• hey, ik overlaatst een filmpje gezien waarin Louis zei dat als er een alienaanval was hij Niall zou offeren.
    Weten jullie of dit gewoon een flauw grapje was? want Niall zag er echt wel gekwetst uit... Of is er misschien meer aan de hand?

    Het was gewoon een grapje van Louis, hij maakt zulk soort opmerkingen altijd. Niall kan er echt wel tegen hoor, hij is veel te vrolijk en te gezellig om zich daar iets over aan te trekken. Ik vind het zelf nogal overdreven dat ze het eruit gehaald hebben omdat mensen serieus denken dat Louis Niall haat. Ze zijn beste vrienden die pikken zulk soort grapjes echt wel van elkaar hoor.


    .

    Zoals iedereen al zegt, het was gewoon een grapje.(: Harry's lach bij 3:43 is zo sexy!<3


    There is nothing more badass than being yourself

    Doordat iedereen is gaan flippen is, zou het moment waar Louis dat zegt zelfs uit de video diary geknipt. Al kom ik enkel de filmpjes tegen waar het niet uit geknipt is. Maar dan nog. Het is duidelijk een typisch Louis grapje. Voor de rest ben ik het volledig eens met Violate.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 17:14 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Violate schreef:
    Okay, serieus. Ik zie het zo; opposite always attract, Niall en Louis zijn precies hetzelfde. In het begin zijn ze alle 5 naar iemand speciaal toegegroeid en in de band zijn dat echt hun beste vriend. Like, Louis met Harry, Zayn met Liam, en Niall is zo "carefree and full of life" dat hij met iedereen goed overweg kan gaan. Waarom zouden ze in hemelsnaam ruzie hebben? Ik heb nog nóóit iemand over ze gehoord. Nog nooit gehoord dat er iets awkwards tussen nouis was, en OPEENS omdat Louis een opmerking maakt wat gewoonweg zijn humor is - en als je zijn humor nu nog niet snapt heb je waarschijnlijk te weinig van hem gezien - en dat weten de jongens inmiddels ook wel. Er is niets om je zorgen over te maken, want er is niets aan de hand. Ze zijn al twee jaar bij elkaar in de band, waarom zouden ze ruzie hebben? I mean kijk naar je eigen vriendengroep, daar heb je toch ook iemand met wie je heel veel omgaat en iemand waar me het minst omgaat? Like Louis gaat het meest met Harry om en het minst met Louis. Liam gaat het meest met Zayn om en het minst met Harry, Zayn gaat het meest met Liam om en het minst met, nee okay Zayn is de bandslet die gaat met iedereen goed. Dus komaan, Niall komt echt wel aan zijn trekken en zo is Niall. En trouwens Zayn nam het wel mooi voor hem op. Niets om je zorgen over te maken dus, seriously get a life. Mensen zoeken elke keer weer problemen. Als ze willen dat dit fandom + de band gewoon één blijft moeten we niet zo zeuren over elk klein dingentje dat voorkomt. Eerst was het Harry die niet aan zijn fans dacht, vervolgens was Zayn van een andere afkomst dus hoorde hij niet in de band, daarna wordt Haroline opeens gehaat, en nu zijn Niall en Louis opeens in een ruzie? Sure, sorry maar salût, dit is belachelijk.


