• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:55 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [I'm off, moet nu weg]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Zullen we wachten totdat er wat meer mensen er zijn ? (:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ met hoeveel zijn we eigenlijk nog]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [3 ofzo?]


    I only miss you when I'm breathing

    [Dus dan maar wachten? of doorgaan?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ maak mij niet uit]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alive

    'Hoef je niet zo kattig te doen,' zeg ik nogal geïrriteerd. 'Ik verzin ook maar een vraag.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Hoef je niet zo kattig te doen,' zei Alive geïrriteerd. Ik keek hem aan. 'Ik verzin ook maar een vraag,' zei hij erna. 'En ik antwoordde alleen maar,' zei ik en keek Alice weer aan. 'Doe maar Truth,' zei ze. Ik bleef haar aan kijken en bedacht een vraag. Ik had paar vraagjes al bedacht. Dat was makkelijker te verzinnen dan doe opdrachten. Welke zou ik kiezen? 'Je stoutste moment, zie maar hoe je het op vat,' zei ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    'Nee, je deed meer,' mompel ik, maar ik besluit er verder niet op in te gaan. Het moet een gezellig avondje worden.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik lach even, vragen met een dubbele betekenis kunnen vaak leuk uit pakken. Maar hier hoop ik toch dat Alice het enigszins verkeerd opvat. Dan zou het nog wel een hele goede vraag kunnen blijken.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Nee, je deed meer,' hoorde ik hem nog mompelen. 'Dan mag jij mij gaan uitleggen wat,' zei ik tegen Alive. Ik keek weer om en hoorde Vince lachen. Daarna keek ik weer naar Alice. Wat zou ze gaan antwoorden? En hoe zou ze de vraag op vatten?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice

    'Je stoutste moment,zie maar hoe je het op vat' zei Moon.
    'ik denk toch wel dat een van mijn stouste moment is dat ik op die moment hier zit' zei ik.
    Volgens mij had iedereen een andere gedachte met 'je stoutste moment en daarom zeg ik dat niet:P' zei ik met een glimlach op mijn gezicht

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 13:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vince

    Ik kijk haar even aan, 'En wat als je het over je andere soort "stoute" momenten hebben?' vraag ik met een grijns om het akkevietje tussen Moon en Alive een beetje te negeren.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Ik keek haar verbaasd aan toen ze haar antwoord zei. 'Dus, jou andere stoute dingen zijn minder erg dan dit?' ik zuchtte. Sommige mensen zijn best saai. Ik liet me weer achter over vallen. Wie zou zij kiezen?

    [Dat ze nog geen koppijn krijg met dr geval ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice

    Ik keek Vince even aan.

    "Dat is voor mij een weet en voor een vraag voor jou" zei ik op een mysterieuze toon.
    "Misschien vertel ik het nog wel en misschien ook niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer