• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 23: Klik.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:53 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Ik voel mijn hele lijf zinderen wanneer ze haar gezicht dichter bij het mijne brengt. Mijn mond valt open van verbazing wanneer ik merk dat ik teleurgesteld ben als ze haar lippen naar mijn oor brengt.
    "Je bent de belangrijkste persoon voor mij op deze wereld, Charlie," fluistert ze.
    Ik slik even en nijp mijn ogen dicht.
    "D-da-dank je," weet ik enkel uit te brengen.

    Irial

    Kyle komt veel dichter naast me zitten dan net. Ik haal subtiel mijn mobiel boven en stuur een sms naar mijn moeder.
    "Waar ligt de sleutel van je fitness ruimte?"
    Als ik Kyle niet mag helpen, dan zal ik er voor zorgen dat hij die hulp ook niet nodig heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy


    ''First, dwing jij mij, mijn geheim te vertellen wat jou geen flikker aan gaat want het is al moeilijk genoeg. Ten tweede je fleurt met mijn beste vriendin terwijl je haar niet kent. En je stopte gister niet terwijl ik het vroeg, en je sloot me gister in terwijl ik weg wou. Nou.. zijn dat genoeg redenen?'' vraag ik arrogant. Maar ook pijnlijk.

    André

    "Dus alles komt erop neer dat jij vind dat ik je dwing?" Vraag ik een beejte verward.

    Kyle.

    Irial smst, ik kan niet zien wat hij schrijft, ik zucht en laat mijn hoofd op de tafel neerkomen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 15:48 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Amy


    ''Nee!. Je bemoeit je met dingen die je niks aan gaan. En je fleurt met meisjes terijl je net nieuw bent hier!'' spuug ik hem in zijn gezicht. ''En als je nu weg zou willen gaan, dat zou ik heel erg op prijs stellen'' zeg ik rustiger. En ik draai me om en ik ga weer met mijn muziek in de stoel zitten.

    Mary

    Ik knipper even met mijn ogen wanneer ik merk dat ze licht teleurgesteld is. Zou ik het erop wagen? Misschien kom ik dan te pusherig over. Ik wrijf zacht over haar wang.
    "D-da-dank je," zegt ze zacht.
    Ik kijk haar even aan, en beeld me in hoe het zou zijn haar te kussen. Even sluit ik mijn ogen. Ik mag en kan haar er niet toe dwingen. Dat heb ik ons beiden beloofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    André

    Ze geeft me neiteens tijd om iets te zeggen want ze ratelt achter elkaar door. Ik zucht, knak mijn vingers en draai me om.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    als ik mijn tekening bijna af heb en het is bijna tijd word de leraar pas wakker uit zijn gerommel en probeert hij de klas tot orde te roepen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Amy


    Ik hoor dat hij met zijn vingers knakt en ik doe het zelfde. Ik hoop dat hij het gehoord heeft. En ik staar voor me uit terwijl ik zachtjes meezing met mijn muziek.

    André

    ik hoorde Amy ook met haar vingers knakken, ik schud mijn hoofd en loop de kantine uit naar de gang.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Dood hier... xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (jazeker :P )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [De hypotheker... xD Maar oké. Klaar. xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik wacht even op Elise, en die is gaan stofzuigen ;D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ geef jezelf ff een waarschuwing voor off-topic ;'), Dracy]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 16:03 ]

    [Ah oké, vandaat dat ze geen berichtjes zend. :P]


    Ich liebe dich 27.12.23