• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Kamer 8:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:50 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Aimee Jade Tempeste
    'Zou er iets in de keuken zijn?' vraagt Vince. Ik haal me schouders op, 'misschien wel, misschien niet...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral ~ Telekinese

    'Heel erg,' zeg ik met een moeilijk gezicht terwijl ik eventjes over mijn buik wrijf.

    Luel ~ Verleidingskracht

    'Natuurlijk wist ik het,' zeg ik, maar ik walg van mijn woorden. Het is alsof het waarschijnlijk is dat elk meisje me leuk vind.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Chiya luistert echt alleen maar muziek die ik ook wel eens luister, greenday three little birts]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Renoster schreef:
    [Chiya luistert echt alleen maar muziek die ik ook wel eens luister, greenday three little birts]

    Haha, nee, Bob Marley met Three Little Birds (;

    Luna Leroux

    'Natuurlijk wist ik het,' zei hij, wat aan de botte kant. 'Wat er gebeurd er dan?' vroeg ik. 'Sorry dat ik zo veel vragen stel,' voegde ik er gauw aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iral ~ Telekinese

    'Heel erg,' zeg ik met een moeilijk gezicht terwijl ik eventjes over mijn buik wrijf.

    Luel ~ Verleidingskracht

    'Ik leg het zo uit... eerst wil ik even iets doen,' zeg ik geheimzinnig. Ik sta op en glip weg.

    (ik moet eten, daarom gaat-ie weg. Dan kan je wat anders doen :P)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lol ik wacht tot Luna klaar is (hoeft niet te haasten :"P) kan Chiya sorry zeggen ^^

    [Is goed ;P Als hij weer wilt praten mag hij haar gewoon even apart nemen.
    Trouwens wat doen we als deze topic vol is?]

    Luna Leroux

    'Ik leg het zo uit... eerst wil ik even iets doen,' zei hij, beetje geheimzinnig achtig. Ik keek hem vragend aan, maar hij liep al gauw weg. Ik haalde mijn schouders op en pakte mijn spullen. Ik was wel benieuwd hoe de woonkamer was. Ik liep er naar toe en zag een jongen bij de openhaard zitten. Ik liep naar hem toe. 'Hey, jou ken ik nog niet,' zei ik. Hopend dat ik hem niet liet schrikken. 'Ik ben Luna, waarom ben jij hier heen gestuurd?'


    -Luna praat dus met Fateh ;d-

    [Wacht sorry voor wat? haha XD ik las het net pas]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:54 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wachten op nieuw topic neem ik aan (;

    Selena Claire Sensorene
    Als ik nog is thee pak loop ik naar de andere kamer. De jongen waar ik op botste was er ook en ik ging voor het vuur maar niet dicht bij hem, 4 stoelen verder, zitten. Ik keek naar het vuur en voelde de koude thee. Ik stuurde snel vuur naar me zodat het bijna niet zichtbaar was en verwarmde snel mijn thee. Ik zag stoom ervanaf komen en ik stopte de vlammen. Ik trok mijn benen op. Ik voelde mijn benen wegglijden en toen ik er op leunde vielen ze van de stoel. Ik zag hoe mijn thee uit het bekertje viel en ik stopte het water. Het hing nu in de lucht. Prachtig. Ik stuurde het snel terug in mijn bekertje en ging verder met drinken. Waarom maakte ik altijd blunders?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Fateh
    Helemaal in gedachten was ik naar het vuur aan het staren. 'Hey, jou ken ik nog niet. Ik ben Luna, waarom ben jij hier heen gestuurd?' Hoor ik ineens achter me. Ik schrik op en per ongeluk komt mijn hand door het vuur. Veel merk ik er niet van, dat is een van de handige dingen aan mijn gave. Ik kijk om en zie een meisje staan. 'Fateh is de naam. Als je wilt laat ik het je zien, voor zover het onschuldig is,' zeg ik, mijn stem word zachter naar mate de zin vordert.

    [ik ben wel dadelijk weg]

    [over topics gesproken, deze is bijna vol. Wat gaan we doen? Scotch wil niet dat we zelf een nieuwe maken maar ze is bijna nooit online..]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@hurtedheart, Fateh praat met Luna dus volgens mij klopt er dan iets niet. Ow ik snap het al, laat maar.]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 19:04 ]

    Aimee Jade Tempeste
    Nog steeds licht geïrriteerd loop ik naar woonkamer. Er staat een jongen voor het vuur en Luna staat bij hem. Het nieuwe meisje zit op een stoel een einde daar vandaan. Ik loop naar een van de banken en laat me er languit op vallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Dat vroeg ik me ook al af Styles]

    Luna Leroux

    Door dat ik praatte zag ik dat de jongen schrok en zijn hand ging door het vuur. 'Oh god! sorry sorry. Moet ik iets halen?' vroeg ik. Hij draaide zich om, alsof er niks aan de hand was. Hea? 'Fateh is de naam. Als je wilt laat ik het je zien, voor zover het onschuldig is,' zei hij, terwijl hij sprak werd zijn stem zachter. Ik keek hem vragend aan. Ondertussen bekeek ik hem goed, zodat ik hem straks erbij kon tekenen. Waarom ik mensen in dit huis tekende wist ik nog niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you