• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 23: Klik.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:53 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Mijn hart gaat als een wilde tekeer, en het verbaast me dat ze het niet kan horen. Ik probeer rustig te blijven en neem haar handen in mijn handen.
    "Zoals ik gisteren zei, ik verplicht je nergens toe."
    Ik leg voorzichtig mijn hand onder haar kin en dwing haar me aan te kijken.
    "En Michael dan?" vraag ik snel, aangezien de vraag op mijn tong brandde.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Amy


    Ik loop fluitend het schoolplein op. Dat uitje met mijn ouders deet me goed. Ik loop de school in, naar de kantine. Ik ga dar op een stoel zitten en ik ga muziek luisteren. En ik wacht tot dat het pauze is. Want ik moet dan pas beginnen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 15:32 ]

    Kyle

    "Ik probeer me in te houden." Belooft hij. Ik knik, ik heb geen zin om in ergere problemen te geraken als hij hun op hun donder geeft. Ik zucht. "We zullen wel een te laat kaart moeten halen." Zeg ik en kijk naar het gesloten lokaal.


    Ich liebe dich 27.12.23

    André

    Ik zag Amy voorbij lopen. "Wacht even." Excuseer ik me bij de andere en volg haar, ze gaat in de kantine zitten. "Amy." Kuch ik even en sta achter haar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Amy


    Ik trek neidig mijn oortjes uit mijn oor (xD). Want André begint tegen me te praten. ''Wat!?'' zeg ik al weer gelijk geïriteerd.

    Charlotte

    Ik laat haar mijn hoofd op tillen maar kijk haar niet in de ogen.
    "En Michael dan?" vraagt ze.
    Ik haal mijn schouders op glimlach bij het horen van zijn naam.
    "Michael is een vriend, die me leuke extra's biedt," leg ik rustig uit.
    "Hij is niet verliefd op mij, en ik niet op hem. Niet echt."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    André

    "Laat me alsjebliefd even met je praten oké." Zeg ik naar beneden kijkend, omdat ik me best onzeker voel nu als ik bij Amy ben. Komt door gisteren.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "We zullen wel een te laat kaart moeten halen," zegt Kyle zuchtend.
    Ik negeer het en wandel gewoon het lokaal binnen waar ik op fluistertoon aan de leerkracht uitleg wat er gebeurd is. Deze keurt het voor één keer goed en we mogen plaatsnemen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi

    De klas praat nog steeds en de leraar is nog steeds aan het rommelen geïrriteerd draai ik met mijn ogen en pak mijn klad blok


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Amy

    Weetje eerst wul ik wat tegen jou zeggen, of terwijl zingen. En ik gooi mijn stoel aan de kant en ik begin te zingen:


    Als ik klaar ben zeg ik: ''En wat wou jij zeggen?'' zeg ik buiten adem. En ik sla mijn armen over erlkaar.

    Mary

    Ik kijk haar even aan, en ergens stellen haar woorden me gerust. Ik breng mijn gezicht dichter bij het hare, maar besef dan dat het geen goed idee is, en breng mijn mond dan naar haar oor.
    "Je bent de belangrijkste persoon voor mij op deze wereld, Charlie," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Het verbaast me dat we geen te laat kaart hoeven te halen, en we gewoon de les in mogen komen. Ik ga naast Irial zitten en schuif iets naar hem toe, omdat ik best bang ben voor wat er net is gebeurd.

    André

    Ik sta haar aan te kijken terwijl ze zingt en danst. "En wat wou je zeggen?" Vraagt ze en slaat haar armen over elkaar. Ik zucht. "Sorry voor mijn opmerkingen." Ik denk even aan gister en word een beetje geprikkelt. "En dat ik besta." Schiet er uit mijn mond, dat had neit moeten gebeuren.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Amy


    ''Oké?. Dat je bestaat. En ik haat je sinds gister,maar ik hoef je ook weer niet dood'' zeg ik en ik kijk hem arrogant aan.

    Levi

    Ik teken mijn been, die ik goed uit me hoofd kan door mijn fotografies geheugen. Er vliegt een propje tegen mijn hoofd maar ik negeer het.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Vrouwen, Denk ik zuchtend. "Waarom haat je me, en nu wil ik eerlijk antwoord." Zeg ik en kijk arrogant terug.


    Ich liebe dich 27.12.23