• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:55 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Oke
    zoooo
    wat nu?
    ik heb nog nooit dit gedaan


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Meen je dat? Heb je geen ervaring? ...


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    abo


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Niet echt:$
    maar ik wil het wel proberen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Abo


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oké, maar als je geen goede schrijfstijl hebt maak ik plaats voor iemand anders, sorry.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 16:38 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Waar beginnen we? Ja, ik gebruik het liefst haakjes, als dat mag (:]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [We beginnen bij dat iedereen naar het weiland gaat. Het is avond, 10 uur. ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Oke
    Zo en nu?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ( wie gaat er beginnen met het verhaal)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alive

    Als ik denk dat iedereen in het huis slaapt glip ik mijn bed uit. Op mijn tenen loop ik naar het raam. Die schuif ik langzaam open.
    Ik had me al omgekleed. Voorzichtig klim ik door het open raam, de duisternis in.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Boeit niet!]

    Vince

    'Ik ga vandaag vroeg slapen.' roep ik van de trap af. 'Oké.' hoor ik mijn vader zeggen. Ik sla mijn slaap kamer deur overdreven dicht. Even luister ik aan de deur en hoor de tv aan. Mooi dan kunnen ze me dus niet ze snel horen.
    Ik doe het licht uit en doe mijn raam open. Ik stap naar buiten en doe vanaf het lage schuur dak mijn raam dicht, ik sluip naar de rand van het dakje en kijk naar beneden. Best wel hoog, maar ik moet het toch doen. Wacht, ik ben mijn tas vergeten, snel loop ik weer naar mijn raam en doe het weer open. Wat makkelijk gaat doordat ik het niet goed had dicht had gedaan, ik pak mijn tas en ga weer naar buiten. Ik check even mijn mobiel en zie dat het tien voor tien is. Ik loop weer naar het rand van het dak en ga via een regenpijp naar beneden. Ik loop het schuurtje binnen en pak mijn fiets zet mijn tas onder de snel binders, voorzichtig zodat de chips niet wordt geplet. Ik loop van de oprit naar de straat en begin te fietsen naar het afgesproken weiland.


    I only miss you when I'm breathing

    Alice star

    "Ik voel me niet lekker dus ik ga naar bed toe" zei ik tegen mijn ouders en liep naar boven. Maar ik voelde me perfect alleen een beetje gespannen om wat me straks stond te wachten.
    Eindelijk was het dan tijd ik pakte me telefoon en knoopte alle dekens aan elkaar en klom uit het raam. Ik besloot ook maar mijn fiets te pakken en naar het afgesproken weiland te fietsen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lyra
    'Ik ga op mijn bed leren,' zei ik tegen mijn ouders en ik rende de trap op zonder op antwoord te wachten. Daarna sprong ik op het bed en gooide mijn raam open. Van mijn kleren maakte ik een touw en gooide uit het raam. Ik klom eraf en rende naar mijn fiets die tegen de gevel stond. Ik sprong op het zadel en reed naar het weiland. Daar gooide ik mijn fiets in het gras.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Oke ik trek me terug sorry:$


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.