• Jaja, wij maken dus surprises met Kerst. Maar ik heb dus echt stress. Ik moet nog een surprise maken; voor mijn broer. En echt iedereen bij mij thuis doet echt ontzettend zijn best op de surprises dus het moet wel echt iets mooi zijn.. hebben jullie misschien een idee? Ik ga hem dingen als een koptelefoon en een kaart voor de freerecordshop geven.
    Het mag trouwens ook van hout gemaakt zijn, als er maar geen zwaar gereedschap bij komt kijken, aangezien ik dat niet mag/kan gebruiken.
    Je zou me er echt heel erg mee helpen als iemand mee wil denken(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Een soort stereo? Van een doos bijv.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Shirogane schreef:
    Een soort stereo? Van een doos bijv.


    Hmm.. dat zou inderdaad nog best een idee zijn, ik denk alleen dat dat nog wel iets is dat ik met hout kan maken. Dat wordt wat mooier denk ik(:. Ik onthoud deze zeker. Iemand nog andere suggesties (aa')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Aan mij heb je niks. Met Sinterklaas doen wij surprise en die maken we zo dat de andere juist er aan gaat irriteren


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb nog nooit een surprise gemaakt, fail. Ik zou dus voor de stereo gaan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Of een Ipod :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    een cd:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha, ik denk dat ik voor de stereo ga. En dan maak ik er een poster, op photoshop, van al zijn bands bij. Tenzij iemand nog een ander gaaf idee heeft gekregen in de tijd dat ik me voor ga bereiden naar mij vader te gaan, en de tijd dat ik daar heen fiets(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.