begin van elk hoofddeel schrijft de misdadiger een klein stukje van zijn plan met het nieuwe meisje. Ook zijn verwachtingen etc. Ook aan het einde van elk hoofddeel schrijft hij op wat hij er van vond, hoe het is verlopen, wat ij erover dacht etc.
    Ertussen is het gewoon het meisje zelf (in de ik-vorm) dat dit alles meemaakt en die erover verteld.

    Verdere informatie:
    - Onbekende personen
    - In de echte wereld
    - Avontuur en in het tweede hoofddeel ook wat romantisch en drama.
    - ... (Stel gerust vragen ;)

    COPYRIGHT! Ik wil niet dat iemand dit idee uitwerkt zonder mijn medeweten. Het is een zelf bedacht verhaal, vandaar dat ik er echt zelf aan wil werken. ^^
    Er zullen nog wel wat fouten in zitten (Zoals het Engels en Nederlands door elkaar), maar daar zal nog aan gewerkt worden! ^^

    xx, Plushie

    Hey!
    Ik vond je idee echt super, maar ik heb wel een vraagje: waarom moeten alle drie de meisjes iets anders doormaken, waarvan de laatste ineens hem zelf moet zien te 'overleven?'
    Is het niet logischer dat ze alle drie hetzelfde pad af moeten leggen (moeten overleven) en daarna bij hem uit komen? Of is dat ook de bedoeling en lees ik gewoon niet goed?
    Ik zou het hoe dan ook wel lezen, dus let me know when you start ;)


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain

    Slagen ze er volgens hem in, dan zal hij ze verder opleren

    Opleren? Sorry maar bedoel je niet opleiden? En niet om te zeiken maar het is het de meisjes en het meisje want nu staat er de meisje


    Physics is awesome

    Klinkt echt leuk!
    Laat je me weten als je begint?


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    @lilalchemist: Ik denk omdat hetverhaal anders wat saai kan worden ;) Volgens mij wordt het dan wat eentonig ^^

    @Eyes: Omg, ja, niet bij stil gestaan. ;D Je hebt idd gelijk.

    @Delightful: Al reeds mee begonnen. Er zijn nog enkele dingen veranderd om het -hopelijk- leuker te maken.

    Klikkie