• © Copyright Dracy

Topic 28: We gaan het proberen.

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:25 ]

Ich liebe dich 27.12.23

(ik ga eten! Latex!)

"Find peace in who and what you are." — Saphira

(gA eten nu)

« The "earth" without "art" is just "eh." »

[sorry dat ik weg was. Mijn broertje was de trap afgedonderd en ik moest dus met hem naar het ziekenhuis.]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Michael
    Als de meiden in de auto zitten rijd ik snel naar het adres die Donna me had gegeven. De parkeerplaats is helemaal afgezet. Er staan 3 of 4 politiewagens en een ambulance. Het hele terrein staat vol met politie. In een hoekje zie ik Donna staan. Ze rilt. Niet gek want haar jurkje is afgescheurd tot ongeveer haar middel. Ik neem niet de moeite om mijn auto uit te zetten en ik ren meteen naar haar toe.
    "Donna!" roep ik en ik onhels haar.
    Dan draai ik me naar de agent toe.
    "Michael Brown, Donna's beste vriend." stel ik me voor.
    De agent knikt.
    "John Carter, politie." zegt hij en hij geeft me een hand.
    "Ik was net klaar met Donna. Ze is erg verstreek. Ik kan niet veel verhaal uit haar krijgen."
    Ik knik begrijpend en ik sla mijn arm om Donna heen.
    "Waar kan ik je morgen bereiken?" vraagt John aan Donna.
    Ik zie haar twijfelen. Haar ouders zouden haar vermoorden als ze dit hoorde.
    "Ze is morgen bij mij." zeg ik.
    De agent knikt.
    "Dan wil ik jullie nummers."
    Donna en ik geven de nummers door. De agent geeft ons een hand, groet ons en loopt weg.Even blijf ik met Donna staan. Ik besluit niet te vragen wat er is gebeurt.
    "Waar is Pablo?" vraag ik zachtjes.
    "In het ziekenhuis. Ze geven hem 5% overlevings kans. Ik mocht niet met hem mee." zegt ze zachtjes.
    Ik knik en samen lopen we naar mijn auto.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

(back)

[ik ga eten]

Charlotte

Michael rent de auto uit zonder de motor af te zetten. Ik doe het even voor hem. Ik zie hem met een agent praten en dan valt mijn oog op Donna. Ze ziet er verschrikkelijk van streek uit. Van haar jurkje blijft er niet veel over. Zodra ze in de auto zijn leg ik mijn jas op haar en leg mijn hand geruststellend op haar schouder. Wat er precies gebeurd is vraag ik maar niet.
    "Het komt goed," fluister ik zacht. Ik probeer zowel haar als mezelf gerust te stellen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Baaaaack. :)]

André

"Ik was in het ziekenhuis, bij Maya, ineens ziet een docter mijn arm hij neemt me mee, krijg ik te horen dat het gehacht moet, ik schiet natuurlijk in de vlekken. Ineens hoor ik Maya schreeuwen, ik wil naar haar toe maar de docter houd me tegen. Ik hoor geluid voor mijn voeten en kijk, zie ik mijn geweer liggen, docter belt politiebureau, ze komen me halen, en gooide me hierin." Vat ik kort samen. "En jij?"

Ich liebe dich 27.12.23

Maya

terwijl een auto me bijna aanrijd loop ik richting het politiebureau nog steeds boos en stampend.
    als ik het Politiebureau in kom zie ik de agenten smoezen en een van hun heefd een mobiel.
    niet weer... vervloek die arts!

Levi

'Lol. Ik was na dat ik mijn vader naar het afkickkliniek had gebracht onder een brug gaan zitten met een paar andere jongens omdat het regende, Daar had ik vrienden mee gemaakt en toen gingen we een Geldautomaatding opblazen en bleef ik en mijn vriend vast zitten dus gooide ik hem over een muurtje en zat ik vast' zeg ik snel achterelkaar zonder lucht te halen. Ik grinnik

André

"En dat is grappig?" Vraag ik vol ongeloof.
    "Vind jij een geldautomaat opblazen grappig?" Ik kijk hem boos aan.
    "Het is alles behalve grappig! Wat bezield jou!" Ik bal mijn vuist.

Ich liebe dich 27.12.23

(Omg ging net dood van het lachen moet je kijken:

sorry ik weet dat dit niet mag :$ )

[Haal hem dan weg. ;')]

Ich liebe dich 27.12.23

Levi
    En dat is grappig?" Vraagt André vol ongeloof.
    "Vind jij een geldautomaat opblazen grappig?" hij kijkt mij boos aan.
    "Het is alles behalve grappig! Wat bezield jou!" schreeuwt hij.
    ik grinnik om zijn plotse woede 'kort lontje' mompel ik. 'ik zij niks over grappig' weer grinnik ik

Michael
    Donna gaat achterin bij Mary zitten. Charlotte legt haar jas over Donna heen. Donna ziet er beroerd uit. Ze staart leeg voor haar uit. Ik start de auto en rijd terug naar mijn huis.