• Als de zeventien jarige Miller Montgomery nieuw komt op Jackson High wordt ze meteen overvallen door het prom dat eraan komt aan het einde van het jaar. Miller begint haar laatste jaar op een nieuwe school, omdat haar ouders nooit lang in een stad blijven wonen vanwege het werk van haar vader. Miller heeft er altijd al moeite mee om erbij te horen en wil dus sowieso een leuke date voor de belangrijkste avond van haar hele schooljaar - de avond waar iedereen naar toe werkt.


    Het wordt een beetje een cliché high-school verhaal omdat ik dat leuk vind om te schrijven en ik net de nieuwe prom aflevering van Glee heb gezien. Nu zoek ik dus rollen. (: Meerdere rollen per persoon is toegestaan en ik kies de beste, niet de eerste.

    Rollen.
    Toekomstige vriendin van Miller's broer Finn. 15 jaar oud.
    Nieuwe beste vriendin Miller.
    Nieuwe beste vriend Miller.
    Irritante beste vriend van Miller's jongste broertje Sam. 13 jaar oud.
    Cheerleaders. Captain, co-captain en nog andere cheerleaders.
    Footballplayers. Captain, co-captain en nog overige.
    Badboy.
    Jonge lerares die veel jongens leuk vinden. 25/26 jaar oud.
    Overige leerlingen/leraren.

    Informatie.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Karakter: Geen perfecte mensen, iedereen heeft minpunten.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, naam vermelden ajb. Lea Michele, Harry Styles en Jake T. Austin zijn bezet.
    Status op school: Populair, totaal niet populair of gewoon normaal. Ook graag uitleggen waarom wel of niet.
    Extra: Bv: Familie, hobby's, relatie, etc.
    Titel?
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 21:05 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil zoveeeeeel rollen maken, omfg. Ik doe wel vriendin Finn, nieuwe beste vriendin Miller, footballplayer en misschien nog een cheerleader ofzo. (cat)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Harries schreef:
    Ik wil zoveeeeeel rollen maken, omfg. Ik doe wel vriendin Finn, nieuwe beste vriendin Miller, footballplayer en misschien nog een cheerleader ofzo. (cat)


    Cooooool. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leite schreef:
    (...)

    Cooooool. _O_


    Ik wil ook nog meer doen, maar ik ben bang dat ik geen tijd heb omdat ik veel so's heb deze week enzo. Ik ga dus nu even Frans leren en dan rolletjes maken (krul)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik wil de captain van de cheerleaders maken. Ik ga er nu aan beginnen! ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    Ik wil de captain van de cheerleaders maken. Ik ga er nu aan beginnen! ^^


    Awesome. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Verdorie. Ik heb per ongeluk op kruisje geklikt, dus moet ik opnieuw beginnen. (': It's gonna take a little longer.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oeh leuk! Ik ga ook een rol(len) invullen! :]


    Tell me about it, stud.


    Grace Mulligan



    Rol: Cheerleader Captain
    Voornaam: Grace
    Achternaam: Mulligan
    Volledige naam: Grace Bailee Mulligan
    Leeftijd en geboortedatum: 17 jaar. 16 Februari 1994.
    Karakter: Grace is heel erg spontaan. Ze durft werkelijk àlles en is altijd in voor een goede grap. Omdat ze zo zelfzekerd is, zien mensen haar nogal vlug aan als arrogant. Maar niets is minder waar. Grace houdt haar vriend(inn)en dicht bij haar en vermijd ruzies en misverstanden. Ze is de lijm die het cheerleadteam bij elkaar houdt.
    Iets wat niemand weet, is dat Grace gedichten schrijft. Als ze haar diploma heeft, gaat ze literatuur studeren. Hierin kan ze zich volledig kwijt en kan ze de Grace zijn zonder cheerleaduniform.
    Verder is Grace erg koppig. Wanneer ze discussieert met iemand, wilt ze nooit haar ongelijk toegeven. Dan keert ze met een neerbuigende zucht haar rug naar haar gesprekspartner toe en wandelt weg.
    Uiterlijk: Sophia Bush
    Status op school: Grace is heel populair. Er zijn al drie footballplayers geweest die hun kans bij haar hebben gewaagd. Grace heeft ze echter steeds afgewimpeld. Ze is van oordeel dat ze ooit de ware zal tegenkomen. En dat zal geen 'oppervlakkige footballplayer' zijn. In tegenstelling tot vele anderen van haar cheerleadteam is Grace nog maagd. Dat houdt ze verborgen omdat ze anders als 'preuts' en 'nerd' zou worden bestempeld.
    Vriendinnen heeft Grace ook genoeg. De meisjes van het cheerleadteam zijn een erg hechte groep met af en toe wat 'girlproblems', maar uiteindelijk is het altijd de vriendschap die overwint.
    Extra: Grace heeft een crush op de voorzitter van de schrijfclub. Soms gaat ze stiekem luisteren aan de deur als er niemand in de gang is, om zijn mooie gedichten en verhalen te kunnen horen. Hoewel Grace nooit terugdeinst van een uitdaging, durft ze hem niet aan te spreken.



