• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 28: We gaan het proberen.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:25 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [W8, het is avond hé...][ Ow en BTW, André kan niet reageren die zit met popo te praten...]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 15:54 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [maar dn kan zijn mobiel afgaan ofzo en danmag hij of een agentje opnemen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    Ik kijk naar de agenten die druk aan het praten zijn, ik voel mijn mobiel in mij zak geluid maken. Een van de agenten draait zich en loopt op me af waarna hij mijn mobiel uit mijn zak haalt. "Mag ik opnemen?" Vraag ik en kijk naar mijn mobiel. "Nee, nu niet." Zegt de agent en drukt de oproep weg, een paar seconde later kreeg ik een smsje, zeker van 'gemiste oproep.' Ik zucht en laat mijn hoofd hangen.

    [Mispattinson, wil je ietje ietje grotere stukjes schrijven? Ik weet ik doe dat ook niet altijd, maar wel meer als jij. ;')]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Nee laat maar, straks pas, me moeder komt net aanzetten met een stukkie lekkere kruimelvlaai. :D]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:13 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Ik zie Michael's gezichtsuitdrukking veranderen naarmate het gesprek vordert. Hij schrijft iets op en hangt dan op. Vragend kijk ik hem aan.
    "Er is iets met Pablo, er is geschoten of zo iets. Ik moet erheen."
    Mijn mond valt open terwijl hij zijn jas neemt.
    "G-ge-geschoten?"
    Wie dan? Wie is er gewond? Is het erg? Moet ik mee naar het ziekenhuis?
    Mijn brein draait op volle toeren en tegelijk ben ik te geschokt om echt iets te zeggen.
    "W-wil je ons m-mee?" weet ik uiteindelijk stotterend uit te brengen.

    Irial

    Terwijl Kyle met zijn ene hand mijn buik streelt duw ik mijn wang wat meer tegen zijn andere hand die daar ligt. Ik voel zijn lippen op de mijne en geniet van elke seconde. Ondertussen laat ik mijn handen op zijn rug glijden en trek hem helemaal tegen me aan. Op dat moment vind ik het jammer dat hij niet iets breder is.
    Dat komt wel.
    "Waar?" fluister ik terwijl ik mijn voorhoofd tegen het zijne leg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Verward kijk ik om me heen. Sleutels, jas, mobiel, adres.
    "W-wil je ons m-mee?" vraagt Charlotte.
    Ik knik.
    "Ja, Donna is er ook." antwoord ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [is goed maar dat luk neit altijd]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Fijn hij nam niet op. Ik steunde met mijn hoofd op mijn schouders en zuchte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi

    Okay we gaan dus een pinautomaatding opblazen, Muis had bivakmutsen in zijn tas en we kregen er allemaal een. 'Levi moet nog een naam' zegt Hond 'Ja inderdaad, nou iniedengeval is dit je inwijding Groentje' zegt kat. 'Waarom hebben jullie allemaal eigenlijk een dieren naam en beuker niet?' vraag ik nadat ik er over na dacht. 'Omdat Beuker De Beuker is, nou zijn andere eerste naam was Ram zoals in Rammer maar Beuker paste meer bij hem' antwoord kat


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle

    "Waar?" Fluisterd hij en zet zijn voorhoofd tegen mijne aan.
    "Jij beslist, ik moet toch onder." Grinnik ik en laat mijn hand naar zijn zij glijden. Ik kijk hem uitdagend aan.
    Hij heeft me wel verranderd hoor.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [wat kan ik met lilly doen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    Een van de agenten maakt mijn handen los van de stoel en strekt me overeind, waanra hij mijn handen op mijn rug draait en ze met boeien vast zet.
    "Je gaat mee naar het bureau." Zegt Hij en duwt me vooruit, ik stribbel tegen.
    "Nee, dat kan niet! Ik heb niks gedaan!" Herhaal ik. "Je hebt wel wat gedaan, wapenbezit is strafbaar." Zegt De agent terwijl hij me stil probeerd te houden. Met een zucht geef ik me over en loop mee naar de auto, en stap in.
    Waar slaat dit op, ik heb toch niks gedaan?!


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ik ga eten en kom niet meer online door dasnen. tot morgen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oké, tot morgen.]


    Ich liebe dich 27.12.23