• Het is bekend gemaakt! One Direction gaat een wereldtour doen! De data en de plaatsen worden nog bekend gemaakt. Het gaan plaats vinden in 2012/2013.
    Nu hopen dat ze ook naar Nederland & Belgie komen :'D



    To infinity and beyond •

    Alastair schreef:
    Ik ga denk ik niet, want toen ze hier waren kon je al amper iets horen en dan vind ik het zonde om daar mijn geld aan uit te geven.

    Hoe bedoel je, amper iets horen? :] Ik ben nog aan het nadenken of ik wil gaan ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je, amper iets horen? :] Ik ben nog aan het nadenken of ik wil gaan ^^

    Door al het gegil. Als ze iets wilden zeggen, ging het gegil gewoon door en kon je niet horen wat ze zeiden D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alastair schreef:
    (...)
    Door al het gegil. Als ze iets wilden zeggen, ging het gegil gewoon door en kon je niet horen wat ze zeiden D:


    Daar kan ik echt kwaad om worden maar voor hun is het ook erg. Ik bedoel, een stelletje meisjes dat staat te gillen als debielen, lijkt me niet fijn


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Daar kan ik echt kwaad om worden maar voor hun is het ook erg. Ik bedoel, een stelletje meisjes dat staat te gillen als debielen, lijkt me niet fijn

    Nee, mij dus ook niet:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alastair schreef:
    (...)
    Door al het gegil. Als ze iets wilden zeggen, ging het gegil gewoon door en kon je niet horen wat ze zeiden D:

    Oh, dat is kut O_o

    Gewoon oordopjes mee dan U_U


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Oh, dat is kut O_o

    Gewoon oordopjes mee dan U_U

    Dan heeft een concert weinig nut, want dan hoor je de muziek helemaal niet, haha


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alastair schreef:
    (...)
    Dan heeft een concert weinig nut, want dan hoor je de muziek helemaal niet, haha


    Nah, dat zal wel meevallen. Met Bieber concert waren er 15000 gillende fans en je hoorde hem gewoon duidelijk zingen. (:


    To infinity and beyond •

    Spinal schreef:
    ik zou ze echt supper graag live zien. enkel heb ik totaal geen zin, om tussen de overdreven gillende 14 jarigen te staan. en dan ergens op het terein moet slapen omdat ik naders ergens achteraan sta.
    Nee, dat is niks meer voor mij, die tijd heb ik gehad.


    Sorry hoor maar als je 16bent ben je echt niet zo anders dan 14 jarige. Ik heb genoeg vrienden en klas genoten van zestien en die zijn echt niet zo anders dan mij.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 16:04 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    TICKETTOHELL schreef:
    Jaaa, I'm so excited!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik wil heel graag, maar ik moet eerst iemand mee zien te krijgen
    en dat plaatje is geniaal


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spinal schreef:
    ik zou ze echt supper graag live zien. enkel heb ik totaal geen zin, om tussen de overdreven gillende 14 jarigen te staan. en dan ergens op het terein moet slapen omdat ik naders ergens achteraan sta.
    Nee, dat is niks meer voor mij, die tijd heb ik gehad.



    Dat slaag dus totaal nergens op.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Spinal schreef:
    ik zou ze echt supper graag live zien. enkel heb ik totaal geen zin, om tussen de overdreven gillende 14 jarigen te staan. en dan ergens op het terein moet slapen omdat ik naders ergens achteraan sta.
    Nee, dat is niks meer voor mij, die tijd heb ik gehad.


    grootheidswaanzin :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Provine schreef:
    Hahaha, omg, dat plaatje. Ghehe. :]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Spinal schreef:
    ik zou ze echt supper graag live zien. enkel heb ik totaal geen zin, om tussen de overdreven gillende 14 jarigen te staan. en dan ergens op het terein moet slapen omdat ik naders ergens achteraan sta.
    Nee, dat is niks meer voor mij, die tijd heb ik gehad.


    Echt zo stereotiep. Alsof het altijd 14 jarigen zijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik moet nog zien of ze deze kant opkomen.
    Zoja, awesome!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 16:22 ]


    Tell me about it, stud.