• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Jason Happle / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:58 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Selena
    'Ik heb het je voor gedaan,' zei hij rustig. Het vlammetje was ondertussen gedoofd in zijn handen. 'Even voor de duidelijkheid. Ik ben niet blij met mijn gave en er zijn teveel slechte dingen mee gebeurt om er nu positief over te zijn. Het liefst wil ik mijn gave zo veel mogelijk beperken.' Hij gaat weer in het gras liggen met zijn handen onder zijn hoofd. Ik laat het gras groeien tot een kussentje voor onder zijn hoofd. 'Je moet toch controle hebben? Wat ik net bij jou handen deed hoeft niet het vuur groter te maken. Dat ligt aan je emoties en je wil. Met die houding van je handen heb je meer controle over het vuur dan in een kommetje.' Zeg ik zuchtend. Ik begreep mijn gave ik wist ook niet waarom ik hier heen moest.

    Jason
    'Wist ik wel, maar. Denk nou eventjes niet aan het verlammen. Maar naar het geheel hoe de vogel eruit zat. Het valt, en vliegt weer. Ik weet niet, het heeft gewoon iets'. Verteld ze gefascineerd. Ik glimlach. 'Dus als een vogel uit de boom valt en dan weer wegvliegt vind je iets hebben. Misschien moet je een vogel tekenen die net wilt wegvliegen de vrijheid in.' Zeg ik optimistisch. Ik zaghaar ietswat are blik en grinnikte. 'Ik zag je tekenen. Je kan het erg goed.' Zeg ik complimenterend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fateh
    'Volgens mij begrijp je het hier niet helemaal,' zeg ik. 'We zitten hier niet in een school maar in een gekkenhuis. Ik wil het vuur niet onder controle hebben omdat ik het niet meer wil gebruiken. Ik maak zelfs kachels op de normale manier aan. En wil je je gave niet bij mij gebruiken, ik snap best dat andere het geweldig vinden, maar ik niet en dat kan me ook geen zak schelen.' Ik moest me eraan herinneren dat ik mezelf rustig moest houden. Ik leg mijn handen op mijn buik en concentreer me op mijn ademhaling. Ik had niet om hulp gevraagd, als het aan mij lag had ik het nog niet eens gemaakt.

    Luna Leroux

    'Dus als een vogel uit de boom valt en dan weer wegvliegt vind je iets hebben. Misschien moet je een vogel tekenen die net wilt wegvliegen de vrijheid in,' zei hij. Ik keek hem raar aan. Hoe.. 'Ik zag je tekenen. Je kan het erg goed,' legde hij uit. Ik bloosde. 'Eh dank je,' mompelde ik zachtjes. 'Wat zag je me tekenen dan? En wanneer?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Selena
    'Volgens mij begrijp je het hier niet helemaal,' zegt hij. Ik trek mijn wenkbrauw op maar luister verder wat hij te zeggen heeft. 'We zitten hier niet in een school maar in een gekkenhuis.' Ging hij verder. Noemde hij me nou gek?
    Flashback
    Overal kinderen stonden om me heen. Water zweefde rond me. Kleine ijs kristalen vullen de kamer. De rest kijkt me met grote ogen aan. Sommige glimlachen tot Nina begint te gillen. 'Dit kan niet. Je bent een heks. Je bent een Gek!' Hoorde je haar gillen. Iedereen was voor haar. Iedere keer werd ik voor gek uitgescholden.

    Ik keerde terug in de realiteit. Mijn ogen spoten vuur. Ik was geen gek. Ik was bijzonder ik kon dingen. Ik stond op. 'Ik ben niet gek. Niemand hier is hier gek. We zijn stuk voor stuk bijzonder. We kunnen iets wat uniek is. Sommige kunnen iets besturen het weer veranderen mensen verleiden of iets anders gaafs. Of het nou iets wat je niet leuk vind is of niet. Het maakt je. Je gave is een met je. Je hoord erbij. Zonder ben je incompleet. Ik geloof dat ik hier weg kan komen als ik mijn gave compleet onder controle kan krijgen. Niemand ermee pijn kan doen en ik er 101% de baas over ben.' Riep ik over het veld. Iedereen die buiten was kon het horen. Ik keek Fateh een beetje boos aan. 'Wij zijn niet gek.' Zei ik nu een stuk zachter. Ik keek op mijn pols. Iedereen Is uniek stond er in sierlijke letters op.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jason
    'Wat zag je me tekenen dan? En wanneer?' vroeg ze nieuwschierig. In grijnsde. 'Nou ik kwam net aan en ging op mijn stoel staan om me voor te stellen en ik zag je iemand tekenen. Een portret van iemand van wie weet ik niet.' Zeg ik nonchalant. Ik wil nog wat zeggen tot ik iemand iets over het veld hoor roepen. 'Ik ben niet gek. Niemand hier is hier gek. We zijn stuk voor stuk bijzonder. We kunnen iets wat uniek is. Sommige kunnen iets besturen het weer veranderen mensen verleiden of iets anders gaafs. Of het nou iets wat je niet leuk vind is of niet. Het maakt je. Je gave is een met je. Je hoord erbij. Zonder ben je incompleet. Ik geloof dat ik hier weg kan komen als ik mijn gave compleet onder controle kan krijgen. Niemand ermee pijn kan doen en ik er 101% de baas over ben.' riep iemand ik dacht Selena over het veld. Ik was het er wel een beetje mee eens.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Luna Leroux