    Grace Mulligan



    Titel? /
    Waarschuwen? Ja!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 20:54 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Rol: Jonge lerares die veel jongens leuk vinden.
    Voornaam: Vanessa
    Achternaam: Moore
    Volledige naam: Vanessa Alicia Moore
    Leeftijd en geboortedatum: Vanessa is geboren op 18 februari 1986 en is nu dus 26 jaar oud.
    Karakter: Vanessa is een drukke, enthousiaste vrouw. Ze is altijd ergens mee bezig en moet iets hebben waar ze zich op kan focussen. Anders wordt ze irritant. Zowel voor zichzelf als voor anderen. Ze kan niet stilzitten en moet gewoon iets te doen hebben. Ze is dan ook stressbestendig. Volgens haar bestaat het woord 'stress' niet. Nee, dan heb je het gewoon druk, zoals ze het zelf zegt.
    Ook is Vanessa erg zorgzaam. Ze zorgt graag voor anderen. Voor ouderen, voor kinderen, voor haar vriend of haar vrienden. Ze zorgt altijd wel voor iemand. Veel mensen zeggen dat ze het rustiger aan moet doen en eerst eens voor zichzelf moet gaan zorgen, maar daar piekert Vanessa niet over. Haar werk met tieners past dan ook perfect bij haar.. Daar is haar eigenschap precies goed voor.
    Vanessa heeft een lichte vorm van adhd. Hierdoor is ze erg druk, zoals al beschreven stond. Maar een andere eigenschap is dat Vanessa door haar medicijnen soms overemotioneel kan zijn. Ze lijkt dan wel een zwangere vrouw. Ze heeft dan namelijk last van stemmingswisselingen. Het ene moment kan ze nog vrolijk zijn, terwijl ze het volgende moment kwaad is op niks. Ze maakt dan van een mug een olifant. Ook moet ze dan huilen om de meest onzinnige dingen en fokt ze zichzelf helemaal op.
    Ondanks alles is Vanessa over het algemeen een leuke vrouw. Ze waardeert alles en iedereen en is ontzettend levenslustig. Ze haalt overal het beste uit en laat iedereen beter voelen. Ook Vanessa humor, ze maakt de hele dag door grapjes. Hierdoor is ze een fijn gezelschap.
    Als lerares is Vanessa heel fijn. Ze is niet te streng, maar wel productief. Ze zal nooit eens een les hebben waarin ze het rustig aan doen. Er zal geleerd worden en dat laat ze weten ook. Maar ze brengt haar stof wel altijd op een leuke manier, waardoor het niet vervelend is ofzo. Ze is het type lerares die je bij de voornaam mag noemen en waarbij je kan komen wanneer je problemen hebt. Dat vinden de meeste vrouwelijke studenten dan ook fijn aan haar. Mannelijke studenten vinden haar vooral leuk om te zien.
    Vanessa weet zelf ook wel dat ze niet lelijk is, maar arrogant wordt ze er niet van. Ze doet er ook niet extra haar best voor, het gaat allemaal natuurlijk. Ze waardeert de complimentjes die ze krijgt dan ook echt. Het is niet zo dat ze het als vanzelfsprekend ziet ofzo.
    Uiterlijk:


