• hey, ik overlaatst een filmpje gezien waarin Louis zei dat als er een alienaanval was hij Niall zou offeren.
    Weten jullie of dit gewoon een flauw grapje was? want Niall zag er echt wel gekwetst uit... Of is er misschien meer aan de hand?

    Wacht..... Wat?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik kan me niet voorstellen dat Niall daar zich iets van aantrekt XD


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik haat Louis als hij Niall niet mag, ik zweer het haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking



    1.39 (: De video diaries zijn naar zeggen gescript, maar ik heb het wel vaker dat ik Louis echt heel irritant vindt doen tegen Niall.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dumbledore schreef:
    Ik haat Louis als hij Niall niet mag, ik zweer het haha.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Daar hebben we het dus precies over in het topic over dat filmpje. Ik vind wel dat Niall vaak een beetje buiten de groep valt


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Daar hebben we het dus precies over in het topic over dat filmpje. Ik vind wel dat Niall vaak een beetje buiten de groep valt


    Vind ik heel erg meevallen, ik heb dat juist heel erg vaak met Zayn.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dude, these guys make stupid jokes all the time. Don't mind it.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik denk dat het gewoon een grapje is van Louis.
    Ik kan me niet voorstellen dat Louis Niall expres zou proberen te kwetsen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 22:52 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Mags schreef:
    (...)

    Vind ik heel erg meevallen, ik heb dat juist heel erg vaak met Zayn.


    Echt?! Misschien let ik teveel op Niall. :$


    Physics is awesome

    Het is menselijk, hoor, dat sommige karakters botsen en iemand iemand meer mag dan de ander.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Frustrated schreef:
    Het is menselijk, hoor, dat sommige karakters botsen en iemand iemand meer mag dan de ander.


    Dat snap ik wel maar ze zijn zo vaak bij elkaar en dan zie ik zoiets, dan heb ik er toch een naar gevoel bij.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat snap ik wel maar ze zijn zo vaak bij elkaar en dan zie ik zoiets, dan heb ik er toch een naar gevoel bij.

    Ik ook... En misschien is er wel een serieuze Nouis aan de gang, weet jij veel. (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 23:01 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Niall vond ik al die tijd al een beetje down. Misschien daarvoor een klein meningsverschil gehad.
    Maar Niall vind ik altijd wel een beetje buiten de boot vallen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 23:36 ]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    ...

    guise. Guise. GUISE! Ik weet dat SOPA dood is, maar alsnog hebben we een boel andere dingen om ons zorgen over te maken die ietsjes belangrijker zijn dan of iemand wel of niet gekwetst zou zijn doordat een vriend hem zou opofferen in het geval van een alien aanval. Srsly, waar maak je je druk om? D:


    quidquid excusatio prandium pro