• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Jason Happle / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:58 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Aimee
    Steef loopt de trap op naar zijn kamer en laat me zachtjes op het bed vallen. Dan geeft hij me een kus en komt naast me liggen. Ik kijk hem even aan en begin hem dan weer te zoenen.

    [lol, mijn poppetjes zoenen altijd vet snel met iemand ; P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    -Fateh-
    "Het lijkt me alleen een lastig onderwerp om over te praten, want er zullen vast wel vreselijke ervaringen aan vast zitten." zegt Des. Ik slik even. Ze had gelijk en ik wist het. 'vaak wel, zolang ik rustig ben lukt het praten enigszins,' zeg ik zacht. 'en ja, aangezien ik er nog weinig controle over heb sturen mijn emoties het waardoor het vaker mis is gegaan.' ik leg mijn hand op Des' arm. 'voel je verschil met net?' ik sluit mijn ogen. 'je mag er verder best naar vragen als je nog iets wilt weten.'

    Iral ~ Telekinese

    Als ik mijn pizza op heb concentreer ik me op de lege doos. Die begint langzaam door de lucht te zweven. Ik stuur hem richting de prullenbak, waar hij traag heen vliegt.
    Uiteindelijk valt hij erin en grinnik ik.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik kijk verder naar de film.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    Nadat ik weer op haar was gaan liggen, begon ze me weer te zoenen. "Love you." Fluisterde ik en zoende gewilig terug.

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    "Vaak wel, zolang ik rustig ben lukt het praten enigszins." Zei hij zacht. Ik voelde me schuldig, volgens mij had ik vreselijke herrineringen opgeroepen. "En ja, aangezien ik er nog weinig controle over heb sturen mijn emoties het waardoor het vaker mis is gegaan." Hij legde zijn hand op mijn arm. "Voel je verschil met net?" Ik concentreerde me. "Een beetje, je lijkt wel iets warmer.." Mompelde ik. "Je mag er verder best naar vragen als je nog iets wilt weten." Ik schudde mijn hoofd. "Nee, het hoeft niet. Ik weet wel genoeg."

    Aimee Jade Tempeste
    'Love you,' fluistert Steef en hij zoent terug. 'Love you too,' fluister ik terug. Ik ga met mijn hand door zijn haar en begin kleine kusjes van zijn lippen naar zijn nek te geven.

    [over een klein uurtje moet ik weg :( maybe dat ik nog wat post als ik in de auto zit :s]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    "Love you too." Fluisterde ze terug en ging met haar hand door mijn haar. Ik grinnikte, zachtjes begon ze ook nog kleine kusjes in mijn nek te geven. Liefdevol drukte ik een kus op haar neus.

    [Ik ga straks vast ook wel offline, telefoon uitzoeken met mijn pa.]

    Aimee Jade Tempeste
    Ik glimlach even als hij een kus op mijn neus drukt. Ik beweeg mijn lippen weer naar die van hem en bijt hem zachtjes in zijn lip.


    [okee, vanaaf post ik niet veel want ben dan filmmarathon aan het houden a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Uhh, biw? wat heb ik gemist]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -Fateh-
    Ik was dus wel iets warmer dan eerst. Gelukkig vind Des het ook een goed idee om er niet om door te gaan. 'dankje,' zeg ik als ik mijn hand weer van haar arm haal. 'zo snel kan het dus veranderen. Dit verschil is nog niet echt zorgwekkend, maar nu weet je ongeveer hoe het zit.' dat is een van de tekenen dat ik onvoorspelbaar ben, het ene moment kan ik rustig zijn en het andere moment kwaad weg lopen om dingen te voorkomen.

    [ik ben weg, straks weer terug]

    [Ok bij gelezen, weet iemand waar hurted blijf? o-O ik kan niet verder XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    Aimee kuste me weeren beet zachtjes op mijn lip. Mijn handen bewogen naar Aimee's haar en speelde ermee.

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    "Dankje." Zei hij en haalde zijn hand van mijn arm. "Zo snel kan het dus veranderen. Dit verschil is nog niet echt zorgwekkend, maar nu weet je ongeveer hoe het zit." Ik knikte. "Als je het niet erg vindt haal ik wat drinken voormezelf." Zei ik en ging rechtop zitten. Het viel me nu pas op dat hij rood/bruine ogen heeft, apart maar wel mooi.

    Aimee
    Ik glimlach als Steef met mijn haar speelt en ik begin hem weer in zijn nek te zoenen.

    [I'm off, sorry]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Doegh..]

    Fateh
    'Als je het niet erg vindt haal ik wat drinken voor mezelf,' zegt Des. 'Is goed, ik blijf hier liggen als je het niet erg vind,' reageer ik. Ik had geen dorst en ook geen honger. Mezelf kon ik alleen goed redden dus alles kwam goed. Ik leg mijn armen onder mijn hoofd en sluit mijn ogen.

    [Fateh is weer vrij als iemand wil inspringen^.^]

    [Ik kan zeggen ik kan ;D Maar dat kan ik niet]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you