• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.

Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!

Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

We zoeken nog 2 leraren ~!!

Na een lange zomervakantie gaan de kinderen eindelijk terug naar school. We beginnen wanneer iedereen weer voor het eerst op school zit. Let's play ^.^

[url=://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125222]Topic 2[/url]

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:52 ]

| Reality is for people that lack imagination |

Thomas Eckisa
    'Sorry mijn schult. Ik moet niet zo sloom zijn de volgende keer. Is het erg?' zei een meisje hijgend. Seryna, wist ik me te herinneren. Ik glimlachte. 'Nee hoor, dit is pas de eerste dag. Doe maar gewoon mee met inlopen en kies daarna een hindernis uit die je wilt gaan doen.

Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Eindelijk was dat kind weg, ik raapte mijn stoel op en keek de zaal even boos rond, zodat ze wisten dat ze nu maar even beter niets konden flikken. Plots zag ik Jules staan, wat me ergens toch wel een tikkeltje zenuwachtig maakte. Ik had haar sinds onze ruzie niet meer gesproken, toch wendde ik haar met mijn hand en klopte op de stoel naast me, als teken dat ze daar moest komen zitten.

Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    'Deal!' zei ik met een brede glimlach, ik nam zijn hand aan en schudde deze kort. Momo zei hoe trots hij op me was, ik had een deal gesloten met een jongen! Mijn dag kon zeker niet meer stuk.
    'Goed,' zei ik daarna. 'Laat dan maar eens zien hoe goed je bent in sport.' En ik begon zelf al te lopen, vijf minuten waren nog wel te doen.

everything, in time

Liam Oliver Sanz - Beer Moose

'Laat dan maar eens zien hoe goed je bent in sport.' Ik lach. 'Goed hoor.'
    Ik ga naast haar rennen en zo zijn er al snel 5 minuten voorbij. 'Zo erg wat dat toch niet?' Glimlach ik naar Katherine.

Eindelijk was dat kind weg, ik raapte mijn stoel op en keek de zaal even boos rond, zodat ze wisten dat ze nu maar even beter niets konden flikken. Plots zag ik Jules staan, wat me ergens toch wel een tikkeltje zenuwachtig maakte. Ik had haar sinds onze ruzie niet meer gesproken, toch wendde ik haar met mijn hand en klopte op de stoel naast me, als teken dat ze daar moest komen zitten.

'Het viel mee,' glimlachte ik terug. 'Welke hindernis ga jij doen?' Ik wilde niet meteen stalkerig overkomen en hem als een hondje achterna lopen, maar om deze hindernissen alleen te doen leek me ook niet echt gezellig. Ik hoopte alleen dat hij niet zou kiezen voor het muurklimmen. Niet dat ik dat niet kon, maar ik had hoogtevrees.

everything, in time

Seryna L'amoure

Ik zuchtte opgelucht. 'Bedankt meneer' zei ik en begon in te lopen, gevolgd door Latoya. De vijf minuten lopen gingen al snel voorbij. Ik hield liever van de oefeningen, dus keek ik even rond waarmee ik het beste kon beginnen. Mijn oog viel al snel voor obstakels, daar waren we immers het beste in. 'Kom Latoya' zei ik met een grijns. 'Het echte werk gaat beginnen'

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 13:50 ]

Cool Story Bro, Tell Us Again

'Het viel mee,' glimlacht ze terug. 'Welke hindernis ga jij doen?' Ik haal mijn schouders op en kijk even rond. Het muur klimmen was rustig. 'Kom!' Ik gebaar dat ze me moet volgen en zo lopen we naar de muur. 'We kunnen dit doen? Of iets anders zeg jij het maar.' Glimlach ik en wijs een beetje in het rond.

God haatte me, ik wist het zeker.
    'Nee nee, als jij wil muur klimmen doen we dat.' 'Wil je jezelf soms bewijzen?' hoorde ik Momo vragen en ik knikte kort. Volgens mij was dat precies wat ik deed.
    'Na u, ik volg,' grijnsde ik.

[ik voel me een stalker dat ik de hele tijd zo snel reageer.(cat)]

everything, in time

Adriana

Hijgend kwamen we aan bij het sportveld. Gelukkig vond de leeraar het niet erg dat we te laat waren, al wierp Esra me een afkeurende blik. Ik negeerde haar en begon met inlopen.

Take me to wonderland

[@humble ken het gevoel xD]

Liam Oliver Sanz - Beer Moose[/b

'Nee nee, als jij wil muur klimmen doen we dat.' Ik haal mijn schouders op.
    'Muurklimmen het is.' Grijn ik. 'Na u, ik volg,' Ik loop naar de muur toe. HEt vervelende van muurklimmen was dat je met een hesje gezekerd was. Gelukkig hoefde hier niemand het touw vast te houden maar werd dat automatisch gedaan. 'Tegelijk of ga je na mij?' Vraag ik terwijl ik vast een stuk omhoog klim.

'Tegelijk,' zei ik. Als we tegelijk gingen was hij meer gefocused op het klimmen dan op mij, waardoor ik er niet zo debiel uit zou zien. Ook ik begon met klimmen en tot mijn verbazing viel het eerste stuk nog mee.
    'Je laat het er echt heel makkelijk uitzien,' complimenteerde ik Liam.

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 14:10 ]

everything, in time

Ichigo Amane
    'Kunnen panda's klimmen?' vroeg ik aan een jongen die samen met een meisje de muur op wilde klimmen. De jongen haalde zijn schouders op. 'Goeie vraag.' Ik kon mezelf wel killen, ik wist niet eens of Ninjan wel kom klimmen. De jongen en het meisje, waarvan ik wist dat het Katherine was, begonnen met klimmen. Ze waren heel schattig samen.

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 14:06 ]

Ik blijf even hangen om op haar te wachten. 'Je laat het er echt heel makkelijk uitzien,' Ik glimlachte bescheiden. 'Het is tot nu toe ook nog niet zo heel moeilijk toch?' Toen ze weer naast me was gingen we verder tot we aan de top waren. 'Nu alleen nog naar beneden.' Glimlach ik.

Goede vraag, ik wist ook niet of panda's konden klimmen. 'Probeer het!' riep ik naar beneden zonder te kijken, ik wist dat ik dan in paniek zou raken. Voor ik het wist waren we al bij de top.
    'Nu alleen nog naar beneden,' glimlachte Liam. Ik glimlachte terug, maar de glimlach was niet van harte en ik slikte. Voor ik het zelf door had, had ik al naar beneden gekeken. Gelijk klampte ik me wat beter aan de muur vast en probeerde niets te laten merken. No way dat ik hier ooit nog af kwam, ik ging hier sterven. Hier, of ik viel naar beneden en zou dan sterven. Ademhalen, Kat, rustig!

everything, in time

'Ga maar vast.' Piept Katherine. Ik frons. 'Gaat het wel?'
    Ze keek even naar beneden en hield zich goed vast een de muur. 'Je
    hebt toch geen hoogtevrees of wel?' Raden ik en ging wat meer naar haar toe.

Ichigo Amane
    'Probeer het!' zei Kate. Ik knikte en grijnsde naar Ninjan, die er bang uitzag. 'Let's go!' Ik pakte Ninjan op en zette hem tegen de muur. Zelf begon ik ook behendig omhoog te klimmen. 'Valt mee, he?' zei ik tegen Ninjan, die me boos aankeek. Ik merkte dat hij heel bang was en zuchtte. Met een hand bleef ik aan de muur hangen en met de andere pakte ik Ninjan, die ik op mijn hoofd zette. Ik klom verder.

[dudes ik moet er mee stoppen, tot vanavond!]