• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.

    WOW, WE HEBBEN HET MAXIMALE BEREIKT. Hier is deel 2:
    Klik

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:25 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik viel hard op mijn bek, maar kon de val met mijn handen opvangen. "Kleuters." Mompelde Aimee en stak haar hand naar me uit. Ik werd overeind getrokken en stond weer overeind. "Genoeg met dat gebekvecht." Zei ze. "Op naar boven." Vervolgde ze, maar ik was nog niet klaar met Vince. Ik stormde op en af en ramde tegen zijn kaak. "Doe normaal, lul." Schold ik en liep achter Aimee de trap op.

    Iral ~ Telekinese

    Diep in gedachten verzonken staar ik voor me uit terwijl ik tegen de muur aan leun.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Mijn lach stopt ineens als Vince vol voor zijn kaak geramd wordt door Steef. Geschrokken loop ik naar Vince toe. 'Gaat ie?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex~transformatie
    Ik geef Vince een zacht tikje op zijn kaak en zeg op zo'n gay toontje 'Doe normaal lul' en dan loop ik overdreven heupwiegend weer achter Steef aan.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince ~ Sfeer Beheren

    Ik strijk heel even met de rug van mijn hand langs mijn kin, 'Haha, was dat alles? Eerst als een meisje slaan en dan snel weg rennen. Tss, mietje.' zeg ik uitdagend, precies hard genoeg dat hij het kan horen.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste

    Ik luister geïrriteerd naar de ruzie achter me. Boos draai ik om. 'Jullie kappen nu met dat kinderachtige gedoe of ik zorg er persoonlijk voor dat jullie worden geraakt door bliksem'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Woedend liep ik weg. "Als jullie het zo willen, vind ik het best, maar ik ben weg. Ik ga niet op met debielen. En jullie willen niet omgaan met een mietje. Probleem opgelost." Riep ik nog na, terwijl ik van de trap liep. Ik liep rechtstreeks de tuin in en ging op het gras zitten, het was nat, maar dat boeide me niks.

    Iral ~ Telekinese

    Diep in gedachten verzonken staar ik voor me uit terwijl ik tegen de muur aan leun.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik weet wel dat Vince pijn heeft en het met stoer doen verbergt, maar toch vind ik het grappig om naar te kijken. Dus blijf ik staan om te kijken hoe Steef reageert.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince ~ Sfeer Beheeren

    Ik kijk even verbaasd naar Aimee, ik had niet gedacht dat zij zo uit haar slof kon schieten! Maar dan kijk ik weer normaal, 'Nou, zullen we dan maar verder gaan met verkennen?' stel ik voor. 'Tenzij we toast willen worden.'


    I only miss you when I'm breathing

    Alex~transformatie
    Ik schrik een beetje van Aimee en verander snel mijn gezicht weer terug. 'Goed idee.' zeg ik tegen Vince.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Ik ga even douchen, kom zo wel weer terug]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste

    'Nou, zullen we dan maar verder gaan met verkennen? Tenzij we toast willen worden'. Ik zucht diep. 'Ik heb geen zin meer, dat doen we morgen wel,' mompel ik geïrriteerd. Ik storm de trap af en gooi de deur naar de tuin open. Boos klim ik ineen boom. Er is op dit moment maar een manier hoe ik van de woede in me af kan komen. Ik doe me ogen dicht en merk dat het steeds harder begint te waaien en te regenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral ~ Telekinese

    Diep in gedachten verzonken staar ik voor me uit terwijl ik tegen de muur aan leun.

    Luel ~ Verleidingskracht

    'Vince, je ging iets te ver,' zeg ik droog.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik zat in het bos, dat grensde aan de achtertuin. Vanuit daar zag ik Aimee de tuin in stormen. Ze klom sierlijk ik een boom en sloot haar ogen. Het begon te waaien en te regenen. Ik drukte mezelf tegen een dikke kastanje boom, om minder nat de worden. De bladeren van de boom hielden het tegen. Langzaam liet ik me tegen de stam om de grond zakken en keek naar het gras, dat heen en weer ging door de wind.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik zag de ruzie tussen de jongens en Aimee. Opeens werd Aimee heel boos.
    'Jullie kappen nu met dat kinderachtige gedoe of ik zorg er persoonlijk voor dat jullie worden geraakt door bliksem,' zei ze geïrriteerd.
    Ik dacht dat Aimee zo veel van jongens wist. Ik wist zelfs dat alle jongens ooit kinderachtig konden zijn, en dat liet ik ook voor wat het was. Maar Aimee blijkbaar niet. Vanaf nu stond Death Note op nummer 2 van de mind-fuckers. Aimee met de jongens stonden bovenaan. Ik zette de DVD-speler uit en klapte die dicht. Ik liep terug naar mijn kamer. Op de gang stond nor steeds Iral, blijkbaar diep in gedachten. Hij leek wel wat somber.
    'Hey,' zei ik. 'Sorry van daarstraks. Mijn schuld. Oké?'
    Hij knikte.
    Ik liep weer door. Ik legde op mijn kamer mijn DVD-speler weg en ging op bed liggen. Ik begon in mijn tas te graaien en haalde De Hongerspelen eruit. Ik had veel meegenomen, dan had ik de hele dag tenminste wat te doen.
    Ik keek uit het raam, de tuin in, en zag Aimee boos in een boom zitten, terwijl het hard regende en waaide. Ik schoof het raam open.
    'Hey, je kan maar beter uit die boom komen, tenzij je er uit wilt waaien,' zei ik.
    Ze zuchtte boos en bleef zitten. Ik schoof het raam weer dicht.
    Dan niet, dacht ik.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:58 ]

    [Uhh biw, kan iemand mij desnoods in me gb vertellen wat ik heb gemist? ;$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you