• Hiii. Ik zag op Tumblr geweldig leggings met een heelal-sterren print erop. Ik wil er echt graag zo eentje, dus ik ging googelen maar vond eigenlijk geen site of winkel of shit om er eentje te kopen. :3 Ik vond èen site, maar daar kosten die dingen zo'n 70 dollar. Dus, weet iemand van jullie misschien waar je zo'n legging kan krijgen?
    Oh en ebay/marktplaats heeft er ook geen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    I like! ;o


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind ze eigenlijk best wel lelijk :$


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    LaJoie schreef:
    Wat cool O__________o
    Nooit eerder gezien...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik vind ze echt heel gaaf, maar ik zou er zelf niet mee over straat durven denk ik :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ASDFGHJKL. Die zijn awesome! (bloos)

    Ik vind ze echt lelijk :x Maargoed, ik weet niet, alleen een meisje uit onze klas koopt bijna al haar kleding bij een tweedehandswinkeltje hier in Tilburg, SamSam ofzoiets, en daar heeft ze ook een aantal galaxy printed kledingstukken vandaan. Maar dan eerder jasjes en shirts enzo, ik denk niet dat je er leggings kan vinden xd Maar succes met zoeken (:


    Alis volat propriis.

    Trilogy schreef:
    Ik vind ze echt lelijk :x Maargoed, ik weet niet, alleen een meisje uit onze klas koopt bijna al haar kleding bij een tweedehandswinkeltje hier in Tilburg, SamSam ofzoiets, en daar heeft ze ook een aantal galaxy printed kledingstukken vandaan. Maar dan eerder jasjes en shirts enzo, ik denk niet dat je er leggings kan vinden xd Maar succes met zoeken (:

    Oh, SamSam ken ik! Maar hoe weet ze daar waar ze moet zoeken? Het is er zo rommelig en zo benauwd D:


    Let it come and let it be

    Ik heb gehoord dat Adidas ze ooit heeft verkocht en ik denk dat de New Yorker of de Lady Sting ze ook snel zal gaan verkopen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Combustible schreef:
    (...)
    Oh, SamSam ken ik! Maar hoe weet ze daar waar ze moet zoeken? Het is er zo rommelig en zo benauwd D:

    Volgensmij zoekt ze niet echt, maar kijkt ze gewoon rond en als ze iets leuks ziet koopt ze het :'D Denk ik dan haha xd


    Alis volat propriis.

    LaJoie schreef:
    Wat cool O__________o
    Nooit eerder gezien...


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    IK WEET HET IK WEET HET!
    www.attideholland.com

    klik


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ze zijn cool en ik zou er nog mee kunnen staan. Maar het behoort niet tot mijn stijl.


    Owl you need is love.

    Mijn zusje wist zo'n website van een meisje die dat soort printen op schoenen en zo maakte. Misschien ook wel leggings :'D weet alleen neit wat de website was.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    HOLY SHIT! Nu wil ik er ook een x"d

    Wow, super stoer! Ik zou zo snel niet weten waar ik het bij aan zou moeten doen maar het ziet er gewoon zo episch uit dat ik het móet hebben _O_