• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:55 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Als hij met zijn dingetje daarop valt ga ik hem niet verzorgen,' zei Cassie grinnikend. Ik keek haar aan. 'Denk jij dat ik het er dan op ga plakken? Dat mag hij lekker zelf doen'.

    [Eh,, de persoon van Vince is offline?]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 22:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Diapal en Spyclon zijn ineens offline, ik hoop dat ze zo nog komen anders kunnen we morgen pas verder aangezien Vince aan de beurt was...]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Spyclon is nog online hoor, hij reageert alleen niet}


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Sorry was heel even weg.]


    I only miss you when I'm breathing

    Vince

    'Is dat alles?' bluf ik. Maar ik weet nog een keer van toen ik klein was het ook per ongeluk had gedaan, dat deed best pijn...
    Maar even later stap ik op het pikkeldraad af, maak mijn riem wat lossen en kijk achterom. 'Niet spieken hé!' roep ik dan voor de grap uit.
    Even later spuit er een straal urine op het draad af wat ik eerst nog niet raak maar op het eind wel, 'GODVER!!' roep ik dan luid uit.


    I only miss you when I'm breathing

    Alex
    Ik krijg de slappe lach om Vince zijn hoge stemmetje. ''T is net Jackass.' proest ik uit.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Cassie
    Ik kijk demonstratief de andere kant uit als Vince naar het prikkeldraad loopt. 'GODVER!' hoor ik hem ineens roepen. 'Gaat het?' roep ik terwijl ik nog steeds de andere kant op kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    'GODVER!!' hoorde ik Vince roepen. Ik schoot in de lach, maar keek daarna wel gelijk bezorgd. Ook al zei hij niet spieken liep ik naar hem toe. 'Gaat het?'

    [Ik reageer ff traag want ik kijk degrassi]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [en toen was iedereen ineens weg -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ik ben dr in ieder geval weer? maar volgens mij heb je daar niet veel aan]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [klopt anders gaan we morgen verder a. Oja ik ben morgen niet echt online. heb in de middag een wedstrijd en 's avonds hou ik griezel film marathon met een vriendin a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben er weer xD


    I only miss you when I'm breathing

    [JA !!! reageer ;D dan kunnen we nog even verder]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik zie Moon naar me toe komen van over mijn schouder en doe mijn riem weer dicht, 'Ah, dat deed pijn!' klaag ik luid.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 23:08 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Ah, dat deed pijn!' klaagde hij luid. Ik haalde een pleister uit me zak en hielt die voor hem. 'Nodig?' lachte ik. 'Kom, dan gaan we verder'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you