• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:

    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:

    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:


    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.
    Ze leren elkaar kennen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:16 ]

    Midna schreef:
    [Ehh,,. luna ging niet naar de keuken?]

    Oh sorry, dat was Destiny.

    Destiney 'Des' Janice Montoya | Helderziendheid.
    "Is goed, ik ga ondertussen eventjes rondkijken." Zei ze en ik stond op. We liepen Luna's kamer uit, Luna liep de trap af en ik volgde haar. Even keek ik rond, maar liep door naar de keuken. Ik trok een kasje open, haalde er een zak brood uit. Daarna liep ik naar de koelkast, pakte boter en ham. Snel smeerde ik een broodje en ruimde de de spullen op. Ik ging aan de keukentafel zitten en at mijn broodje op. Ik keek voor me uit, opeens trad er een visioen op. Mijn ogen bleven kijken, ik zag Aimee opnieuw. En een trap, volgens mij de zonder trap. Ik hoorde iemand weer schreeuwen, maar zo snel af het visioen kwam, was het ook weer verdwenen. Langzaam stond ik op en dronk wat water.

    Aimee Jade Tempeste

    Xbox 360 Kinect?" Stelt Steef voor. "Dan hoef je niks in je handen te houden." Ik knik, 'is goed, dus... wie durft het als eerste tegen me op te nemen?' Wisten zij veel dat ik al vanaf me 6e dans.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luna Leroux

    Ik liep de gangen door en zag een ruimte met 3 kindere/mensen erin. Ik wou er naar toe lopen toen er een meisje voor me stond. 'Hoi,' zei ze. Ik keek haar aan. 'Ik ben Chiya,' zei ze. Ik glimlachte. 'Hoi, ik ben Luna'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Verkeerd.. S:]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:27 ]

    [ Bedankt voor een 2e aanmaken. ^^. ]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:27 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Scotch schreef:
    [ Bedankt voor een 2e aanmkane. ^^. ]


    [Graag gedaan. (;]

    [Ik ga eten, tot straks!]

    [tot zo :) ik wacht wel even met iets doen totdat je terug bent, dan kan ik even leren a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    'Mooie naam,' zei ik. 'We zien elkaar nog wel eens.' Ik liep de trap af naar de tuin. Het was warm. Ik ging in het vochtige gras liggen en zette mijn iPod aan. Er was niet echt iemand dicht in de buurt, dus ik had mijn oortjes niet in. Ik zette Rabiosa op en legde mijn handen achter mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:29 ]

    Luna Leroux

    'Mooie naam, we zien elkaar nog wel eens,' zei Chiya. Nog voordat ik kon zeggen was ze al weer verdwenen. Ik ging weer met mijn handen door mijn haren. Ik liep door naar de ruimte waar ik net al in wou.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, Chiya loopt vaak weg terwijl de ander nog iets wil zeggen. Eerst Iral, nu Luna.
    Sorry. (;

    [Geef niet ;P Ik wist toch niks te zeggen ;D en nou kwam het wel mooi uit]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Geef niet ;P Ik wist toch niks te zeggen ;D en nou kwam het wel mooi uit]

    Haha oké dan.
    Kan iemand me trouwens even uitleggen wat iedereen nu weer doet, want ik ben het een beetje kwijt. ;-;

    [Jij zit in de tuin.. die meisje van SomeMusic is in de keuken. en de andere 3 poppetjes zijn in de vrijetijdsruimte aan het dansen. & Luna is daar net heen gelopen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you