• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 23: Klik.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:53 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Auw," zegt ze met een zielig gezichtje terwijl ze over haar wang wrijft.
    Ik breng mijn lippen naar haar wang en druk er traag een kusje op.
    "Watje," fluister ik in haar oor.
    Er lijkt een soort elektriciteit door mijn buik te razen en ik zoek afleiding door in mijn boek te bladeren.

    Irial

    Ik krijg kippenvel wanneer Kyle zijn hand op de mijne legt. Wanneer de klas iets te vol is naar mijn zin haal ik mijn hand weg terwijl ik normaal op mijn stoel ga zitten. Ik lach even naar Donna wanneer ze binnenkomt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik grijns triomfantelijk wanneer ik een kus krijg.
    "Watje," fluistert ze.
    "Ik kreeg toch lekker een zoen. Mijn dag kan niet meer stuk," zeg ik vrolijk.
    Ik kijk even in haar boek, en neem het mijne ook.
    "Waar zitten we ergens?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    Als de klas wat voller is haalt hij zijn hand weg, ik knik begrijpelijk. Ik sla mijn boek open en blader er doorheen. De docente komt binnen wandelen en groet ons in het spaans.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Ik kreeg toch lekker een zoen. Mijn dag kan niet meer stuk," zegt ze vrolijk.
    Ik rol lachend met mijn ogen en schud mijn hoofd.
    "Waar zitten we ergens?" vraagt ze met een blik op mijn boek.
    "Goede vraag," zeg ik een beetje dubbelzinnig.

    Irial

    Ik voel me minder schuldig wanneer ik Kyle zie knikken. Ik neem mijn cursusblok en begin wat afwezig te tekenen terwijl ik de leerkracht hoor praten. Ik krijg er maar de helft van mee en het deert me niet echt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk haar niet-begrijpend vanuit mijn ooghoeken aan.
    "Hoe bedoel je?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Hoe bedoel je?" vraagt ze terwijl ze me schuin aankijkt.
    Ik grinnik een beetje nerveus.
    "Mocht ik het zelf weten zou ik het je uitleggen," geef ik toe.
    Opnieuw begin ik door mijn boek te bladeren en leg mijn vinger op de laatste pagina die me bekend voorkomt.
    "Hier," zeg ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik buig me over haar boek terwijl ik in het mijne verderblader.
    "Waddehellisdat?"
    Ik probeer er iets van te begrijpen, maar tevergeefs.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    In mijn ooghoeken zie ik Irial wat tekenen, ik schrijf nog even de laatste zin over en kijk dan naar zijn schrift/blok. "Wat teken je?" Vraag ik zahcjtes.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Waddehellisdat?" vraagt Mary terwijl ze bladert.
    Ik moet lachen en schuif wat dichter naar haar toe.
    "Heb je bijles bio nodig?" fluister ik in haar oor terwijl ik onbewust mijn hand over haar arm laat gaan.

    Irial

    Ik schrik even wanneer ik Kyle's stem hoor.
    "Wat teken je?"
    Zonder hem aan te kijken of iets te zeggen draai ik mijn cursusblok naar hem toe om de hem de schets van twee ogen te laten zien. Twee ogen waar ik op dit moment dolgraag in zou willen verdrinken, de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Heb je bijles bio nodig?"
    Ik knik zacht, en ril even wanneer ik haar hand over mijn arm voel gaan.
    "Ehm, ik zal het wel kunnen inhalen," zeg ik snel en ik slik nerveus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    Hij schuift het cursusblok naar me toe. Ik bekijk het en lach kort. "Mijn ogen?" Vraag ik en grinnik even en glimlach daarna naar hem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Hoewel ze knikt zegt ze enkele seconden later,
    "Ehm, ik zal het wel kunnen inhalen."
    Ik haal mijn schouders op en kijk haar indringend aan.
    "Ik wil je altijd helpen, Mims, eender waarmee."

    Irial

    "Mijn ogen?" vraagt hij met een grinnik.
    Ik blijf voor me kijken maar laat een glimlach over mijn lippen kruipen en knik zachtjes. Dan schuif ik de tekening weer naar me toe en teken verder.
    Een eindje onder de ogen komt een paar lippen te staan. Terwijl ik ze teken loopt er een rilling over mijn rug wanneer ik me herinner hoe ze voelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Hij glimlacht en knikt zachtjes terwijl hij voor zich uitkijkt. Hij schuift de tekening weer terug en tekend verder. Ik glimlach hoofdschuddend en luister naar de uitleg en lees de nieuwe zitten die op het bord staan. Ik zucht en schrijf ze over. Ineens beland er een propje op mijn tafel, ik kijk er verbaast naar maar wil hem niet open vouwen straks is het weer een belediging ofzo. Ik voel me licht geirriteert raken en schuif het propje opzij.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Ik wil je altijd helpen, Mims, eender waarmee."
    Ik glimlach en sla mijn arm om haar heen.
    "Dank je," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Ik merk hoe er een propje op tafel beland en hoe Kyle het weg schuift. Voor hij me kan tegen houden gris ik het onder zijn neus vandaan en vouw het open.
    Wanneer ik de bedreiging aan Kyle gericht lees die er op staat moet ik even slikken en weet meteen van wie het komt. Ik draai me om naar een bank met twee kerels uit het football team en geef met mijn kin een schokje in hun richting terwijl ik hen kwaad aankijk.
    Wat is jullie probleem?

    Charlotte

    Ik ril even wanneer ze een arm om me heen slaat.
    "Dank je," fluistert ze.
    Ik kijk haar aan en zeg zonder geluid nog een keer,
    "Alles."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.