• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Na een lange zomervakantie gaan de kinderen eindelijk terug naar school. We beginnen wanneer iedereen weer voor het eerst op school zit. Let's play ^.^


    [url=://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125222]Topic 2[/url]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    Ik kwam de zaal binnengewandeld, en ik vroeg me af waar ik kon gaan zitten. Ik ging naast een meisje zitten die naar een jongen keek, die vlees gooide naar een hond. Ik zag Nerissa hongerig naar het eten kijken. Ik glimlachte, en laadde een bordje vol met Bacon, spek, eieren, nog meer vleeswaren, croissants en gaf het aan haar. "Dank!" zei ze, en begon het bord met smaak leeg te eten. Ik nam zelf een fruitsalade. "Hoi!" zei ik tegen het meisje naast me. Ze keek op.


    Tijd voor koffie.

    Ichigo Amane
    'Hoi!' zei een knap meisje en ze kwam een klein beetje onzeker naast me zitten. 'Yoooo, ik ben Ichigo en dit is Ninjan, mijn panda.'
    'Alira,' zei het meisje en ze glimlachte. Ik keek de tafel rond. Ik had in een dag tijd al zo veel nieuwe mensen leren kennen! Ik klapte uit het niets in mijn handen, Ninjan kopieerde het, zoals hij mijn gedrag vaak nadeed. 'Ik ben zo blij dat jullie er zijn, ik vind het nu al gezellig ~!'


    | Reality is for people that lack imagination |

    Adriana

    Ik zag aan een tafeltje vier mensen zitten, waaronder ik Ichigo zag zitten. Ik beende naar het tafeltje. "Is er nog plaats?" Vroeg ik glimlachend. Ik voelde opeens een stoot tegen mijn been, en keek naar beneden. "Kan je niet iets te eten geven?" Gromde Esra. Ik liet mijn ogen in hun kassen rollen. Ik nam een stukje kip dat ik had genomen en gaf het aan haar.


    Take me to wonderland

    Ichigo Amane
    'Hi Adriana! Tuurlijk is er nog plek, kom er gezellig bij!' Ik gooide een broodje naar Esra, maar die negeerde het broodje. 'Dat vindt ze niet lekker,' grijnsde Adriana en stelde zich voor aan de rest van de groep.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:17 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Woedend liet ik mijn broodje op mijn bord vallen. 'Hou je in,' zei Elia. 'Je kunt het.'
    Ik negeerde hem, ik irriteerde me echt dood aan het ongelooflijk blije meisje en haar pandabeertje. Haar blijheid was door heel de zaal te horen en dat was niet iets waar ik op zat te wachten 's morgens vroeg.
    'HÉ!' riep ik door de zaal naar haar toe. 'Sommige van ons proberen hier rustig te eten, dus hou op met dat stomme gegiechel de hele tijd, of wat het dan ook mag zijn!'



    Katherine Mary Fowler | 18 | Fret ~ Momo
    Ontbijten deed ik niet, dat ging niet op dagen dat ik sport had. Het idee dat ik Thomas, of meneer Eckisa weer zou zien, zorgde ervoor dat ik geen eetlust meer had. In plaats daarvan stond ik achter het muurtje van de kleedlokalen. Ik was al omgekleed, ik moest alleen nog even de moed verzamelen om het veld op te lopen. Ik hield niet van sporten en had een rampzalige conditie wat me het gevoel gaf altijd voor schut te staan.
    Toen ik geluiden hoorde, raakte ik toch benieuwd en stapte ik het veld op waar ik Liam met zijn totum zag stoeien. Gelijk keek ik rond of ik Chase ook zag, maar hij was er nog niet en dus durfde ik het veld wel op te lopen. Liam alleen kon ik wel overleven. Ik was er alleen niet zo zeker van of ik Thomas wel zou overleven.


    everything, in time

    Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    De vrolijkheid van Ichigo was aanstekelijk. Ik kreeg een grijns op mijn gezicht. Nerissa keek glimlachend op, met zo'n blik van 'Ik zei het toch, dat het niet zo erg zou worden...' er kwam nog een meisje aan. "Is er nog plaats?" vroeg ze. "Natuurlijk!" zei ik, en ik schoof op. "Ik ben Alira, en dit is Nerissa, mijn Cheetah" Nerissa keek even op als begroeting, ookal konden de andere haar niet verstaan. "Ze zegt Hallo." zei ik glimlachend. "Zeg, is die sportleraar aardig?" vroeg ik. "Sommige van ons proberen hier rustig te eten, dus hou op met dat stomme gegiechel de hele tijd, of wat het dan ook mag zijn." hoorde we. Ik keek achterom.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:19 ]


    Tijd voor koffie.

    Adriana

    'Hi Adriana! Tuurlijk is er nog plek, kom er gezellig bij!' Vrolijk ging ik zitten, en begon een pistolet door te snijden. Wanneer ik zie dat Ichigo een broodje naar Esra gooit, moet ik even lachen. "Dat vindt ze niet lekker,"

    [Eten. Ö Tot zo. :p]


    Take me to wonderland

    Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    Ichigo leek me niet te kennen, wat ik best begrijpelijk vond, aangezien niemand mij echt kende. Ze vroeg of ik zin had in sport. Ik knikte afwezig. Ik hield van sport en samen rennen met Layla. Layla was mijn enige echte vriendin waar mee ik alles kon delen.
    Ondertussen was Ichigo al in gesprek geraakt met iemand anders die ik ook niet kende. Uit het niets begon Ichigo samen met haar panda te klappen.
    'Ik ben zo blij dat jullie er zijn, ik vind het nu al gezellig!' Ik glimlachte. Zoals ik al had gezegd, altijd vrolijk.
    Ik besloot om alvast naar buiten te gaan, aangezien ik klaar was met eten en Layla ook. Ze was al van de bank afgesprongen en stond geduldig te wachten.
    'Ik ga vast naar buiten, zie jullie zo.' Ik stond op en bracht de borden weg en liep daarna vergezeld door Layla naar buiten.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Net wanneer ik opnieuw omver word gegooit zie ik tot mijn verbazing Katherine aan komen lopen. Ze zag er leuk uit dat viel me op, ik had haar eigenlijk nog nooit in sport kleding gezien. Wat onzeker stak ik mijn hand naar haar op. Moose maakte hier gebruik van om mij nog maar tegen de grond te duwen. Mijn hoofd knalde tegen de grond. 'Au' Lach ik en kijk Moose aan. 'Gek beest.'

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Woedend liet ik mijn broodje op mijn bord vallen. 'Hou je in,' zei Elia. 'Je kunt het.'
    Ik negeerde hem, ik irriteerde me echt dood aan het ongelooflijk blije meisje en haar pandabeertje. Haar blijheid was door heel de zaal te horen en dat was niet iets waar ik op zat te wachten 's morgens vroeg.
    'HÉ!' riep ik door de zaal naar haar toe. 'Sommige van ons proberen hier rustig te eten, dus hou op met dat stomme gegiechel de hele tijd, of wat het dan ook mag zijn!'


    Katherine Mary Fowler | 18 | Fret ~ Momo
    Toen Liam zijn hand opstak deed ik onzeker hetzelfde, maar ik was er niet zeker van aangezien zijn totum hem weer aanviel. Ik zag hoe zijn hoofd op de grond belandde en sloeg ik een hand voor mijn mond, maar toen ik zag dat Liam moest lachen, lachte ik opgelucht mee.
    'Moet je niet wat energie bewaren voor het sporten?' vraag ik glimlachend, terwijl mijn ogen het sportveld over schieten om te zien of ik Thomas al ergens zie.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik duw Moose van me af. 'Moet je niet wat energie bewaren voor het sporten?'
    Ik grijns en haal mijn schouders op. 'Hmm nee ik heb wel een goede conditie
    dus ik kan Thomas wel aan.' Ik lach en wankel even als Moose me weer een duw geeft. 'Stop eens.' Grinnik ik en geef hem zelf nog een duwtje terug.
    'En jij? Ben je er klaar voor?'

    Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    Er kwamen nog meer mensen bij zitten, maar die gingen dan ook weer weg. "Zeg, kunnen we zo beter niet naar de zaal of waar we ook sport hebben gaan?" vroeg ik aan Ichigo. Nerissa keek me aan. Ik glimlachte. Ik gooide nog een stuk spek naar haar toe. Het was een dik plak. "Niet vergeten dat je zo nog moet rennen, huh?" zei ik. Nerissa keek me aan". "Kuch, zegt het meisje dat niet bekend staat om het snelst te zijn van de wereld." ik lachte. Nerissa was helemaal niet ijdel ofzo, want dit soort dingen meende ze ook niet.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:31 ]


    Tijd voor koffie.

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Ik beet hard op de binnenkant van mijn wang, toen het meisje iets terugriep en er enkelen begonnen te lachen. Hoe durfde ze? Wie dacht ze wel niet dat ze is? Geen idee wie het was, maar ik mocht haar nu al niet.Gelukkig hoorde ik dat ze naar het sportveld zou gaan.
    'Toe maar, loop maar weg ja. Dan keert hier misschien de rust eindelijk terug.' Ik zou haar nog wel krijgen.



    Katherine Mary Fowler | 18 | Fret ~ Momo
    Tja, het was eigenlijk ook wel aan Liam te zien dat hij goed kon sporten. Zijn armen waren gespierd en daar kon je nu eenmaal niet omheen.
    'Ik?' ik schoot in de lach. 'O God, no, never. Ik haat sport.' Het was eigenlijk niet zo dat ik een slechte conditie had, maar meer dat ik me dom voelde bij alles wat ik deed. Als ik aan het rennen was, was ik er zeker van dat ik rende als een debiel. Als ik aan het touwklimmen was, leek ik vast op een aap. Dat soort dingen.
    'Nee, sporten is niet echt mijn ding,' grinnikte ik nog na.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:35 ]


    everything, in time

    Ichigo Amane
    Iemand aan de andere kant van de ruimte gooide zijn broodje op zijn bord. 'HÉ!' riep hij en ik wist dat hij het tegen mij had. 'Sommige van ons proberen hier rustig te eten, dus hou op met dat stomme gegiechel de hele tijd, of wat het dan ook mag zijn!' Ik keek hem even verbaasd aan en stond toen boos op. 'Jou maakt nu toch ook lawaai?!' riep ik terug en verschillende mensen begonnen te lachen. Ik wist dat hij ouder dan mij was en dat ik misschien op mijn woorden moest letten, maar ik had zin om hem uit te schelden. Hoe durfde hij mijn humeur te verpesten? Ik pakte mijn laatste croissantje en zei tegen de groep. 'Ik ga naar de sportvelden, ik heb geen zin om de hele tijd naar gezeur naar mijn hoofd toe te krijgen van hem.'


    | Reality is for people that lack imagination |

    [O, never mind, even aanpassen. :3]


    everything, in time