    Beyoncé Knowles
    Status op school: Als leraar is ze best populair op school. De meeste leerlingen vinden haar een leuke lerares en gaan met plezier naar haar lessen. Vooral de jongens dan, maar ook de meiden vinden het niet heel erg.
    Extra: Helaas voor de mannelijke leerlingen heeft Vanessa al een aantal jaar een relatie. De gelukkige is Martin Rhys. Martin is met zijn 35 jaar al wat ouers dan Vanessa, maar dat heeft nooit iets uitgemaakt. De twee zijn dolgelukkig samen en hebben zelfs trouwplannen. Maar voordat ze zover zijn, willen ze eerst een mooi huis hebben gevonden, want momenteel wonen ze allebei nog op zichzelf.
    Naast lesgeven heeft Vanessa nog een bezigheid waar ze veel mee bezig is en dat is sporten. Ze is een ontzettende sportfanaat en doet het dan ook graag. Ze basketbalt, voetbalt, fitnesst, tennist en loopt hard. Eigenlijk alles een beetje. Daarnaast bezoekt ze ook graag basketbalwedstrijden van haar favoriete team.
    Titel? Geen idee, ben ik heel slecht in haha
    Waarschuwen? Ofcourse!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 20:52 ]


    Tell me about it, stud.

    Ik maak jonge lerares en wel even een cheerleader of zo. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Thanks. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leite schreef:
    Thanks. (:


    Hoe oud is Miller? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Forbes schreef:
    (...)

    Hoe oud is Miller? (:


    Zeventien. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Voornaam: Miller. Ze wordt soms aangesproken met Mill, maar voor de rest heeft ze niet echt een bijnaam.
    Achternaam: Montgomery.
    Volledige naam: Miller Harmony Montgomery.
    Leeftijd en geboortedatum: Miller is zeventien jaar oud en wordt op 4 september achtien.
    Karakter: Over het algemeen staat Miller bekend om het feit dat ze erg ambitieus is. Ze neemt haar dromen en doelen vaak erg serieus en zal niet zomaar opgeven, omdat ze echt bepaalde dingen in haar leven wil bereiken. Mensen zeggen vaak dat je maar één keer leeft en dus alles moet uitproberen, maar dit ziet Miller niet als uitdaging dat ze zomaar roekeloos dingen moet gaan doen. Nee, Miller is best wel braaf omdat ze eigenlijk vooral boven dat soort dingen staat.
          Miller is redelijk intelligent te noemen en doet altijd erg veel voor school, omdat ze persé wil slagen zonder te blijven zitten. Dit gaat best moeilijk omdat ze dus bijna ieder jaar op een andere school zit, maar ze is het ondertussen gewend. Ze heeft echt een ontzettende hekel aan mensen die zomaar wat domme dingen uitkramen.
          Miller wordt vaak egoïstisch genoemd en hier zit ook wel een kern van waarheid in. Ze denkt meestal eerst aan zichzelf en dan pas aan anderen, omdat ze het moeilijk vindt om andere boven zichzelf te kiezen. Ze wil gewoon niet dat ze van een vriendschap iets te groots maakt en dat ze dan teleurgesteld wordt.
    Uiterlijk:


    Lea Michele.
    Status op school: Miller heeft nog geen status op het Jackson High. Normaal hoort ze eigenlijk nooit ergens bij en heeft ze maar een klein groepje van vrienden. Ze is eerder onpopulair dan populair te noemen, omdat ze nooit iets heeft met de cheerleaders en footballplayers. Ze doet er ook niet zoveel moeite voor dat zij haar mogen.
    Extra: Miller komt uit een vrij chaotisch gezin. Ze verhuizen soms wel drie keer in vier jaar en vanwege het werk van haar vader, James Montgomery, blijven ze nooit ergens lang wonen. Miller's moeder, Maria, werkt zelf niet, maar doet wel aan vrijwillegers werk in hun stad. James en Maria hebben samen drie kinderen, waarvan Miller de oudste is. Ze heeft dan nog een jonger broertje, Finn, van vijftien en nog een jonger broertje, Sam, van dertien.
    George Clooney, Idina Menzel, Harry Styles en Jake T. Austin

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 14:11 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Toekomstige vriendin Finn Montgomery.
    Voornaam: Daphne. Een echte bijnaam heeft ze niet echt, maar soms wordt haar naam afgekort tot 'Daph', gewoon omdat het makkelijker is. Haar moeder spreekt haar echter wel met haar volledige naam uit als ze boos op haar is.
    Achternaam: McGowan.
    Volledige naam: Daphne Sofia Aymée McGowan.
    Leeftijd en geboortedatum: Daphne is op dit moment vijftien jaar oud en verjaart op 23 december.
    Karakter: Daphne is een doodnormaal meisje. Tenminste, zo noemt ze zichzelf. Zo normaal is ze helemaal niet, want dit meisje is eerder een beetje egoïstisch als ze het van anderen moet horen. Daphne denkt altijd eerder aan zichzelf dan aan een ander, maar soms ietsjes te veel. Ze vindt zichzelf soms nog wel eens beter dan anderen en sommige mensen kunnen zich daar veel te erg aan ergeren.
          Niet dat Daphne geen aardig meisje is om mee om te gaan, dat zeker niet. In gezelschap met Daphne is het nooit saai en is er altijd wel wat te doen. Met Daphne valt het gesprek niet stil, zoals bij sommige het wel doet. Ze is gezellig, druk en af en toe ook kan ze ook wat zeiken, maar over het algemeen vindt iedereen Daphne een leuk gezelschap om mee samen te zijn. Hoewel, iedereen.. De leraren vinden Daphne meestal een leuk en getalenteerd meisje, maar ze kan nou eenmaal haar mond niet houden. Ze is een kletskous en kan niet in stilte of alleen leven en is daarom in de klas ook geen enkel moment stil.
          Een hele verrassende eigenschap van Daphne is dat ze heel romantisch en gevoelig is. Ze kan bijna niks hebben, hoewel ze zich sterk houdt. Romantisch, oh, dat is Daphne zeker. Het liefste krult ze zichzelf helemaal op tegen iemand aan en houdt van stiekem handen vasthouden en kusjes op haar wang. In gezelschap is ze als het gaat veel meer verlegen over relaties of het bijzijn van haar vriendje, maar als de twee alleen zijn, gaat het veel soepeler en normaler bij Daphne. Ze wil haarzelf niet voorschut zetten in zijn bijzijn en houdt het daarom nogal rustig als er gezelschap bij is.
    Uiterlijk:


    Madison Pettis
    Status op school: Daphne is niet het meest populaire meisje op school en geeft niet om alle populariteit. Ze zit niet alleen in de pauzes en wordt niet aangestaard door moordlustige cheerleaders, maar het blijft ook niet helemaal stil in haar wereldje. Over Daphne worden veel roddels verspreid als het om haar liefdesleven gaat. Ze wordt 'mannenverslindster' genoemd, is volgens velen gemakkelijk te krijgen en is het perfecte vriendinnetje voor een aantal hebberige 15-jarige jongens. Helaas heeft de 14-jarige schone er geen zin in en negeert alles wat over haar wordt gezegd, hoewel het wel impact heeft op hoeveel interesse haar échte liefdes in haar hebben.
          Wel is Daphne klaar om bij de cheerleaders te gaan want het lichaam, uiterlijk en de conditie ervoor heeft ze. Door haar leeftijd mag ze nog niet meedoen, maar als het zover is, wil ze zo snel mogelijk bij het team komen. Hoewel Daphne heeft gezworen nooit te veranderen in die sletterige cheerleaders die op haar school lopen, denken velen dat ze toch die kant op zou gaan.
    Extra: Daphne komt uit een groot, maar heel erg gezellig gezin. Er zijn wel stricte regels in huize McGowan door het vele gezelschap en Daphne kan daar totaal niet tegen en krijgt dan ook wel vaak huisarrest van haar moeder, Génevieve Morris. Haar vader is de op dit moment werkloze Franklin McGowan. Heel lang had hij een eigen autozaak, maar helaas ging de zaak falliet en zit Franklin nu zonder werk. De oudste thuis is de 17-jarige Seyda. Daphne kan totaal niet met haar zus opschieten en helaas delen de twee een kamer, omdat haar andere zus Yanthe haar eigen kamer kreeg in het huis van de familie. Na deze twee dames komt de 16-jarige James. Professioneel feester, noemt hij zichzelf ook wel. Zijn zusje 15-jarige zusje Vanessa irriteert zich daar dood aan en is dan ook wel meer het type waarmee Daphne op kan scheiten. De twee trekken vaak met elkaar op, just for fun. Na deze teenagers komt de 13-jarige womanizer Bertie. Hij is een tweeling met Daphne's zusje Chelsea, vernoemd naar de Engelse voetbalclub.
    Scarlett Johansson, Will Smith, Samantha Boscarino, Lulu Antariksa, Alfredo Flores, Stella Hudgens, Jaden Smith, Willow Smith.
    Titel? Ik ben hier zo slecht in.. Ik zal erover nadenken!
    Waarschuwen? Zeker weten. :9~

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 10:51 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.