• omg heb jij oowk soms dat je een film kijkt en het blijkt een enorme flop te zijn nou dat heb ik VAAK!
    ik zou willen weten of er mensen zijn net als ik die zoo vaak een flop huuren...zeg et me en welke film et was en geef me een goede film maakt nie uit over wat
    en dat had ik met
    mirrors 2...sppr saai niks aan!
    (ps. flop ik stomme film^^)


    fashion is my life,,

    I hate that!

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 okt 2010 - 14:00 ]


    fashion is my life,,

    uhuuu heb ik ook :l


    They fell in love, didn't they?

    Ik heb geen idee wat voor films je leuk vindt, maar anders moet je eerst de trailers en recensies bekijken voor je hem huurt, misschien dat je dan leukere films vindt :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die download van mij deed het gisteren niet, dus ik moet Mirrors 2 nog zien (nerd)

    Als je horror zoekt; Dead Snow. Wel rondvliegende darmen de hele tijd (cat) En het gaat over Nazi-zombies.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Romances schreef:
    Die download van mij deed het gisteren niet, dus ik moet Mirrors 2 nog zien (nerd)

    Als je horror zoekt; Dead Snow. Wel rondvliegende darmen de hele tijd (cat) En het gaat over Nazi-zombies.


    sexy!


    fashion is my life,,

    Square schreef:
    Ik heb geen idee wat voor films je leuk vindt, maar anders moet je eerst de trailers en recensies bekijken voor je hem huurt, misschien dat je dan leukere films vindt :'D


    ik vind alles leuk en niet mirrors2 kijke SAAI!


    fashion is my life,,

    lol Suicide Circle.
    ik zat echt 5x zo van WTF O.o' te kijken.
    En het einde was vaag,
    die hele film klopt niet ineen.

    Mirrors 1 vond ik ook niet echt goed,
    ooh en the hole, slechte film vooral het laatste stuk


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    omg


    fashion is my life,,

    hmm... miss eens iets bekendere films proberen?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik denk dat je voortaan wat informatie over de film moet gaan opzoeken voordat je hem gaat kijken. Denk aan trailers/recensies.


    You try so hard not trying to try so hard.

    Percy jackson vond ik vergeleken met het boek echt bagger >.<


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Alles is liefde!
    Veel van verwacht, maar zo'n zoetsappige kutfilm -_- (vind ik dan)


    ars moriendi

    Dat is echt zó irritant!


    I rather love then fight.

    Ik had dat met de film Fear dot com. Het leek me een goede film. Maar er was totaal niks eng aan en het was zeer voorspelbaar.


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.