• Ze stonden donderdag in het voorprogramma van Destine en ik vond ze wel vet dus ik dacht he ik open er wel even een topic over om het met jullie te delen :3

    Her Bright Skies - Little Miss Obvious

    Ik vind ze vette muziek hebben en de jongens zijn echt heel aardig en cool en niet verkeerd om te zien (vooral die zanger) (A)

    Wat vinden jullie van ze? :D

    *klik :9~*
    *klik (A)*

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 17:51 ]


    dream, dare, fly!

    Whut. heeft Destine nu ook al een voorpgrogramma?
    Zij wàren het voorprogramma :'D

    Wel leuk (:


    --

    Ik luisterde net 'n liedje van ze :') Nou, die liedjes die ze tijdens 't concert van Destine zongen, zijn heel anders dan die op Youtube? Ik bedoel, tijdens dat concert vond ik 't er ruiger aan toe gaan x) En ja. Ze zijn zeker niet verkeerd om te zien, buh. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ging naar Destine voor hen ;3

    Die gasten zijn sick. :9~


    wth.

    Ja die heb ik gezien... die lead zanger liep langs in alleen een handdoek xD ...I love them !! Hahahaha You ate my dog zijn ook geweldig (H)


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Simbelmyne schreef:
    Ik luisterde net 'n liedje van ze :') Nou, die liedjes die ze tijdens 't concert van Destine zongen, zijn heel anders dan die op Youtube? Ik bedoel, tijdens dat concert vond ik 't er ruiger aan toe gaan x) En ja. Ze zijn zeker niet verkeerd om te zien, buh. :'D


    Klopt bij het optreden ging het er ruiger aan toe, maar ze zijn wel leuk zo vind ik :P


    dream, dare, fly!

    TheReaper schreef:
    Ja die heb ik gezien... die lead zanger liep langs in alleen een handdoek xD ...I love them !! Hahahaha You ate my dog zijn ook geweldig (H)


    Hahaha awesome x'D
    Ik heb een tijdje met Jaybee (die zanger), Jolle (de bassist) en Niclas (gitarist) gepraat en sta met ze op de foto :)


    dream, dare, fly!

    Pomegranate schreef:
    (...)

    Hahaha awesome x'D
    Ik heb een tijdje met Jaybee (die zanger), Jolle (de bassist) en Niclas (gitarist) gepraat en sta met ze op de foto :)


    Aah die gitarist dacht dat ik naar hem floot maar dat deed mijn beste vriendin xD Hahahah we stonden like almost naast die backstage ingang xD Helemaal boven xD


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Like, lol. Ik heb ze ook gezien. Ik ging naar Destine voor hun to be honest, en ik heb een shirrttt <3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik kende ze al voordat ik erheen ging, en stiekem vond ik ze veel beter dan Destine haha. Maar anders was ik sowieso al niet naar Destine gegaan, dusja :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Seaside schreef:
    Ik kende ze al voordat ik erheen ging, en stiekem vond ik ze veel beter dan Destine haha. Maar anders was ik sowieso al niet naar Destine gegaan, dusja :3


    Haha ik kende ze totaal nog niet maar ik vond ze ook beter dan Destine to be honest :)


    dream, dare, fly!

    Pomegranate schreef:
    (...)

    Haha ik kende ze totaal nog niet maar ik vond ze ook beter dan Destine to be honest :)

    Volgens mij vonden vrij veel mensen dat, want ik hoorde alle mensen om me heen ook al, lol :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    TheReaper schreef:
    (...)

    Aah die gitarist dacht dat ik naar hem floot maar dat deed mijn beste vriendin xD Hahahah we stonden like almost naast die backstage ingang xD Helemaal boven xD


    Woot wij stonden ook naast de backstage ingang! Ö


    dream, dare, fly!

    Ik kende ze nog niet maar vond de muziek echt heel vet =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg