• Ja dit gaat weer over mijn zusje en als je dat niet aanstaat lees je het maar niet.

    Mijn zusje neemt dus NOOIT haar sleutel mee, maar ze was dus bij oma en toen kwam ze thuis en belde ze aan, maar ik was boven een sigaretje aan het roken, dus ik moest eerst even mijn peuk uitdrukken en ik kon zo snel mijn asbak niet vinden omdat ik uit het raam aan het roken was, en de as aftikte in de tuin. Nou, duurde misschien twintig seconden, toen liep ik naar beneden heen en deed ik de deur open. Gaat ze eerst vals naar me kijken dus ik loop terug de keuken in, ga gewoon weer verder op facebook. Loopt ze eerst drie keer heen en weer naar de koelkast, en slaat ze me steeds tegen het achterhoofd aan, maar ik dacht 'Nou weetje laat maar, anders word ze weer fuckin pissig en daar heb ik geen zin in.' maar toen schonk ze dus een glas melk in en gooide ze dat hele glas over mijn hoofd heen èn toen werd ik dus wel kwaad. Dus ik rende achter haar aan met een pak ice-tea en ik spoot dat hele ding over haar leeg. Begon ze aan mijn haren te trekken en ik was haar dus aan het slaan omdat ik vond dat ze me los moest laten. Nouja, heel gevecht verder dus. Klaar. vraagt ze vijf minuten later 'Waar is mama' want die zit dus twee deuren verder, maar ik heb echt geen zin om nu tegen haar te praten want ze word toch om alles wel weer kwaad. Gaat ze fuckin scheinheilig zeggen 'Nou, dan zeg je het toch niet maar weet wel dat jij toch wel weer de schuld krijgt' doelend op de hele kamer die nu overhoopt ligt en met overal melk en ice-tea op de grond.

    Serieus. Hoe moeilijk is het om even te wachten totdat ik bij de deur kan komen -.-' Overdrijven is ook een vak.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Jullie hebben dringend hulp nodig, allemaal. (cat) Jou zusje reageert inderdaad écht overdreven. Ik snap jou reactie ook, maar eigenlijk hoort zoiets niet. En je moeder blijft gewoon rustig ergens anders zitten? Nou, hulp is het best.


    Your make-up is terrible

    Lief zusje...

    Verder ben ik het eigenlijk best wel met Nikki eens.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    Jullie hebben dringend hulp nodig, allemaal. (cat) Jou zusje reageert inderdaad écht overdreven. Ik snap jou reactie ook, maar eigenlijk hoort zoiets niet. En je moeder blijft gewoon rustig ergens anders zitten? Nou, hulp is het best.


    Weet ik ook wel, maar normaal gesproken kan ik me best goed inhouden alleen niet als het op haar aankomt. Ik weet ook wel dat ik slecht op haar gedrag reageer maar op het moment zelf -hoe raar het ook klinkt- kan ik alleen maar denken 'Ja weetje. Dan kun je krijgen ook.' En mijn moeder die weet het niet eens. Die heeft haar mobiel hier laten liggen, en ik ga niet in mijn pyjama en mijn hele haar vol met melk de straat op lopen. :c


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Wat Nikki zegt...


    Life is hard and then we die

    Cooper schreef:
    (...)

    Weet ik ook wel, maar normaal gesproken kan ik me best goed inhouden alleen niet als het op haar aankomt. Ik weet ook wel dat ik slecht op haar gedrag reageer maar op het moment zelf -hoe raar het ook klinkt- kan ik alleen maar denken 'Ja weetje. Dan kun je krijgen ook.' En mijn moeder die weet het niet eens. Die heeft haar mobiel hier laten liggen, en ik ga niet in mijn pyjama en mijn hele haar vol met melk de straat op lopen. :c


    Hmhm, dat begrijp ik ja, laat die maar lekker liggen. En ik begrijp jou reactie heel goed hoor, ik zou haar waarschijnlijk zelf tegen de grond geslagen hebben, maar eigenlijk hoor je zoiets gewoon te negeren, waarschijnlijk deed ze het ook alleen om jou aandacht te trekken.


    Your make-up is terrible

    Mag ik vragen hoe oud jouw zusje is?

    Mijn zusje is ook ongeduldig als het gaat om de deur opendoen... maar het leidt nooit tot zoiets ._.;;
    Ik gooi wel eens water over haar heen en zij ook wel eens bij mij, maar niet op zo'n manier als je beschreef over jou en je zusje. En water is water lol. Dan wordt mama ook mega boos so yeah..

    Wat Nikki zegt.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Assassin schreef:
    (...)

    Hmhm, dat begrijp ik ja, laat die maar lekker liggen. En ik begrijp jou reactie heel goed hoor, ik zou haar waarschijnlijk zelf tegen de grond geslagen hebben, maar eigenlijk hoor je zoiets gewoon te negeren, waarschijnlijk deed ze het ook alleen om jou aandacht te trekken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Je zusje is echt raar, maar ik snap echt totaal dat jij zo reageert, ik zou ook echt zo reageren. Het is gewoon super raar dat je zusje überhaupt zo doet! Echt, hoe oud is ze? 5? Moet ze echt zo kinderachtig doen raar wijf!

    Mijn zusje is veertien (cat)
    maar ik ga even douchen, want mijn haar stinkt naar melk.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 23:20 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Assassin schreef:
    Jullie hebben dringend hulp nodig, allemaal. (cat) Jou zusje reageert inderdaad écht overdreven. Ik snap jou reactie ook, maar eigenlijk hoort zoiets niet. En je moeder blijft gewoon rustig ergens anders zitten? Nou, hulp is het best.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Go get therapy.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jullie zijn allebei zo kinderachtig...

    Ik snap best dat je geïrriteerd word van je zus, maar jij bent wel de oudste, gedraag je dan ook zo.


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Assassin schreef:
    Jullie hebben dringend hulp nodig, allemaal. (cat) Jou zusje reageert inderdaad écht overdreven. Ik snap jou reactie ook, maar eigenlijk hoort zoiets niet. En je moeder blijft gewoon rustig ergens anders zitten? Nou, hulp is het best.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Elliania schreef:
    Jullie zijn allebei zo kinderachtig...

    Ik snap best dat je geïrriteerd word van je zus, maar jij bent wel de oudste, gedraag je dan ook zo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.