• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

ø
    De kamergenoten:

Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

Kamer 8:
    -
    -

[ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:50 ]

Music can change the world because it can change people. - Bono.

Luna Leroux

'Moet dat?' vroeg hij en hij plofte naast mij neer. Ik kon er niet van uit opmaken hoe hij het bedoelde. Ik keek hem aan en knikte. 'Vertel maar, ik vertel het niet verder. Tenzij je dat wilt?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Fateh
    Iedereen zeurt nog steeds over dat diegene honger heeft. 'waar ís iedereen eigenlijk? Net was de hele kamer nog zo ongeveer vol en nu is iedereen, boem, weg,' zegt een meisje opeens. 'Ik ben er nog,' reageer ik er koel op. 'En met zeuren over dat je honger hebt schiet je niks op. Je honger gaat er niet van weg.' Snel zet ik een glimlach op om niet te hard over te komen. Je moet toch ergens beginnen met contact te leggen, denk ik bij mezelf.

Do it scared, but do it anyway.

Selena Claire Sensorene
    Ik loop naar beneden om te kijken of er al pizza is. Ik loop door en kijk achter me maar de deur was gesloten op slot. Ik liep richting de eetzaal en botste tegen een jongen op die daar gewoon stond. Ik viel natuurlijk op de grond en keek naar de jongen. Geweldig. Ik was er net en nu maakte ik al een blunder...

[De jongen is Fateh.]

I'm finally back, Finally after a Year break

Vince ~ Stemming Beheersen

Ik kijk even naar Alex, zou hij echt een kast open proberen te krijgen? In dat geval zou ik hem graag volgen om te kijken wat voor eten er hier allemaal is.

I only miss you when I'm breathing

[hij zat al maar oke, staan is ook goed]

Fateh
    Ik stond weer op om de eetzaal uit te lopen. Wat moest ik anders doen? Voordat ik ook maar richting de deur kon lopen botste er iemand tegen me aan. Ik keek en zag een meisje op de grond liggen. 'Sorry,' zeg ik en steek mijn hand naar haar uit om haar omhoog te helpen. Zo kon contact maken natuurlijk ook. Ik lach even. Ik was er maar net en meisjes vallen nu al voor me, dacht ik vrolijk.

Do it scared, but do it anyway.

Iral ~ Telekinese

'Heel erg,' zeg ik met een moeilijk gezicht terwijl ik eventjes over mijn buik wrijf.

Luel ~ Verleidingskracht

Ik kijk weg van haar als ik begin te praten, want ik wil niet dat ze de tranen in mijn ogen ziet. 'Liever niet, nee.
    Kijk, vroeger was ik een buitenbeentje op school. Ik werd altijd buitengesloten. Totdat, op een dag, alle meisjes opeens van me hielden. Mijn ouders vonden het raar, want ze waren gewend dat ik altijd alleen naar school liep, maar nu werd ik vergezeld door een stuk of vijf meisjes die mijn schoolspullen droegen en hun armen om me heen hadden geslagen.
    Maar overal komt een einde aan. Ook daaraan. Na een lange tijd kwamen er opeens ouders bij ons aan de deur die klachten hadden. Klachten over dat hun dochters in mijn bijzijn onder een rare toestand waren.
    Mijn ouders hadden geen keus. Ik moest ergens anders heen, anders kwamen we in de problemen. Daarom ben ik hierheen gestuurd.' In de stilte die daarop valt probeer ik mijn tranen tegen te houden.
    'Kan je het raden?'

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Aimee Jade Tempeste
    'En met zeuren over dat je honger hebt schiet je niks op. Je honger gaat er niet van weg.' zegt een jongen. Ik kijk hem even aan. 'Weet ik,' zeg ik vrolijk, 'daarom gaan we voorraadkast nu ook openbreken'. Ik loop samen met Alex en Vince naar de voorraadkast. Ik grinnik als ik zie dat er een elektronisch slot op zit. 'Laat mij maar,' zeg ik tegen Alex en Vince. Ik leg mijn hand op het slot en een paar seconden later gaat de deur open.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Mag ik een samenvatting aub? (;

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:33 ]

Luna Leroux

Luel keek de andere kant op en vertelde zijn verhaal. Ik luisterde de aandachtig en onderbrak heb geen één keer. Toen hij klaar was viel er een korte stilte. 'Kan je het raden?' vroeg hij. Ik keek hem aan. 'Je kan gevoelens manipuleren?' vroeg ik aarzelend. 'Kijk me is aan? Zo praten vind ik niet echt gezellig en het is lastig,' zei ik zachtjes.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Iral ~ Telekinese

'Heel erg,' zeg ik met een moeilijk gezicht terwijl ik eventjes over mijn buik wrijf.

Luel ~ Verleidingskracht

Ik dwing mezelf om de tranen weg te persen, naar achteren, en kijk haar dan aan. 'Nog eens.'

Alex~transformatie
    Ik loop de voorraadkast in en pak een opwarm pizza 'Met z'n 3en delen?' vraag ik.

Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

[Ik ga eten, tot zo]

Vince ~ Stemming Beheersen

Ik kijk blij toe als het Aimee lukt de deur open te krijgen. Als de deur open gaat zie ik alleen jammer genoeg niet zo heel veel, op wat saaie dingen na zoals blikken met eten en magnetron maaltijden.

I only miss you when I'm breathing

Luna Leroux

Luel keek me nu aan. Hij zag er anders uit. Ik kon niet echt zeggen wat. 'Nog eens,' zei ik. 'Wat bedoel je?'

Iral ~ Telekinese

Luel ~ Verleidingskracht

'Je moet nog een keer raden.'

Iemand? :"D