    +1


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Violate schreef:
    Okay, serieus. Ik zie het zo; opposite always attract, Niall en Louis zijn precies hetzelfde. In het begin zijn ze alle 5 naar iemand speciaal toegegroeid en in de band zijn dat echt hun beste vriend. Like, Louis met Harry, Zayn met Liam, en Niall is zo "carefree and full of life" dat hij met iedereen goed overweg kan gaan. Waarom zouden ze in hemelsnaam ruzie hebben? Ik heb nog nóóit iemand over ze gehoord. Nog nooit gehoord dat er iets awkwards tussen nouis was, en OPEENS omdat Louis een opmerking maakt wat gewoonweg zijn humor is - en als je zijn humor nu nog niet snapt heb je waarschijnlijk te weinig van hem gezien - en dat weten de jongens inmiddels ook wel. Er is niets om je zorgen over te maken, want er is niets aan de hand. Ze zijn al twee jaar bij elkaar in de band, waarom zouden ze ruzie hebben? I mean kijk naar je eigen vriendengroep, daar heb je toch ook iemand met wie je heel veel omgaat en iemand waar me het minst omgaat? Like Louis gaat het meest met Harry om en het minst met Louis. Liam gaat het meest met Zayn om en het minst met Harry, Zayn gaat het meest met Liam om en het minst met, nee okay Zayn is de bandslet die gaat met iedereen goed. Dus komaan, Niall komt echt wel aan zijn trekken en zo is Niall. En trouwens Zayn nam het wel mooi voor hem op. Niets om je zorgen over te maken dus, seriously get a life. Mensen zoeken elke keer weer problemen. Als ze willen dat dit fandom + de band gewoon één blijft moeten we niet zo zeuren over elk klein dingentje dat voorkomt. Eerst was het Harry die niet aan zijn fans dacht, vervolgens was Zayn van een andere afkomst dus hoorde hij niet in de band, daarna wordt Haroline opeens gehaat, en nu zijn Niall en Louis opeens in een ruzie? Sure, sorry maar salût, dit is belachelijk.

    I agree van hier tot tokio.


    Some things are changing too much.

    Violate schreef:
    Okay, serieus. Ik zie het zo; opposite always attract, Niall en Louis zijn precies hetzelfde. In het begin zijn ze alle 5 naar iemand speciaal toegegroeid en in de band zijn dat echt hun beste vriend. Like, Louis met Harry, Zayn met Liam, en Niall is zo "carefree and full of life" dat hij met iedereen goed overweg kan gaan. Waarom zouden ze in hemelsnaam ruzie hebben? Ik heb nog nóóit iemand over ze gehoord. Nog nooit gehoord dat er iets awkwards tussen nouis was, en OPEENS omdat Louis een opmerking maakt wat gewoonweg zijn humor is - en als je zijn humor nu nog niet snapt heb je waarschijnlijk te weinig van hem gezien - en dat weten de jongens inmiddels ook wel. Er is niets om je zorgen over te maken, want er is niets aan de hand. Ze zijn al twee jaar bij elkaar in de band, waarom zouden ze ruzie hebben? I mean kijk naar je eigen vriendengroep, daar heb je toch ook iemand met wie je heel veel omgaat en iemand waar me het minst omgaat? Like Louis gaat het meest met Harry om en het minst met Louis. Liam gaat het meest met Zayn om en het minst met Harry, Zayn gaat het meest met Liam om en het minst met, nee okay Zayn is de bandslet die gaat met iedereen goed. Dus komaan, Niall komt echt wel aan zijn trekken en zo is Niall. En trouwens Zayn nam het wel mooi voor hem op. Niets om je zorgen over te maken dus, seriously get a life. Mensen zoeken elke keer weer problemen. Als ze willen dat dit fandom + de band gewoon één blijft moeten we niet zo zeuren over elk klein dingentje dat voorkomt. Eerst was het Harry die niet aan zijn fans dacht, vervolgens was Zayn van een andere afkomst dus hoorde hij niet in de band, daarna wordt Haroline opeens gehaat, en nu zijn Niall en Louis opeens in een ruzie? Sure, sorry maar salût, dit is belachelijk.


    This. Just this.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Violate schreef:
    Okay, serieus. Ik zie het zo; opposite always attract, Niall en Louis zijn precies hetzelfde. In het begin zijn ze alle 5 naar iemand speciaal toegegroeid en in de band zijn dat echt hun beste vriend. Like, Louis met Harry, Zayn met Liam, en Niall is zo "carefree and full of life" dat hij met iedereen goed overweg kan gaan. Waarom zouden ze in hemelsnaam ruzie hebben? Ik heb nog nóóit iemand over ze gehoord. Nog nooit gehoord dat er iets awkwards tussen nouis was, en OPEENS omdat Louis een opmerking maakt wat gewoonweg zijn humor is - en als je zijn humor nu nog niet snapt heb je waarschijnlijk te weinig van hem gezien - en dat weten de jongens inmiddels ook wel. Er is niets om je zorgen over te maken, want er is niets aan de hand. Ze zijn al twee jaar bij elkaar in de band, waarom zouden ze ruzie hebben? I mean kijk naar je eigen vriendengroep, daar heb je toch ook iemand met wie je heel veel omgaat en iemand waar me het minst omgaat? Like Louis gaat het meest met Harry om en het minst met Louis. Liam gaat het meest met Zayn om en het minst met Harry, Zayn gaat het meest met Liam om en het minst met, nee okay Zayn is de bandslet die gaat met iedereen goed. Dus komaan, Niall komt echt wel aan zijn trekken en zo is Niall. En trouwens Zayn nam het wel mooi voor hem op. Niets om je zorgen over te maken dus, seriously get a life. Mensen zoeken elke keer weer problemen. Als ze willen dat dit fandom + de band gewoon één blijft moeten we niet zo zeuren over elk klein dingentje dat voorkomt. Eerst was het Harry die niet aan zijn fans dacht, vervolgens was Zayn van een andere afkomst dus hoorde hij niet in de band, daarna wordt Haroline opeens gehaat, en nu zijn Niall en Louis opeens in een ruzie? Sure, sorry maar salût, dit is belachelijk.

    This. En, het is eruit geknipt.
    Om mijn persoonlijke mening er nog aan toe te voegen: Het zijn vrienden, Louis doet dit niet om iemand te kwetsen en Niall neemt dit heus niet zo persoonlijk.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik wil niet zeuren en/of zeiken maar de onderstaande zin was volgens mij fout
    Like Louis gaat het meest met Harry om en het minst met Louis.

    Ik ben in ieder geval niet zo, ik was serieus ongerust want ik zou het vreselijk vinden als Niall word gekwetst of een van de andere. Dus ik was alleen maar bezorgd en wilde zekerheid


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik wil niet zeuren en/of zeiken maar de onderstaande zin was volgens mij fout
    Like Louis gaat het meest met Harry om en het minst met Louis.

    Ik ben in ieder geval niet zo, ik was serieus ongerust want ik zou het vreselijk vinden als Niall word gekwetst of een van de andere. Dus ik was alleen maar bezorgd en wilde zekerheid


    Louis should be Liam, just saying. En er is dus niets om ongerust over te zijn, je moet niet teveel geloven wat dit fandom zegt, het verpest je beeld over de jongens alleen maar. Gewoon je eigen kleine fandom starten waar je zelf bepaald wat waar is en niet waar. Tenminste, dat doe ik.


    Levensgenieter.

    Waarom zouden jullie je daar druk om maken? Voor zover ik het weet en heb gehoord, zijn ze nog gewoon bij elkaar. (cat)


    26 - 02 - '16

    Violate schreef:
    (...)

    Louis should be Liam, just saying. En er is dus niets om ongerust over te zijn, je moet niet teveel geloven wat dit fandom zegt, het verpest je beeld over de jongens alleen maar. Gewoon je eigen kleine fandom starten waar je zelf bepaald wat waar is en niet waar. Tenminste, dat doe ik.


    Sommige fans, en nu heb ik het even over die van JB maar ik hoop dat de fans van 1D dat nooit zullen doen, bedreigen dus mensen waar ie uit ging. Ik weet het weliswaar niet zeker maar ik vind persoonlijk dat je ondanks dat je fan bent, je degene waarvan je fan bent wel hun privacy moet gunnen en ze gewoon gelukkig laten zijn met wie ze willen.

    En die schoonmaakster van Zayn begreep ik echt niet. Ik zou toch eerst even kloppen en Zayn begrijp ik ook niet, je gaat toch niet naakt door je appartement als je een schoonmaakster hebt? Ik zou sowieso nooit naakt gaan dansen in mijn huis, maar goed. Ik ga weer off topic


    Physics is awesome

    Nialler valt zo vaak uit de groep, echt srsly. En soms lijkt het alsof Louis hem niet mag.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik snap niet waarom iedereen zich hier zo druk om maakt.. It's just Louis and his jokes. (:


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Uneventful schreef:
    Nialler valt zo vaak uit de groep, echt srsly. En soms lijkt het alsof Louis hem niet mag.


    Ja maar misschien zie jij en ik ook dat gewoon verkeerd. En daarnaast ze kunnen wel tegen een stootje of een grapje, ook al is het niet zo'n leuk grapje


    Physics is awesome

    En de video diaries hebben een script, ik weet niet hoe je dat zegt in normaal nederlands.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.