• Maya is een gewoon meisje dat naar high school gaat en bij de cheerleaders zit. Tot iemand haar meeneemt. Als ze wakker word is alles anders, zij is anders, ze is een vampier! Als er nog een magisch wonder gebeurt, weet ze niet meer wat ze moet doen.


    (vampier, zeemeermin)
    onbekende personages

    Het is een mengeling van Twilight, Vampire Diaries en H2O

    Ik ben er nog mee bezig en ben eigenlijk nog heel erg aan het begin.ik heb nu begin info en dan 2 hoofdstukken. Maar het zijn, al zeg ik het zelf, wel grote hoofdstukken. Ik heb nog niet echt een regelmaat gevonden met updaten, dat ligt er aan hoeveel inspiratie en fantasie ik op dat moment heb. Op dit moment is het niet zoveel maar misschien heb ik morgen zo weer een nieuw hoofdstuk af.

    Ik hoop dat mensen het gaan lezen.

    Lees ook mijn andere verhaal. luasyrita. Dat gaat over een school voor magische wezens. Dat verhaal schrijf ik met vriendinnen, elk hoofdstuk is dus ook door een ander personage gezien. Ik schrijf met maya maris, het is een soort vervolg op mijn eigen verhaal.
    Ik type dit vanaf mijn mobiel dus kan ik niet echt makkelijk aan link maken :$

    Laat vooral weten wat je ervan vind!!

    Xx Martine


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect

    Up


    "Being sixteen forever sounded good untill you really thought about it. Then it didn't seem like such a great prospect