    'Nou ik kwam net aan en ging op mijn stoel staan om me voor te stellen en ik zag je iemand tekenen. Een portret van iemand van wie weet ik niet,' zei hij, alsof het niets was. Ik zag dat hij wat wou zeggen, maar iemand anders begon te schreeuwen. Ik keek om en zag dat het meisje was die op de stoel zat in de woonkamer. Ik wist niet precies wat ik er van moest vinden. Ik draaide me weer om naar Jason en liet hem mijn tekenblok zien. 'Wat wou je trouwens eigenlijk net zeggen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -Fateh-
    Ik sloot mijn ogen en liet de kleine tirade van Selena over me heen komen. Ik probeerde me rustig te houden. 'Lyle house is een plek voor psychisch zieke kinderen, met andere woorden kinderen waat het labeltje "anders" op is geplakt en weg gestopt zijn zodat ze niemand kwaad kunnen doen met hun "ziekte".' ik probeer mijn rust te bewaren om niks in de fik te laten vliegen. 'dat is wat ze willen dat normale mensen denken. Het is geen toeval dat iedereen hier iets kan en dat er niemand met een echte ziekte zit. Dit huis is uit de tijd dat psychische ziekte gelijk bestempeld werd met "gek" als je het niet wel geloven is dat mijn ook best, maar besef wel dat ik er een andere mening over kan hebben en hier nu verrekte hard mijn best doe om die boom niet in de fik te laten vliegen. Ik wil mijn gave zo min mogelijk gebruiken en er zelf achter komen hoe hij werkt. Als ik hulp nodig heb vraag ik het wel, maar voor mij mag iedereen zijn gave wel uit mijn buurt houden.'

    [@Randomness: Destiney kan gitaar spelen & zingen.]

    [@somemusic yaay je bent online :) waar waren we geblven met Aimee en Steef?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    Ik zat nog steeds verveeld in de keuken en de deur stond open, dus af en toe, wanneer Fateh of Selena harder praatten, kon ik het verstaan. Meestal luisterde ik er niet naar, maar toen Fateh zei: "Lyle house is een plek voor psychisch zieke kinderen, met andere woorden kinderen waat het labeltje "anders" op is geplakt en weg gestopt zijn zodat ze niemand kwaad kunnen doen met hun 'ziekte'." Ik schudde mijn hoofd, ik had wel visioenen en flashback's, ik ben niet psychisch gek, maar aan de andere kant had hij wel een punt.

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    Ik lag op Aimee, boven in mijn kamer. Ze zoende ik mijn nek en zachtjes streelde ik haar gezicht.

    LovingStyles schreef:
    [@somemusic yaay je bent online :) waar waren we geblven met Aimee en Steef?]


    [Ik heb net een berichtje gepost. (:]

    Aimee
    Terwijl ik Steef kusjes in zijn nek geef streelt hij zachtjes mijn gezicht. Ik leg mijn ene arm om zijn nek en de andere op zijn middel en streek hem zachtjes over zijn rug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    Ik voelde dat ze me zachtjes over mijn rug streelde. Zachtjes draaide ik me om, zodat ik op mijn zij lag en Aimee ook. Met mijn andere hand gleed ik via haar rug, naar haar kond. Daar streelde ik zachtjes.

    Aimee
    Steef draait ons zachtjes op zodat we allebei op ons zij komen te liggen. Hij glijd met zijn hand via mijn rug rug naar mijn kont en begint daar zachtjes te strelen. Een zachtje kreun ontsnapt mijn lippen en ik bijt hem even in zijn lip.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga die stukjes van Aimee en Steph maar over slaan met lezen XD
    + Hurted!! ;D reageeerrr ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you