• hey, ik overlaatst een filmpje gezien waarin Louis zei dat als er een alienaanval was hij Niall zou offeren.
    Weten jullie of dit gewoon een flauw grapje was? want Niall zag er echt wel gekwetst uit... Of is er misschien meer aan de hand?

    Srsly, het was maar een grapje?


    all I want is the taste that your lips allow

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja maar misschien zie jij en ik ook dat gewoon verkeerd. En daarnaast ze kunnen wel tegen een stootje of een grapje, ook al is het niet zo'n leuk grapje


    Ach, whatever, zolang ze maar bij elkaar blijven. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    FANGIRL zei op 21 jan 2012 - 13:33:

    Het was gewoon een grapje van Louis, hij maakt zulk soort opmerkingen altijd. Niall kan er echt wel tegen hoor, hij is veel te vrolijk en te gezellig om zich daar iets over aan te trekken. Ik vind het zelf nogal overdreven dat ze het eruit gehaald hebben omdat mensen serieus denken dat Louis Niall haat. Ze zijn beste vrienden die pikken zulk soort grapjes echt wel van elkaar hoor.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 21:19 ]


    Save me from myself.

    Niall had het filmpje zelf op Facebook gepost, en had dat stukje eruit geknipt, dus dat moet wel iets betekenen.

    AAaaaaaw zon zielig voor Niall :(

    Trouwens, het was een antwoord op Niall zijn antwoord.

    Niall had gezegd dat hij Liam voor zich zou houden en Louis zei dan dat hij Niall ging opofferen voor hem zodat Niall zijn plan niet zou werken (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Starkiller schreef:
    Niall had het filmpje zelf op Facebook gepost, en had dat stukje eruit geknipt, dus dat moet wel iets betekenen.

    Nah, hij had ook een beugel omdat alle fans zijn tanden raar vonden. Waarschijnlijk is ie gewoon heel onzeker. HE DOESN'T KNOW OH OH! HE DOESN'T KNOW HE'S BEAUTIFUUUUUUUL.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hoewel ik geen 1D fan ben, kan ik niet onder alle filmpjes en dergelijke uit. Los van het feit of Louis weldegelijk naar doet tegen Niall, heb ik het sowieso niet zo op Lousi. Op de een of andere manier vind ik dat hij aandacht trekt op een negatieve manier.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Lol, zelfs in het echte leven maken mijn vrienden en ik bitchopmerkingen naar elkaar, dus ik denk echt niet dat zij daar serieus over zijn :'D


    SLOAN.

    Calm down pancakes. Iedereen weet toch dat Louis zoiets nooit meent, het is zijn randomness. Elke directioner zou moeten weten dat ze best friends zijn.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Naill zegt tog ook dat hij Harry gaat gebruiken om hem weg te lokken..
    waarom zou hij dat wel mogen zeggen en Louis niet over Naill?
    Daarbij, het is maar een grapje, waar maken we ons druk om?

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 15:02 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tomlinson schreef:
    Srsly, het was maar een grapje?


    Hope goes lost but never dies.

    Wel ik had het filmpje gezien en I don't see it. Kan me ook moeilijk voorstellen dat Niall zich dat ooit zou aantrekken. Gewoon een grap. ^^


    Take me to wonderland

    Ik denk niet dat het echt is hoor. Louis maakt toch zo vaak grapjes, als ik Niall was zou ik hem niet al te serieus nemen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Of course it's a joke. We weten allemaal dat Louis humor zo gewoon is, and we love it! Maar deze opmerking kan gemeen over komen op iemand, gewoon omdat hij het ook doodserieus zegt. Je kan gewoon zíén dat Niall het niet grappig vind. Ik weet zeker dat er geen haat is tussen Nouis en Niall valt ook niet buiten de groep. Maar Niall is gewoon een onzeker persoon, dat zijn we allemaal jongens. Ik zou het ook niet geweldig vinden als iemand dat op internet zou zeggen over mij...


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin