• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 23: Klik.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:53 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ninuturu schreef:
    (samen vatting?)


    Kijk in je GB. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Alsjeblief, Charlie," fluistert ze terwijl ze me tegen zich aantrekt.
    Ik grijp met beide handen haar kraag beet en verberg mijn betraande gezicht in haar hals. Ik probeer diep adem te halen en te stoppen met huilen.
    Hoe moet ik haar nu in godsnaam uitleggen dat mijn hele lijf hunkert naar haar maar dat mijn hart niet meewil?

    Irial

    "Waarom altijd ik," zegt Kyle terwijl hij me steviger vastneemt.
    Er springen tranen in mijn ogen en ik neem zijn gezicht in mijn handen waarop ik hem in de ogen kijk. Dan trek ik hem opnieuw tegen me aan en leg mijn hoofd op het zijne terwijl ik rustiger probeer adem te halen.
    Tot zover ons plan om het geheim te houden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Ow Lol)

    Levi

    'ik ga mijn tas en me boeken uit de kluis halen, dan zie ik jullie straks wel bij de eerste les. Wat dat dan ook is' zeg ik en loop naar binnen naar mijn kluis


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mary

    Ik sla mijn armen om haar heen en besef nu pas dat zo ongeveer het hele lokaal ons aankijkt.
    "Ze voelt zich niet zo goed," zeg ik zacht.
    Snel gris ik beide onze tassen mee, neem haar hand en neem haar het lokaal mee uit. Ik wil niet dat iedereen nieuwsgierig op ons, of haar, zit te gapen. Ik sla mijn armen om haar heen en druk een kus in haar haren wanneer we buiten zijn. Een beetje frisse lucht zal haar deugd doen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    Als hij mijn gezicht in zijn handen pakt in me aankijkt zie ik tranen in zijn ogen, hij trekt me weer tegen zich aan en legt zijn hoofd op de mijne. "Heb je tranen om mij?" Vraag ik voorzichtig en zacht.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Mary sleept me letterlijk achter zich aan, het lokaal uit. Op automatische piloot volg ik haar. Pas wanneer ik een bries door mijn haren voel besef ik dat we buiten zijn. Ik voel haar armen om me heen en haar lippen in mijn haren. Ik haal adem met schokjes, als gevolg van het huilen.
    Ik verberg mijn hoofd opnieuw in haar hals.

    Irial

    "Heb je tranen om mij?" hoor ik Kyle zacht zeggen.
    Ik knik.
    "Je verdient dit niet, helemaal niet," zeg ik met bevende stem.
    Ik doe een paar stappen achteruit zodat ik tegen de muur kan leunen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi

    Ik pak me tas uit de kluis en vul hem met boeken die op mijn rooster staan maar ik heb eigenlijk geen zin in school, gelukkig is het morgen weekend. Ik zal een aan André vragen of ik bij hem mag logeren want ik heb echt gee3n zin om naar me dronken vader te gaan. Ik kijk op mijn rooster en heb bij het eerste uur Wiskunde jammie...


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mary

    Ik trek haar tegen me aan, zet onze tassen neer, en leg mijn hoofd op haar schouder. Ondertussen wrijf ik sussend over haar rug.
    "Rustig maar," fluister ik zacht, terwijl ik probeer haar te kalmeren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Je verdient dit niet, helemaal neit." Zegt hij, ik hoor zijn stem beven. Hij doet een paar stappen achter uit zodat hij tegen de muur staat. "We hebben les." Zeg ik voorzichtig, al heb ik er geen zin in.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Ik ontspan een beetje wanneer Mary over mijn rug wrijft en zacht fluistert.
    "Het spijt me," zeg ik met bevende stem.
    Ik druk mezelf dichter tegen haar aan en voel opeens weer die kriebels in mijn onderlijf waardoor ik haast weer zou beginnen huilen. Ik bijt echter op mijn tanden.

    Irial

    "We hebben les," zegt Kyle zacht.
    Ik knik, maar blijf nog enkele seconden staan.
    Wanneer ik wat gekalmeerd ben pluk ik voorzichtig zijn armen van rond mijn lichaam.
    "Laten we gaan," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik neem haar hand vast en ga met haar zitten op een bankje.
    "Wat spijt je?" Ik kijk haar zo lief mogelijk aan.
    Ik wrijf voorzichtig nog een enkele traan weg van haar wang.
    "Je bent zoveel mooier als je lacht," zeg ik met een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Levi

    verveeld zoek ik naar het lokaal, waar dat ding ook is.

    uit eindelijk heb ik het toch gevonden. En ga ergens middenin de pratende klas zitten. De leraar doet er niks aan en het is een rommeltje op zijn bureau


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle.

    "Laten we gaan." Zegt Irial zacht nadat hij mijn arm van om zijn middel haalde. Ik knik en kijk hem even aan. "Laat hem maar gaan, ik wil het zelf oplossen oké. Niet dat ik je hulp niet wardeer maar-" Zeg ik snel.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 15:25 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ hey guys ben er weer. Waar zijn jullie allemaal? =)]

    Charlotte

    "Wat spijt je?" vraagt Mary terwijl ze me naast zich op een bankje trekt. De laatste tranen die op mijn wangen blijven hangen zijn veegt ze lief weg.
    "Je bent zoveel mooier als je lacht," zegt ze met een glimlach.
    Kom op Charlotte, wees eerlijk, je kunt het.
    "Ik wil je niet kwetsen," zeg ik voorzichtig. "Ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje, en dat ben ik nu ook niet. Maar- maar de laatste tijd voel ik...andere dingen."
    Ik durf haar niet in de ogen kijken.

    Irial

    "Laat hem maar gaan, ik wil het zelf oplossen, oké. Niet dat ik je hulp niet waardeer."
    Ik knik zachtjes maar kan het niet helpen dat ik zo kwaad word wanneer ik weer eens zie hoe ze hem steeds moeten hebben.
    "Ik probeer me in te houden," beloof ik stil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.