• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

ø
    De kamergenoten:

Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

Kamer 8:

- Jason Happle / Sioux
    -

[ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:58 ]

Music can change the world because it can change people. - Bono.

Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    Ik merkte dat hij even nadacht. "Gelukkig hoef je niet steeds na te denken dat je iemand niet moet proberen te verbranden." Mompelde hij. Ik dacht na, misschien moest ik niet klagen, zijn gave was leuk, maar wel sterker en gevaarlijker. "Ja.." Kwam er uit mijn mond. Ik wist gewoon niks anders te zeggen.. "Heb je dorst?" Vroeg ik maar, ik hield niet zo van lange stiltes.

Stephen 'Steef' | Telepathie.
    Ze liet haar tong bij mij naar binnen glijden. Teder, maar vurig begonnen onze tongen een liefdesspel.

[Lol, dat moest gewoon even. XD]

Luel

Ik druk op play. Na een tijdje verschijnen er letters op het scherm dat de volgende beelden afkomstig zijn van een gevonden geheugenkaart. Daarna zie je hoe iemand door de gangen loopt.
    'Ja, ik had daar al van gehoord, dat het met een handcamera wordt opgenomen,' zeg ik aandachtig.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Vince~Emoties beheersen

'Ja, zoiets had ik ook gehoord.' antwoord ik terwijl ik me ga verzitten.

I only miss you when I'm breathing

[lol, Cloverfield is helemaal geen enge film, vind ik dan]
    Aimee
    Onze tongen beginnen een soort van liefdesspel. Ik draai ons even om zodat ik boven op kom te liggen en beginnen hem dan weer te kussen. Ik vergeet helemaal dat Luel en Vince ook in de kamer zijn.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Wie zei dat die eng was?]

Luel

'Kunnen jullie dat ergens anders doen?' breng ik licht geïrriteerd uit als ik de smakkende geluiden hoor achter ons. 'We proberen een film te kijken.'

Spyclon schreef:
    [Wie zei dat die eng was?]

[haha I don't know, dacht dat iemand dat zei]

Aimee draaide en lag nu boven op mij. Zachtjes legde ik mijn handen op haar rug, gleed naar beneden naar haar kond en wreef teder. Luel draaide zijn hoofd niet, maar sprak ons wel aan. "Kunnen jullie dat ergens anders doen?" Bracht hij licht geïrriteerd uit. "We proberen een flim te kijken." Ik grinnikte. "Tuurlijk meneer, ik kan er niks aan doen dat u jaloers bent." Ik schoof onder Aimee vandaan, knielde bij haar neer en tilde haar op. "Waar zullen we heen gaan?" Fluisterde ik in haar oor.

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 10:51 ]

Vince~Emoties beheersen

Ik kijk even naar Luel en hoor wat hij zegt, dan kijk ik ook geïriteerd op naar Steef en Aimee . Maar om een andere reden dan die van Luel.

-Fateh-
    'heb je dorst?' vraagt Des na een tijd van stilte. Ze hield duidelijk niet zo van stilte als ik. 'niet echt,' zeg ik. 'ik heb je toch niet verveeld door mijn gezeik hé?' soms moest het er gewoon uit. Snel dacht ik aan de leuke dingen. Ik kon bijvoorbeeld best coole trucjes, zoals een steekvlam maken met een lucifer of het feit dat vuur me niks deed. Met geluk kreeg ik ook vuur uit mijn handen. Daar moest ik nog op oefenen aangezien dat nog niet lukte. Dat kwam nog wel, het was een goede bezigheidstherapie. Alleen wel lastig als je kleren in de fik gaan.

Do it scared, but do it anyway.

Luel

'Ik ben niet jaloers,' zeg ik kwaad terwijl ik me omdraai. 'Ik voel niets meer voor Aimee!'
    Eigenlijk heb ik de neiging om woedend de kamer uit te lopen, maar ik beheers mezelf. Ik laat mijn avondje met Vince en Alex niet verpesten door hun twee.

Aimee
    Steef legt zijn hand op mijn rug en laat ze afglijden naar mijn kont. "Kunnen jullie dat ergens anders doen? We proberen een flim te kijken,' zegt Luel licht geïrriteerd. "Tuurlijk meneer, ik kan er niks aan doen dat u jaloers bent." zegt Steef dan en hij schuift onder me vandaan. Dan knielt hij bij me en tilt me op, "Waar zullen we heen gaan?" fluistert hij in mijn oor. 'Kies jij maar,' fluister ik flirterig terug.

Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    "Niet echt." Beantwoordde hij mijn vraag. "Ik heb je toch niet verveeld door mijn gezeik hé?" Ik lachte. "Nee, hoor. Ik vind het juist interresant." Zei ik een keek even naar de grond. "Het lijkt me alleen een lastig onderwerp om over te praten, want er zullen vast wel vreselijke ervaringen aan vast zitten." Meteen sloeg ik mijn handen voor mijn mond, ik had het niet zo direct willen zeggen..

"Ik ben niet jaloers." Zei Luel kwaad. "Ik voel niets meer voor Aimee!" Ik schudde mijn hoofd. "Dan niet." Mompelde ik en wendde me weer naar Aimee. "Kies jij maar." Zei ze op een fliterige toon. Ik grinnikte. "Oke." Ik liep de trap op, naar mijn kamer, die ik deelde met Iral. Zachtjes liet ik haar op het bed vallen, gaf een kus en ging naast haar liggen.

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 10:59 ]