Het is bekend gemaakt! One Direction gaat een wereldtour doen! De data en de plaatsen worden nog bekend gemaakt. Het gaan plaats vinden in 2012/2013.
Nu hopen dat ze ook naar Nederland & Belgie komen :'D
Spinal schreef:
ik zou ze echt supper graag live zien. enkel heb ik totaal geen zin, om tussen de overdreven gillende 14 jarigen te staan. en dan ergens op het terein moet slapen omdat ik naders ergens achteraan sta.
Nee, dat is niks meer voor mij, die tijd heb ik gehad.
Sorry hoor maar als je 16bent ben je echt niet zo anders dan 14 jarige. Ik heb genoeg vrienden en klas genoten van zestien en die zijn echt niet zo anders dan mij.
[ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 16:04 ]
Just because it burns doesn't mean you're gonna die.
Spinal schreef: ik zou ze echt supper graag live zien. enkel heb ik totaal geen zin, om tussen de overdreven gillende 14 jarigen te staan. en dan ergens op het terein moet slapen omdat ik naders ergens achteraan sta.
Dat slaag dus totaal nergens op.
"like i'd follow you around like a dog that needs water."
Spinal schreef: ik zou ze echt supper graag live zien. enkel heb ik totaal geen zin, om tussen de overdreven gillende 14 jarigen te staan. en dan ergens op het terein moet slapen omdat ik naders ergens achteraan sta.
Spinal schreef:
ik zou ze echt supper graag live zien. enkel heb ik totaal geen zin, om tussen de overdreven gillende 14 jarigen te staan. en dan ergens op het terein moet slapen omdat ik naders ergens achteraan sta.
Echt zo stereotiep. Alsof het altijd 14 jarigen zijn.
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.