• Dan zou je iedere dag berichten zoals dit op Twitter en facebook zien.



    Gisteren deed (in ieder geval de engelse) wikipedia het niet om te protesteren tegen SOPA, en nogal wat mensen kwamen daardoor in de problemen met hun werkstukken xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Hahahhahaahahahah idiots.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    If wikipidea goes down, WE''RE ALL FUCKED!
    Ik kan niet elke dag naar die bieb als ik iets wil weten, okay.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    If wikipidea goes down, WE''RE ALL FUCKED!
    Ik kan niet elke dag naar die bieb als ik iets wil weten, okay.


    Vertel mij wat xD Is handig om even in de les op te zoeken wat ze in godsnaam bedoelen, of wat de werking van een medicijn is of zoiets. Wikipedia heeft geen erg betrouwbare of diepe kennis, maar is goed als basis voor je kennis :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Vertel mij wat xD Is handig om even in de les op te zoeken wat ze in godsnaam bedoelen, of wat de werking van een medicijn is of zoiets. Wikipedia heeft geen erg betrouwbare of diepe kennis, maar is goed als basis voor je kennis :Y)


    Exactly >.< Of als ik research meot doen voor mijn verhalen. D:
    DO NOT WANT.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lol, je kon het gewoon ontwijken door, voordat hij helemaal geladen was en dus doorsloeg naar het black-out scherm, op 'esc' te drukken x'D

    Maar mensen zijn nergens zonder wikipedia (cat) Ik gebruik het altijd voor onderzoek voor stories en basiskennis voor school.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 22:24 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb geen wikipedia nodig, ik weet toch al alles (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Als wikipedia er niet meer is, gaat mijn huiswerk plots heel wat meer tijd in beslag nemen.):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Yoda schreef:
    Lol, je kon het gewoon ontwijken door, voordat hij helemaal geladen was en dus doorsloeg naar het black-out scherm, op 'esc' te drukken x'D

    Maar mensen zijn nergens zonder wikipedia (cat) Ik gebruik het altijd voor onderzoek voor stories en basiskennis voor school.


    Ik ontweek het door heel snel ctrl+A en dan ctrl+c in te drukken en dat te plakken in word _O_ Al is jouw manier waarschijnlijk praktischer :')

    Maar ja, het zou wel enorm irritant zijn als Wikipedia voor altijd zou stoppen.. Ik gebruik het namelijk echt vaker dan ik denk, ook gewoon om hele nutteloze dingen op te zoeken :')

    Wikipedia is gewoon heilig, dat SOPA-ding moet er gewoon afblijven! ö


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het viel me al op dat sommige pagina's het idd niet deden. Gelukkig doen ze het weer :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Vluuv schreef:
    (...)

    Ik ontweek het door heel snel ctrl+A en dan ctrl+c in te drukken en dat te plakken in word _O_ Al is jouw manier waarschijnlijk praktischer :')

    Maar ja, het zou wel enorm irritant zijn als Wikipedia voor altijd zou stoppen.. Ik gebruik het namelijk echt vaker dan ik denk, ook gewoon om hele nutteloze dingen op te zoeken :')


    Zoals autofellatio D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Yoda schreef:
    Lol, je kon het gewoon ontwijken door, voordat hij helemaal geladen was en dus doorsloeg naar het black-out scherm, op 'esc' te drukken x'D

    Maar mensen zijn nergens zonder wikipedia (cat) Ik gebruik het altijd voor onderzoek voor stories en basiskennis voor school.


    Haha dat had ik ook al vrij snel door toen ik zag dat de pagina eerst laadde en dan dat andere overheen kwam. Best logisch.


    Your make-up is terrible

    Discord schreef:
    (...)

    Zoals autofellatio D:


    Bijvoorbeeld, ja. Of hemorrhoids, aangezien iemand op internet zo lief was me te trollen -.-
    Jaja, waar wikipedia al wel niet goed voor is.

    Vluuv schreef:
    (...)

    Bijvoorbeeld, ja. Of hemorrhoids, aangezien iemand op internet zo lief was me te trollen -.-
    Jaja, waar wikipedia al wel niet goed voor is.


    Pfff, zoek maar es "blue waffle" op :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Pfff, zoek maar es "blue waffle" op :Y)

    Ben ik al eerder ingetrapt :c Ik ben te naïef voor het internet. En te nieuwsgierig. Ik neem aan dat je ook wel bekend bent met Lemonparty en Meatspin? Ik wist gewoon dat ze traumatiserend zouden zijn, die sites. Maar ik was te nieuwsgierig. Datzelfde gebeurde toen ik nog niet wist wat Yaoi was. Enzovoort, enzovoort, enzovoort :')