• en nee, het is geen liefdesverhaal met een van de leden van th toch zijn ze wel heeel belangrijk xD

    Ik sloot mijn ogen en veegde de laatste paar tranen weg. Het deed pijn te weten dat ik niet gewenst was, dat ik een fout was. Nooit geaccepteerd door niemand dan mijn geweldige vrienden, zonder hun had ik het opgegeven. Door de jaren heen had me rebels gedragen, om te maskeren dat ik een bastaard was. Want niets is lager dan een bastaard. Dat weet ik beter dan wie ook.
    Claire is een meisje van vijftien jaar, geboren en getogen in Rennes, een stad in Bretagne, Noord Frankrijk. Ze is een rebel eerste klas, de problemen op school lijken haar op te zoeken. Ze is opstandig, met een totaal eigen stijl voor muziek en kleding. Bovendien is ze heel muzikaal: ze speelt piano, gitaar, drums, bas en ze zingt. Muziek en haar vrienden is alles wat ze nodig heeft om haar afkomst te vergeten. Ze is het gevolg van een tienerzwangerschap, haar moeder Joséphine is tweeëndertig en heeft geen contact meer met haar vader. Claire heeft geen flauw idee wie hij is, alleen dat ze vreselijk veel op hem lijkt. Op een dag doet Claire iets tegen de wil van haar moeder in, en besluit haar moeder haar te vertellen wie haar vader is. Maar dat maakt haar leven tot een nog groter probleem dan het is…
    [url]
    http://www.quizlet.nl/stories/31026/a-child-of-destiny-tk/[/url]


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.