• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 23: Klik.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 19:53 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Ik grabbel snel in mijn tas om te kijken waar ik moet zijn.
    Biologie.
    Ik ga op zoek naar het biologielokaal, en zie net Charlie naar binnen lopen. Na een tijdje heb ik het gevonden, en twijfel of ik naast Charlie zou gaan zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    Irial parkeert de auto op een parkeerplek van school en we stappen uit. Ik hoor nog net de bel gaan. "Als we snel zijn redden we het nog." Grinnik ik en kijk hem lachend aan. Ik spring wat op en neer.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Ik zit nog maar net neer en wil mijn boeken op tafel leggen wanneer ik Mary zie staan met een twijfelachtige blik.
    Waarom twijfel je?
    Ik onderdruk de neiging haar te gaan omhelzen en glimlach voorzichtig naar haar terwijl ik met mijn hand op de stoel naast me sla.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Als we snel zijn redden we het nog," zegt Kyle lachend.
    Ik raak helemaal vertederd wanneer hij op en neer springt. Na even gelachen te hebben zeg ik snel met een stoute blik,
    "Laatste binnen moet vanavond onderaan."
    Zonder op hem te wachten zet ik het op een rennen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik zie haar glimlachen en op de stoel naast haar kloppen, en ik loop zigzaggend tussen de tafeltjes naar haar toe.
    "Goeiemorgen," zeg ik zacht en druk een kus op haar wang, waarna ik mijn tas neerzet naast me.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    "Laatste binnen moet vanavond onderaan." Zonder te wachten rent hij weg.
    "Niet eerlijk, jij hebt voorsprong!" Zeg ik en begin ook te rennen, natuurlijk is hij sneller... "Kom op!" Zeg ik buiten adem bij de kluisjes en lach.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Goeiemorgen."
    Wanneer ze haar lippen op mijn wang drukt en naast me komt zitten slaan mijn darmen in de knoop op een manier die ik best prettig vind.
    Wat is dit nou?
    "Ja, dat is het wel," zeg ik zacht terwijl ik haar lachend aankijk.
    Wanneer mijn blik de hare kruist voel ik mijn wangen gloeien en kijk snel weg.
    Wat is dit?!

    Irial

    "Niet eerlijk, jij hebt voorsprong!" hoor ik hem nog roepen.
    Ik wacht bij de kluisjes en hap naar adem tot hij ook toekomt.
    "Kom op!" zegt hij buiten adem waarop we beiden moeten lachen. Ik geef hem subtiel een por in de zij en vertrek samen met hem naar Spaans.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ja dat is het wel."
    Ik kijk haar bezorgd aan wanneer ik zie hoe rood ze wordt.
    "Gaat het wel?" Ik leg mijn hand op haar voorhoofd.
    "Toch geen complicaties van gisteren?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    We komen bij het spaanslokaal aan, ik loop lachend naar binnen en ga zitten, ik wenk Irial naast me te komen zitten. Ik pak mijn boeken en leg ze op tafel.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Ik moet luidop lachen wanneer ik Mary's bezorgde blik zie, haar hand op mijn voorhoofd voel en haar hoor ratelen.
    "Gaat het wel? Toch geen complicaties van gisteren?"
    Ik neem haar hand vast en haal hem van mijn voorhoofd.
    "Het gaat prima, Mims," zeg ik met een glimlach.
    En dat is best verontrustend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Het gaat prima, Mims," zegt ze glimlachend.
    "Ben je zeker?"
    Eerlijk gezegd geloof ik er niet veel van.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    Wanneer Kyle me wenkt naast zich te komen zitten hoef ik geen twee keer na te denken. Ik laat het echter niet merken en wandel rustig naar de tafel toe. Ik ga op mijn gemak zitten, leg mijn benen nog even op tafel gezien de leerkracht er nog niet is en kijk toe hoe de andere leerlingen binnen stromen.
    Het zou nog lastiger worden dan ik dacht om te doen alsof er niks aan de hand is. Ongemerkt laat ik mijn hand op Kyle's been rusten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charlotte

    "Ben je zeker?"
    Ik maak met twee vingers een kruis over mijn hart en zeg,
    "Geen leugens, weet je nog?"
    Ik leg mijn hand op haar wang en knijp er lachend even in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Geen leugens, weet je nog?"
    Ik grinnik en knik.
    "Sorry. Gewoon ongerust."
    Ze knijpt even in mijn wang.
    "Auw," zeg ik zielig en wrijf er even over.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    Hij komt naast me zitten en legt zijn benen op tafel, ik lach even. Hij legt zijn hand op mijn been, ik glimlach en leg mijn hand op zijn hand. Ik kijk net als Irial naar de binnen komende leerlingen.


    Ich liebe dich 27.12.23