• Hiii. Ik zag op Tumblr geweldig leggings met een heelal-sterren print erop. Ik wil er echt graag zo eentje, dus ik ging googelen maar vond eigenlijk geen site of winkel of shit om er eentje te kopen. :3 Ik vond èen site, maar daar kosten die dingen zo'n 70 dollar. Dus, weet iemand van jullie misschien waar je zo'n legging kan krijgen?
    Oh en ebay/marktplaats heeft er ook geen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Shogun schreef:
    That's on the edge of epicness!

    Coooool!
    Heb er alleen niet echt de benen voor :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heel nice!


    Bad decisions make good stories.

    Ik vind ze echt lelijk


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omg, ik vind ze echt stoerr (:! Maarja, ik zie mezelf er al in rondlopen, ghehe.. Nee.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 22:54 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Woodcroft schreef:
    Coooool!
    Heb er alleen niet echt de benen voor :'D


    Ik heb schaatsbenen, d.w.z. gespierd, rond achtig (ik heb een tijdje geschaatst, ja!). Daarbij zou het mijn kont dikker doen lijken en ik wil er niet bijlopen als een hoer, daarmee bedoel ik dat een printje mijn rondingen en benen alleen maar benadrukt (heupen). Het staat mooi bij die superslanke meisjes. Niet bij mij, heb daar een te rond achterwerk voor xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben de enige die ze afschuwelijk vind en ze in de fik wil steken waarschijnlijk. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dovahkiin schreef:
    Ik ben de enige die ze afschuwelijk vind en ze in de fik wil steken waarschijnlijk. :Y)


    Nee hoor. Als ik ze aantrek, wil je ze in de fik steken :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Nee hoor. Als ik ze aantrek, wil je ze in de fik steken :Y)

    Nee, dat wil ik dan niet. :9~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    OMG wat awesome ;ooooooooo
    Jammer dat ze zo duur zijn... ));


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dovahkiin schreef:
    (...)
    Nee, dat wil ik dan niet. :9~


    Phaha, jij hebt mijn benen nog niet gezien. Je weet hoe schaatsersbenen eruit zien? Zo dus. Ik heb lange afstanden gedaan :Y). Ben gestopt, door school. En ik vertel dit nooit omdat mensen me dan vragen of ik Ireen Wüst ken...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind ze er heel stoer uitzien, maar ik draag niks waar dat onder zou kunnen... Ik draag sws meer broeken als jurken en rokjes (al heb ik een zwak voor echt superschattige jurkjes;])


    Deep inside, I've never felt alive

    Er is al bijna 189 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!


    Niall horan.

    Zucht. Jij lokt echt een waarschuwing uit.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    http://www.blackmilkclothing.com/collections/leggings
    Alstublieft maar wel in een andere muntsoort dus ik weet niet hoeveel euro.


    Shit happens but pee happens a lot more.