• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 28: We gaan het proberen.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:25 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ik ga douchen en daarna WISM kijken. Misschien kom ik weer online.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Geweldiger," fluistert hij terwijl hij nog een keer diep ademhaalt en me in de ogen kijkt. Ik draai de rollen om zodat hij nu op mijn schoot zit.
    "Hé, liefje," zeg ik met een grijns. "Dagdag."
    Ik geef hem een duw zodat hij op de grond belandt. Dan kijk ik over het randje van de bank en zeg met een glimlachje,
    "Die had je nog tegoed."

    Charlotte

    "Ik- ik ben verliefd op Heidi, denk ik. Maar ik weet niet meer wat ik moet doen," zegt ze zacht.
    Ik word er even stil van en zucht diep.
    Ik ben niet de juiste persoon om jou raad te geven.
    "Heb je al met haar gepraat?" vraag ik rustig. "Niet over je gevoelens, maar over eender wat, gewoon een gesprekje aanknopen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [moet zo gaan:S]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    'dat durf ik niet' gaf ik toe. 'Ik wordt rood en ga stotteren en ik weet niet wat ik moet zeggen' zeg ik zach en ga even zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    Ineens zit ik op Irials schoot en kijk hem aan.
    "Hé, liefje. Dagdag." Ik keek hem niet begrijpend aan tot ik van de bank vlieg. "Die had je nog tegoed." Zegt hij met een glimlachje.
    "Oh," Zeg ik en trek mezelf omhoog aan de bank.
    "Oh." Zeg ik weer en kijk hem aan. "Cheat." Zeg ik en spring op hem af, nu is het mijn beurt heb te kietelen, en zet mijn handen in zijn zij, waarna ik hem hevig begin te kietelen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maya

    Ik voel een naald in mijn keel en probeer de zusters weg te slaan wat voor geen meter lukt, er komen nog 3 zusters bij die me weer tegen het bed drukken.
    ik probeer om me heen te slaan maar ze hebben me nu stevig vast, tranen lopen door en door over mijn wangen en ik heb bijna geel lucht meer Is dit het dan werkelijk?


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    "Jongen het zou echt gehecht moeten worden, anders zul je een infectie krijgen en dan ben je verder van huis." Zegt de arts en kijkt me aan.
    "M-Maar, naald." Zeg ik en kijk hem aan.
    "Je voelt haast niks jongen." Zegt hij en loopt naar me toe.
    "Het moet echt dicht." Hij bekijkt mijn arm weer. In de kamer hiernaast, waar Maya ligt hoor ik veel kabaal.
    Gaat het daar wel goed?


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Elise wil je bite nog een keer reageren want dan rond ik lilly af en ga ik]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "dat durf ik niet. Ik word rood en ga stotteren en ik weet niet wat ik moet zeggen," hoor ik een stil stemmetje aan de andere kant van de lijn.
    Ik denk even na voor ik antwoord.
    "Zing dan," bied ik een oplossing aan. "Je durft zingen voor een hele klas, waarom dan niet voor haar? Het is niet moeilijk, je giet gewoon wat feitjes over jezelf in een liedje en je kunt jezelf voorstellen. Luister maar. Ik schraap mijn keel even en verzin ter plekke een liedje. Ik probeer het grappig te maken door dingen te zingen die helemaal niet bij me passen.

    Irial

    "Oh!" zegt Kyle terwijl hij zichzelf omhoog helpt. "Oh!" zegt hij nog een keer. "Cheat!"
    Hij gooit zichzelf op mij en begint deze keer mij te kietelen.
    "K-K-Kyle!" zeg ik lachend terwijl ik mijn hand op mijn buik probeer te leggen. "Niet-niet- hou op!"
    Ook bij mij stromen er tranen over mijn ogen van het lachen. Ik steek mijn handen in de lucht en schreeuw dat ik me over geef.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Jut me niet zo op (: .]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik glimlach.'Dankje char maar iwil je het gehiem houden alsjeblieft'Ik bedankte haar en hing op. Ikdacht na over een nummer. Ik liep naar mijn fiets en fietste naar huis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [sorry maar anders worden straks en ouders boos en dat mmoetn we niet mhebben[]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    "Niet-niet- Hou op!" Ik zie de tranen over zijn wangen lopen. Hij steekt zijn handen omhoog en schreeuwt dat hij zich overgeeft.
    Ik geef hem nog een laatste pieuw en stop dan.
    "Nu staan we wel zo een beetje gelijk." Zeg ik met een sarcastisch scheef glimlachtje. Ik blijf wel op hem zitten en kijk hem aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maya (com tijd bijna op)

    op probeer nog voor de laatste keer te gillen, en het lukt.
    de zusters slaan hun handen voor hun oren en een paar glazen breken, terwijl ik nog steeds gil voel ik aan mijn keel en ik voel scherpe draadjes in de snee gezichzagd.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Charlotte

    "Dank je, Char. Maar wil je het geheim houden alsjeblieft?"
    "Natuurlijk, schatje," zeg ik met een glimlach. Ik hang op en ga terug aan tafel zitten.
    "Willen jullie je mond eens houden zodat ik ook wat kan zeggen?" vraag ik sarcastisch met een glimlach wanneer ik Mary en Michael voor zich uit zie kijken.

    Irial

    "Nu staan we wel zo een beetje gelijk," zegt Kyle met een scheef lachje.
    Ik zucht en kijk hem aan. Ik trek hem opnieuw naar me toe en kus hem. Mijn ene hand rust op zijn onderrug terwijl de andere door zijn haar gaat.
    "Ik meen trouwens echt wat ik tegen je vader zei, dat ik van je hou," fluister ik voorzichtig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.