• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 23: Klik.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:53 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Amy



    ''Vertle me die reden'' zeg ik. En ik sta op en ik ga voor hem staan.

    André

    "Nee, pas als ik er klaar voor ben." Zeg ik serieus, en kijk haar aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Amy


    ''Omg pas als je er klaar voor bent? Dude het is een zonnebril, wat maakt het uit?''lach ik.

    André

    "jij laat mij ook wachten." Grinnik ik en ga zitten, ik kijk lachend naar amy.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Amy


    ''Dat van mij bezit me leven en is een heel groot probleem. Jij hebt alleen maar een zonnebril op. Dus ik denk dat dat van mij wel wat lastiger is'' zeg ik met een nep lach. En ik ga ongemakelijk op een stoel zitten. En ik pak mijn doekje en ik ga onopgemerkt mijn handen boenen.

    André.

    "DAt van mi jis ook een groot probleem." Ik voel dat dit een goed moment is om in duscussie te gaan dus zucht even en sta op. "Ik ga even anar buiten." Zeg ik en loop weg zonder op reactie te wachten.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Amy


    ''Tuurlijk'' zeg ik nog. Ook al is hij weg. ''Dat van mij is ook een groot probleem'' zeg ik hem na met een dom stemmetje. En ik zet mijn muziek hard.

    [ kiddo's ik ga ik ga aan een verslag doei]

    Charlotte

    Wanneer ze over mijn wang wrijft duw ik mijn gezicht wat dichter tegen haar hand aan. Net wanneer ik wil zeggen dat ze zit te staren sluit ze haar ogen.
    "Mary? Waar denk je aan?" vraag ik een beetje ongemakkelijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Mary? Waar denk je aan?"
    Ik sla even mijn ogen neer.
    "Aan jou, aan mij, aan ons," bij dat laatste kijk ik haar voorzichtig aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik voel hoofdpijn opkomen omdat ik een beetje zit te stressen. "Heb jij iets van een paracetemol ofzo?" Vraag ik zachtjes aan Irial.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Aan jou, aan mij, aan ons," zegt ze met een voorzichtige blik op mijn gezicht. Ik kan het niet helpen maar er gaan alweer pretlichtjes in mijn ogen branden en de opwinding raast door mijn lijf. Ik ga op haar schoot zitten en fluister in haar oor,
    "Echt waar? Wat zie je ons dan doen?"
    Op mijn mond komt een schuin lachje tevoorschijn.

    Irial

    "Heb jij iets van een paracetamol ofzo?" vraagt Kyle zachtjes.
    Ik voel in mijn broekzakken, maar daar zit niks. Dan kijk ik even in mijn rugzak en vind nog een doosje op de bodem. Ik geef hem mijn flesje water en schuif het doosje naar hem toe.
    Ik kan het niet weerstaan een keer over zijn haar te wrijven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik hou gespannen mijn adem in wanneer ze op mijn schoot komt zitten en in mijn oor fluistert.
    "Echt waar? Wat zie je ons dan doen?" Ze kijkt me lachend aan.
    Ik weet niet of ik het als een soort van toestemming moet of mag zien, dus even weet ik niet wat doen.
    "Ehm, het is n-nogal moeili-moeilijk," weet ik er met veel moeite uit te krijgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Hij zoekt en vind uiteindelijk een doosje, hij schuift het met een flesje water naar me toe. Hij wrijft een keer over mijn haar, ik grinnik "Dank je." Ik maak het doosje open en haal er twee paracetemollen uit, ik doe ze in mijn mond en slik ze met wat water weg, ik ril even van de smaak. Ik geef het doosje terug en neem nog snel een slokje water waarna ik het flesje ook terug geef. Ik glimlach naar hem en laat even een vinger langs zijn arm gaan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Ehm, het is n-nogal moeili-moeilijk," stottert ze.
    Ik zucht overdreven en laat mijn schouders hangen. Met een zielig gezichtje zeg ik,
    "Ik begrijp het wel als je het niet wil vertellen."
    Ondertussen kruip ik een beetje dichter tegen haar aan. Ik moet moeite doen niet te lachen.

    Irial

    "Dank je."
    Ik knipoog onopvallend naar hem en neem dan het doosje en mijn flesje water terug aan. Terwijl ik het flesje aanneem leg ik mijn hand subtiel even op de zijne. Dan neem ik er zelf een slok van. Omdat Kyle net een vinger over mijn arm laat gaan mors ik een beetje. Met de rug van mijn hand veeg ik mijn mond af.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.