• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 28: We gaan het proberen.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:25 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    André

    Ik volg de andere de trap af naar beneden, achter ons hoor ik sirenes enzo.
    "Straks vinden ze ons en dan?" Ik kijk hen angstig aan. Ik wil neit weer in het gevang komen...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    "Nee ze kunnen ons niet vinden hier" zegt Kat tegen André 'Alles is van beton en je mobiel heeft hier ook geen nut" Beuker loopt langs White Fox en Maya en opent de deur Kat loopt achter hem aan en Hond loopt naar buiten. Maya staat op en struikelt over het dekentje en Hond vangt haar op. Ik grinnik en loop langs hen naar binnen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:15 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik kijk ietwat jaloers Richting de jongen die Maya opvangt. Ik loop naar hen toe. "Ik help haar wel." Zeg ik en duw de jongen weg, ik til Maya op en loop naar binnen. "Sorry." Zeg ik en zet haar neer. "Sorry dat ik niet kwam, maar ik wert tegengehouden...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maya

    daar komen ze al, Fox en ik staan op.
    een grote jongen loopt langs me en er lopen een paar achter waaronder levi, ik loop mee en sta op de deken, ik val bijna waar word opgevangen door een jongen.
    hij grinnikt zenuwachtig "Oh dankje..." "Ik help haar wel." hoor ik opeens, ik herken André's stem, hij duwd de jongen weg en hij tilt me op en loopt naar binnen "Sorry." Zegt hij en hij zet me neer "Sorry dat ik niet kwam, maar ik wert tegengehouden..." zegt hij "oh maakt niet uit ik werd meegenomen door White Fox. enne ik hoef niet meer opgetild te worden zeg ik en wijs naar mijn enkel met de gestolen steun erom heen.
    wow... ontsnapt er uit mijn mond als we binnen zijn.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:20 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    Pas na tien seconde hoorde ik wat ze zei. "Ow." Zeg ik en zet haar neer.
    "Vreemde plek hier." Zeg ik en kijk rond, waarna ik Maya vastpak en mee neem in de richting waar de andere jongens ook heen gingen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna
    Michael parkeert zijn auto bij zijn huis. Van de rit heb ik niet veel meegekregen. Het beeld van de doodbloedende Pablo komt niet uit mijn hoofd. Hoe ik hem niet kon helpen. Hij was zo hulpeloos. Steeds spreek ik mezelf tegen. Pablo is sterk, hij gaat niet door maar diep in mijn hart weet ik dat het onzin is. Hij is twee keer beschoten, wie overleeft dat nou. Ik voel dat iemand mijn hand pakt.
    "Ga je mee?" hoor ik heese stem in mijn oor.
    Ik knik afwezig en sta de auto uit. Samen met Michael loop ik naar binnen.
    "Je ziet er moet uit. Wil je slapen?" vraagt hij.
    Weer knik ik als antwoord.
    "Niet alleen," zeg ik zachtjes.
    "Ik ben bang dat ze ook naar mij komen. Dat ze mij ook te pakken nemen."

    Michael
    "Ik ben bang dat ze ook naar mij komen. Dat ze mij ook te pakken nemen." zegt Donna. De angst is in haar ogen te lezen.
    Ik kijk naar Charlotte en Mary.
    "Willen jullie haar helpen met kleren etc. Dan maak ik thee en je bed." zeg ik tegen de meiden.
    "Ze pakken jou niet Donna. Daar zorg ik zelf voor." zeg ik zachtjes tegen haar.
    Donna knikt weer maar ze gelooft me niet. Als een bang konijntje loopt ze voorzichtig de trap op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    Hond loopt brommend langs me omdat André hem weg had geduwd. Ik kijk de gangclub rond. Het was een grote speel plek leek het wel overal balken waar je op moest lopen en als je naar beneden viel viel je een diepe ballen bak. Verder was er nog verder omhoog de slaap plekken, die leken een beetje op nesten en je kon er maar net languit liggen. Er was ook nog een computer en verder schommels, glijbanen en andere leuke dingen een grote bank voor een tv. Een giga machine waar eten en drinken uit kwam als je erop drukte in het kort deze plek was de hemel. 'Boe!' hoor ik zacht naast me en ik schrik me dood van White Fox en slaak een kreetje waardoor ik van de balk aval in de ballenbak


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Maya

    "Vreemde plek hier." Zegt André en hij kijkt rond, dan opeens pakt hij me vast en loopt in de richting waar de rest ook heen ging.
    "André? ik kan lopen hoor... enne... dat bespaart je ook weer veel tijd..."
    ik zie levi naar beneden vallen en in een ballenbak terechtkomen "gaaaf..." mompel ik en kijk naar hond die ons volgt, hij steekt zijn hand op en ik doe hetzelfde.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Uch ze loopt ook Uch.]



    [Maareh, zullen we nu even stoppen met Levi Maya en André, het is namelijk, denk ik voor mijn gevoel, irritant voor andere als wij zóvéél typen, dat zij nieteens kunnen kijken wat andere typen, snapje. Daarom is het denk ik handig al het via PB's gaat oké ;)][Ow en dit wijkt best ver van de verhaallijn af.]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:35 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (ik zeg ook niet dat hij haar tilt, hij pakt haar vast en dat vind ze een beetje raar omdat ze nogsteeds denkt dat hij haar irri vind )


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (wtf alles met pb? dat neemd heeel veel tijd in beslag en anders zouden ze we protesteren.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    'Da Fuuuuuuuu...' Zeg ik zacht als ik in de ballenbak kom Je kan er haast niet in bewegen en ik voel de bodem niet. Ik begin te panieken en zak dieper weg. Na enige tijd voel ik de grond en loop voorzichtig tot ik een muur voel en klim in de netten aan de muur naar boven 'allemachtig wat eng!' zeg ik zacht


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Niks protesteren, serieus.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (ik hou niet van pb en ja het is ver van de lijn af (huil) maar het is zo leuk (huil) )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (ik ben serieus maar echt anders zouden ze het wel zeggen en er is verder nog maar 1 iemand online.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »