• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:55 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    BeSlytherinn, schrijf met aanhalingstekens als je persoon iets zegt. ;)

    Alive

    Ik heb de slappe lach om Moons opmerking op Alex domme vraag. Dan kijk ik Vince aan. 'Je bedoelt dat we de motor boven het hout houden zodat het benzine er uit loopt op het stapeltje hout?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Noem me maar blond maar soms ben ik ook wel is slim,' zei Alice half lachend. Ik keek haar vaag aan. 'toevallig heb ik nog een klein emmetje aan de stuur van mijn fiets hangen door de klusjes die ik vanmiddag moest doen,' vervolgde ze. Ik rolde met me ogen en ging liggen. 'Dat heet niet slim, dat heet toeval,' zei ik zuchtend


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    'Nee Moon dat heet het lot.' zeg ik en ik pak de emmer van Alice' stuur.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [@Diapal sorry ik dacht dat ik die erbij had gezet:$]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cassie
    Ik grinnik even om Alice' opmerking. 'Wacht, heeft er wel iemand een aansteker of lucifers bij zich?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    'Nee Moon dat heet het lot,' zei hij. 'Toeval!' riep ik. 'Wacht, heeft er wel iemand een aansteker of lucifers bij zich?' vroeg Cassie. Ik schoot overeind en graaide in me tas. 'Die heb ik toevallig wel bij me'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    'Daar heb ik wel aan gedacht, ja,' zeg ik terwijl ik het pakje lucifers uit mijn zak haal. Als ik zie dat Moon ook al wat heeft, haal ik mijn schouders op en stop het pakje weer weg.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:27 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    'Nee, het was allemaal voorbestemt, ook dat jij toevallig een aansteker hebt.' zeg ik en ik begin benzine af te tappen.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Leroux

    Terwijl ik de aansteker gaf begon Alex weer. 'Nee, het was allemaal voorbestemt, ook dat jij toevallig een aansteker hebt,' zei hij. 'Nee, dit heet voorbereiding. Alice heeft het toevallig nog bij zich, omdat ze het eerder deze dag nodig had'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    'Weet je laat maar.' zeg ik en ik gooi de benzine over het hout 'Mag ik de aansteker?' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Cassie
    'Jongens, wat maakt het nou uit of het toeval of voorbestemd is? Het is er gewoon, punt'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Moon had net haar aansteker aan iemand gegeven? ;p Hoe wilt ze het nog eens geven]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice

    Mijn glimlach verdween van mijn gezicht "Iets in me zegt me dat dit allemaal is voorbestemt inderdaad"


    [sorry het verzenden duurt bij mij best wel lang]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:34 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [wie zegt dat Alex het tegen moon heeft?]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:34 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Renoster schreef:
    [wie zegt dat Alex het tegen moon heeft?]

    [Ze was de enige die zei dat ze het had.. dus dat leek me het logische ;d ghehe sorry
    Ok Alive ook maar dat waren lucifers]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:35 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you