• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Na een lange zomervakantie gaan de kinderen eindelijk terug naar school. We beginnen wanneer iedereen weer voor het eerst op school zit. Let's play ^.^


    [url=://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125222]Topic 2[/url]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Iedereen gaat naar de eetzaal om te ontbijten. De les sport zal zo gaan beginnen. Langzaam maar zeker verzameld iedereen zich op het sportveld. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Luel ~ Jolan, wilde hond: Beheerst vuur

    Ik ga met mijn bordje langs de tafel waar allerlei lekker eten op stond. Uiteindelijk nam ik plaats aan een tafeltje met op mijn bord een pannenkoek met wat fruit erbij, plus nog wat jus 'd orange.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Na dat ik gegeten heb loop ik in mijn sportkleren naar het veld buiten.
    Moose volgt me op een drafje. Ik had sport altijd leuk gevonden, voornamelijk omdat ik er wel goed in was en het de.perfecte manier was om mijn energie kwijt te kunnen. Verzorging zou een stuk minder leuk worden.

    Ichigo Amane
    Ik keek de eetzaal rond en ik ontdekte de jongen met wie ik gister had staan dansen, die op zijn gemak wat zat te eten. Ik grijnsde huppelde half door de ruimte. Ik plofte naast hem neer. 'Goeeeeeeeedemorgen!' zei ik en ik pakte een croissantje, die ik voor de helft in mijn mond propte.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Luel ~ Jolan, wilde hond: Beheerst vuur

    'Hetzelfde,' zeg ik terwijl ik haar een beetje vreemd aan kijk. Ze is nogal raar, maar daarom ook wel lollig.
    Als ik mijn eten op heb, klok ik mijn drankje ook naar binnen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ichigo Amane
    Ik grijnsde en propte ook een croissantje bij mijn panda Ninjan naar binnen, die nogal moeilijk deed. 'Ik ga zo gelijk naar het sportveld, ik heb echt zin in sporten,' vertelde ik aan de jongen. 'Oh, en ik heet trouwens Ichigo. Ichigo Amane.'


    | Reality is for people that lack imagination |

    Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    Nadat ik wakker was gemaakt door Layla en mijn sportkleren aan had getrokken, was ik naar beneden gegaan om te eten. In de eetzaal pakte ik een bord en gooide die vol met broodjes, fruit en vlees voor Layla. Daarna keek ik door de grote zaal. Ik zag een jongen die ik niet herkende naast Ichigo een meisje die je moeilijk niet kon kennen. Ze was altijd vrolijk en wist altijd wel iets om over te praten. Zelf was ik erg stil en vond het niet erg om alleen te zijn.
    'Ga Rowan, je hebt het beloofd.' Ik keek naar beneden naar Layla, mijn steun in alles. Ik had haar beloofd voor we naar school gingen om wat meer contact te maken met mensen. Ik besloot dat ik maar naar haar zou luisteren en liep met mijn dienblad in mijn handen en in mijn kielzog Layla naar de 2 mensen.
    'Hee, mag ik er bij komen zitten?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Luel ~ Jolan, wilde hond: Beheerst vuur

    'Mijn naam is Luel,' zeg ik terwijl ik naar adem snak en het glas weer neer zet. Dan kijk ik op als er een jongen aan komt. 'Hee, mag ik er bij komen zitten?' vraagt hij.
    'Neem maar plaats, hoor,' zeg ik vriendelijk, en ook wel een beetje opgelucht. Ben ik niet de enige jongen. Jolan begint me kopjes te geven, en ik kijk naar beneden. Hij heeft zijn kippenpootje al op, en ik besluit hem zo nog een biefstuk te geven.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    'Neem maar plaats, hoor,' zei de jongen vriendelijk. Ik nam tegenover ze plaats en zette mijn bord neer. Layla sprong ook op de bank en ging liggen. Ik pakte het extra bord wat ik meegenomen had en schoof daar bijna al het vlees op en één broodje. Die legde ik voor de snuit van Layla aan. Ik aaide even over haar kop en draaide daarna weer naar de 2 mensen voor me.
    Ik probeerde iets te verzinnen om te zeggen, maar kon even niet op iets komen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Op het veld aangekomen merk ik dat ik de eerste ben. 'Fijn' Mompel ik. ' Nu moeten we ons hier nog vervelen tot de rest er is.' Moose knik met zijn kop. 'Verassingsaanval!' Roept hij plots en rent op me af. Zijn lijf raakt mijn benen en ik smak op de grond. Moose springt op me en gromt speels. 'Ohh je gaat spijt krijgen' Grijns ik. Zo ontStaat onze worsteling op het gras.

    Luel ~ Jolan, wilde hond: Beheerst vuur

    Ik sta op om een biefstuk te halen, en kom een paar seconden later terug. Het vettige stuk vlees gooi ik naar Jolan, die het opvangt met zijn bek.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    Ik kijk glimlachend toe hoe de jongen zijn hond een stuk vlees toegooit. Ik kom tot de conclusie dat ik zijn naam niet eens weet.
    'Hoe heet je eigenlijk? En wat is de naam van je totum?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ichigo Amane
    De onbekende keek glimlachend toe hoe Luel zijn hond een stuk vlees toegooit. 'Hoe heet je eigenlijk? En wat is de naam van je totum?' zei de jongen en ze begonnen met elkaar te praten en ik wilde me er graag tussen mengen. 'Jou ken ik niet,' zei ik tegen de stille jongen die erbij kwam zitten. Hij was erg schattig. 'Mijn naam is Ichigo.'
    'Wist ik,' glimlachte de jongen en ik grijnsde terug. Ik pakte ondertussen mijn vierde croissantje en gooide die naar binnen. De jongen keek me verbaasd aan. 'Ik ben Rowan,' antwoordde hij.
    'Hoi Rowan, zin om zo te sporten?' Ik pakte een vijfde croissantje en gaf die weer aan Ninjan.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 11:59 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    [Laten we dat vorige bericht van Adriana maar even vergeten dan. x'D]

    Adriana

    Geeuwend kwam ik de eetzaal binnen, en strompelde naar het buffet. Ik keek of er iets lekkers tussen zat. Mijn blik bleef hangen op de pistolets, en nam er een paar uit de mand. Ik nam ook wat beleg en fruit. Ik draaide me om en zocht naar een tafeltje waar ik aan kon zitten.


    Take me to wonderland

    [Sanne, we doen dat 'er tussenuit glippen' wel een ander keertje, goed?:3 Of mss iets wat erop lijkt, komt goed!]

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Rustig zat ik aan het ontbijt, ik had geen zin in sport en als ik daar geen zin in had, dan ging ik ook niet. Bovendien, ik had nog tijd zat, want er zaten nog anderen aan de tafels. Jules had ik sinds gisteravond niet meer gezien, nu ook niet. Misschien sliep ze nog, of was ze al op het sportveld. Mij een zorg, ik zou haar vanzelf wel tegenkomen.

    [Alle meisjes slapen dus op dezelfde kamer? D: O, @JaiRy, zullen we dan doen dat Katherine en Lucy gewoon hebben staan praten en elkaar wat beter hebben leren kennen?]

    Katherine Mary Fowler | 18 | Fret ~ Momo
    Ontbijten deed ik niet, dat ging niet op dagen dat ik sport had. Het idee dat ik Thomas, of meneer Eckisa weer zou zien, zorgde ervoor dat ik geen eetlust meer had. In plaats daarvan stond ik achter het muurtje van de kleedlokalen. Ik was al omgekleed, ik moest alleen nog even de moed verzamelen om het veld op te lopen. Ik hield niet van sporten en had een rampzalige conditie wat me het gevoel gaf altijd voor schut te staan.
    Toen ik geluiden hoorde, raakte ik toch benieuwd en stapte ik het veld op waar ik Liam met zijn totum zag stoeien. Gelijk keek ik rond of ik Chase ook zag, maar hij was er nog niet en dus durfde ik het veld wel op te lopen. Liam alleen kon ik wel overleven. Ik was er alleen niet zo zeker van of ik Thomas wel zou overleven.


    everything, in time