• ..verveling! _O_
    -oh en ergenis, dat vooral! :3-

    om het kort te houden: mijn tante was mee en ze was nogal, nee ik overdrijf niet, chagrijnig. En nu kan ik haar de komende paar weken even niet meer zien/horen/etc. Want ik ben niet boos op haar, nee; pisslink -ofhoejedatookschrijvenmoet- :Y)

    Voor de rest was er geen hol te doen in Deutschland waar wij waren. We zaten midden in de middel of nowhere, en zelfs het park was dodelijk saai. Het zwembad was zelfs saai x'D
    naja,
    ik heb mezelf proberen te vermaken, zo veel mogelijk niet aan mijn tante/klefheidvanhaar/opmerkingenvanhaar, niet proberen te ergeren. Ik heb geprobeerd niet te veel vervelende 'puberale' uitfloepzinnen uit te spreken, maar soms floepte ze gewoon uit mijn mond (A)
    en ik ben blij dat ik weer terug ben _O_
    Serieus;
    ik heb nederland gemist.

    Oh het weer was btw wel beter als in Nederland-wat een pluspunt jongens :'D-
    En zelfs 2 dagen volle zon :Y) -dus ik ben wel bruiner, maar niet negerbruin x'D-
    en nu heb ik niets meer te lullen _O_

    Mieeeeeeeeeeeeeertje :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Mieeeeeeeeeeeeeertje :9~

    geeesje!
    -je bent weer terug ge-turned naar voiceless _O_-

    Ik heb Nederland echt niet gemist :'D Althans niet het weer in ieder geval. Het scheelde wel 20 graden met hier. Ik ben vannacht om 1u thuis gekomen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Ik heb Nederland echt niet gemist :'D Althans niet het weer in ieder geval. Het scheelde wel 20 graden met hier. Ik ben vannacht om 1u thuis gekomen.

    ik wel, maar kijk;
    mijn vakantie was gewoon tijdverspilling, naar mijn mening :') -teminste hoe ik het "ervaren" heb x'D-
    dusja :Y)

    maar ik hoop dat jou vakantie wel leuk was _O_