• Mijn broertje is nu een verhaaltje aan het schrijven in een schriftje. Hij zit in groep 3 en leert net lezen en schrijven. Het ziet er dus supercute uit. Mijn stiefvader zei: "Hij begint een beetje op z'n zus te lijken." And it's true; ik schrijf namelijk ook altijd verhalen in een schrift.
    Hebben jullie nog kleine broertjes/zusjes die op jullie lijken?


    There's power in the words you whisper.

    Mijn zus en ik lijken totaal niet op elkaar kwa karakter.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pfoe. Ik heb een broer, waar ik wel op lijk qua innerlijk en uiterlijk, drie broertjes waarin ik mezelf dus echt niet herken en drie zusjes waarvan er eentje wel echt op mij lijkt qua innerlijk en uiterlijk.
    En er is een baby'tje op komst, waarvan ik het nog niet weet:Y)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Hmm qua uiterlijk lijkt mijn zusje op mij. Maar verder weet ik het niet echt.. Ik heb hele andere interesses dan mijn zusje & mijn broer, dus in dat opzicht zal het wel meevallen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Geniusferb schreef:
    Ik heb een grote broer en we lijken echt op elkaar van uiterlijk.

    Dit (of dat zeggen ze toch) + we hebben hetzelfde gevoel voor humor ;3


    effort never betrays you

    Ik lijk veel op mijn zusje (haar, ogen, wenkbrauwen) en mijn broer en ik hebben dezelfde structuur qua gezicht.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn tweelingbroer en ik zijn allebei technisch aangelegd en we vinden het allebei moeilijk om vrienden te maken en that's it.
    Ik ben meer van de rock enzo en hij meer van die populaire muziek. Ik schrijf graag en hij niet. Ik ben wel bezig met mijn kamer (foto's ophangen, collages etc) en hij totaal niet. Ik lees graag boeken en hij niet. Nee hoor, dat valt wel mee. Qua uiterlijk trouwens ook helemaal niet. We hebben allebei bruin haar, maar verder heb ik bruine ogen en hij blauwe, heeft hij een rond gezicht en ik een langer gezicht. We hebben wel allebei bruin haar :'D Maar mijn ouders hebben ook allebei donker haar, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Mijn zus en ik lijken blijkbaar heel erg op elkaar en mijn broer en ik hebben allebei het vermogen om de meest nutteloze weetjes te onthouden
    Wij zijn samen volgens mijn moeder de Wirdum Encylopdie ofzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Defensive schreef:
    Nee, alleen een broer. En die lijkt niet bepaald op mij :')


    Love don´t break me.

    Een broer, maar behalve sport hebben we niet zo veel gemeen. Maar hij kan wel heel grappig zijn. ^^


    You've cat to be kitten me right meow.

    nou, nee. mijn broertje haat lezen ;ss


    | Reality is for people that lack imagination |

    Narwhals schreef:
    Een broer, maar behalve sport hebben we niet zo veel gemeen. Maar hij kan wel heel grappig zijn. ^^

    I (H) TIMO.
    HE'S SUCH A POEPIE.


    There's power in the words you whisper.

    Ebenezer schreef:
    (...)
    I (H) TIMO.
    HE'S SUCH A POEPIE.

    Hehehehe:Y)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Mijn zusje, maar alleen qua uiterlijk. Er zit 6 jaar tussen, maar mensen denken soms dat we tweeling zijn. Ook omdat ik klein voor mijn leeftijd ben, en zij groot.


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    Mijn zusje en ik lijken zowel qua uiterlijk als karakter niet op elkaar.


    Tell me about it, stud.

    Ik lijk al mijn zussen en broer... Iedereen vergelijkt me met mijn oudste zus, omdat we allebei bruin haar en bruine ogen hebben ^^ (maar ik zie zó veel verschillen :P)
    Ik lijk qua directheid wel redelijk op mijn jongste zus (die is dus wel ouder)...
    En qua bouw op mijn broer ^^
    Dus... Wel redelijk, maar we blijven met z'n vieren vreselijk verschillend ^^ :D


    Deep inside, I've never felt alive