• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Jason Happle / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:58 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Alex~transformatie
    Ik zit naast Luel op de bank en kijk een film.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Selena kan wel jaar Fateh komen ze is al volgens mij in de tuin en ik zal Jason laten antwoorden. Sorry ik ging shoppende enzovoort xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Yeah ;D ze is er ;D Et stukje van Luna staat geloof ik on vorige topic]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik vind het best, hij ligt in de schaduw in de tuin met zijn handen onder zijn hoofd en zijn ogen dicht]

    Luna
    'Ik moest gewoon even liggen,' zei ik. Ik moest lachen. Wacht, waarom? 'Wil je de volgende keer dan waarschuwen?' vroeg ik. 'Tenzij je wilt dat ik weer op je val,' zei ik, als grapje. Ik ging in een kleermaker zit zitten en keek naar de lucht.


    Jason Quinten Happle
    'Ieder meisje valt op me.' Zeg ik speels. Ik glimlach en kijk naar de vogels in de lucht. Ik concentreer me op een vogel als hij opeens neervalt. Ik schrik en went mijn blik van hem af en sluit mijn ogen. Uit... Uit... Gat er door mijn hoofd. Ik kijk op als ik het vogeltje weer hoor fluiten.

    Selena Claire Sensorene
    Daar zat ik weer in een boom. Ik zie de jongen waar ik tegenop botste in het gras zitten en laat me zacht op de grond vallen. Ik ging bij hem zitten. 'Nog sorry van die botsing. Ik ben trouwens Selena.' Begin ik met een glimlach. Ik was niet echt spraakzaam.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Luna Leroux

    'Ieder meisje valt op me,' hoorde ik hem zeggen. Ik moest lacgen. Ik bleef naar de lucht kijken. Een vogel trok mijn aandacht, het was de enige vogel. De vogel viel opeens omlaag. Geschrokken keek ik er naar, maar even later vloog hij weer vrolijk verder. Vragend keek ik naar Jason.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    'Nog sorry van die botsing. Ik ben trouwens Selena,' goor ik ineens langs me. De stem herken ik van het meisje dat daar straks tegen me aan was gekomen. Veel had ze niet gezegd. 'Het maakt niet, kan gebeuren,' zeg ik zonder mijn ogen te openen of op te kijken. 'Ik ben Fateh.' Veel zeg ik niet als ik een gesprek zou moeten beginnen.

    [Ik ben even eten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Selena Claire Sensorene
    'Ik ben Fateh.' antwoord hij. Ik bekijk hem. Hij had iets wat ik herkende. Misschien een gave? Nu werd ik nieuwschierig. 'Wat kan je?' Vraag ik verder. Nu werd ik nieuwschierig ook. Ik kijk naar zijn ogen ide dicht zijn en wrijf over het gras. Een klein kussentje van gras komt eruit en ik laat me ook op de grond liggen.

    Jason Quinten Happle
    Ze kijkt me vragend aan. Ik zucht. ' Als ik me op iemand concentreer of heel lang aankijk dan kan in gave soms activeren, maar dat gaat Per ongeluk.' Leg ik uit. Ik was een monster en niemand kon dat helaas veranderen


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fateh
    'Wat kan je?' vraagt Selena nieuwsgierig. Mijn gevoel zei me dat ze het wel wist. 'Volgens mij weet je dat wel,' zeg ik zacht. 'Maar ik zal het nog eens laten zien.' Mijn gave zou ik in eerste instantie nooit zelf vertellen, maar laten zien. Zonder mijn ogen te openen pak ik een nieuwe lucifer uit het doosje in mijn zak. Ik steek hem aan en leg hem op mijn hand. Nog steeds heb ik mijn ogen gesloten. Ik stop het doosje weer terug. 'En heb je een idee wat ik kan?'

    Selena
    Hij pakt een lucifer en ik wist het meteen. Ik wist waarom ik hem dus voelde. Hij kon ook iets met vuur. 'weet je nu wat ik kan?' vraagt hij nu aan me. Ik knik niet dat hij het kan zie. 'Vuur..' Mompel ik. Ik kijk hem verward aan. 'Waarom een lucifer zo is veel makkelijker.' Zg ik grinniktend. Hij opend zijn ogen een beetje (als dat mag) en ik wrijf in mijn handen. Ik blaas erin en een aardig vuurtje ontstaat. 'Zie je veel makkelijker.' Zeg ik grijnzend. Ik schrik zonder da het gemerkt werd. Waarom liet ik dat zien? Kneus dat ik was ik had mijn gave verklapt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    Was een tijdje terug al naar de keuken gelopen en zat daar nu cola te drinken. Verveeld speelde ik wat met het rietje.

    Fateh
    Ik opende mijn ogen even en Selena maakte vuur in haar handen. Ze had dus ook iets met vuur, maar niet het zelfde dat was te zien. Ze maakte het anders. 'Er zijn twee redenen voor het feit dat ik een lucifer gebruik,' zeg ik rustig en sluit mijn ogen weer. 'één: mijn gave werkt anders en op die manier kan ik dus geen vuur maken, het ontstaan in een keer of het ontstaan niet dus niet met blazen en alles. En twee: na alles wat er mis is gegaan is een lucifer veiliger, het is niet dat ik die boom-' Ik wijs met mijn hand naar de boom een stukje verder. 'in de fik wil hebben doordat er weer eens wat mis gaat. Mijn gave is niet zo gecontroleerd als dat van jou dus laten we het erop houden dat een lucifer het makkelijkste is.' Ik maak een vuist van de hand met de lucifer en laat de rook door mijn vingers ontsnappen.

    Luna Leroux

    Jason zuchtte. Ik had niet naar hem moeten kijken. 'Als ik me op iemand concentreer of heel lang aankijk dan kan in gave soms activeren, maar dat gaat Per ongeluk,' legde hij uit. Ik knikte naar hem, als teken dat ik het begreep. 'Het had nu wel iets,' begon ik. 'Ik weet niet, de vogel had nu iets sierlijks. Snap je?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Selena
    'Er zijn twee redenen voor het feit dat ik een lucifer gebruik,' zegt hiji rustig en hij sluit zijn ogen weer. 'één: mijn gave werkt anders en op die manier kan ik dus geen vuur maken, het ontstaan in een keer of het ontstaan niet dus niet met blazen en alles. En twee: na alles wat er mis is gegaan is een lucifer veiliger, het is niet dat ik die boom-' Hij wijst met zijn hand naar de boom een stukje verder. 'in de fik wil hebben doordat er weer eens wat mis gaat. Mijn gave is niet zo gecontroleerd als dat van jou dus laten we het erop houden dat een lucifer het makkelijkste is.'. Hij maakt van zijn hand een vuist en er komt rook doorheen. 'Probeer het is. Ik heb vuur onder controle ik kan het altijd stoppen.' Zeg ik glimlachend. 'Enn. Niet geschoten is altijd mis Fateh.' ging ik verder.


    I'm finally back, Finally after a Year break