• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:55 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alive

    'Ik kies Moon. Dare or Truth?' Het leek me grappig om de uitspraak in de verkeerde volgorde te zetten, om een discussie op te wekken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    'Ik kies Moon. Dare or Truth?' zegt Alive. Ik grinnik even omdat hij de woorden heeft verdraait en kijk dan afwachtend naar Moon.

    [nu nog wachten tot ze online komt a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ehh ik ben dr? ;D]

    Moon Kaboor

    'Ik kies Moon. Dare or Truth?' zei Alive, nadat hij de vraag had beantwoord van Cassie. Ik keek hem vragend aan. 'Hmm, ik speel deze ronde safe. Ik kies Truth'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    'Wanneer is de laatste keer dat je hebt gehuild?' Deze vraag stel ik meteen, ik had er dan ook al een paar voorbereid.
    'Je mag de keren dat je ging huilen toen een dierbare stierf of zo, niet meetellen,' voeg ik er nog aan toe.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Goede vraag Alive!' zeg ik als ik zijn vraag hoor.


    I only miss you when I'm breathing

    [Ok ;D nou wil ik eventjes denken voor dat ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Moon Kaboor

    'Wanneer is de laatste keer dat je hebt gehuild?' vroeg Alive meteen. Ik keek hem aan. 'Je mag de keren dat je ging huilen toen een dierbare stierf of zo, niet meetellen,' zei hij er nog bij. Ik rolde met mijn ogen. Ik keek omlaag om te denken wat dat moment was. Vince zei nog dat het een goeie vraag was. 'Op de momenten dat mijn pa me moeder sloeg toen ze zwanger was van Yvo'. Ik liet me weer vallen en keek naar de sterren. 'Dank je dat je me daar weer aan laat denken'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Mijn ogen worden groot als ze antwoord geeft. Dan voel ik me wel een beetje schuldig.
    'Sorry... dat wist ik niet.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik kijk verschrikt op als ze dat antwoordt, misschien was het toch niet zo'n goede vraag. Ik slik even, dan kijk ik naar Alive. 'Ik denk wij allemaal niet...'

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 11:52 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Ik kijk Moon geschrokken aan en sta op om naast haar te gaan zitten. Voorzichtig wrijf ik over haar rug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    'Sorry... dat wist ik niet.' zei Alive gevolgd door Vince. 'Ik denk wij allemaal niet...' zei hij. Ik zuchtte. 'Wat dacht je dan dat ik zou zeggen? Gebroken nagel?' ik rolde met mijn ogen.


    [Wie moet moon nu kiezen? iedereen die nu online is, is al geweest? of vergeet ik iemand]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -dubbel-

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 11:55 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    { ik zou zeggen kies wie je wilt)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moon Kaboor

    Ik wachtte even maar niemand antwoordde. Ik rolde weer met mijn ogen. Ik ging recht op zitten en keek Alice aan. 'Truth or Dare,' zei ik tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice

    Verbaasd keek ik Moon aan.
    'Doe maar Truth' zei ik tegen haar.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer