Het is bekend gemaakt! One Direction gaat een wereldtour doen! De data en de plaatsen worden nog bekend gemaakt. Het gaan plaats vinden in 2012/2013.
Nu hopen dat ze ook naar Nederland & Belgie komen :'D
Ik vind ze gewoon goed, en het lijkt me ook leuk om ze live te zien. Maar ik denk dat het niks is om daar te zijn, alleen maar dat gegil, nu moet ik zeggen dat ik 12 ben, maar ik ga niet als een gek lopen gillen. Ik ben bij het concert geweest van Avril Lavigne, en dat was gewoon normaal en zong ieder gewoon leuk mee, maar niet van die overdreven girl screaming.
Hirasawa schreef:
Ik vind ze gewoon goed, en het lijkt me ook leuk om ze live te zien. Maar ik denk dat het niks is om daar te zijn, alleen maar dat gegil, nu moet ik zeggen dat ik 12 ben, maar ik ga niet als een gek lopen gillen. Ik ben bij het concert geweest van Avril Lavigne, en dat was gewoon normaal en zong ieder gewoon leuk mee, maar niet van die overdreven girl screaming.
Daar ben ik het mee eens, maar ik laat zulke mensen het echt niet verpesten voor mij :')
Ik wil heel graag gaan, maar ik HAAT die krijsende fangirls. Die zouden dan alles voor me verpesten en ik ben bang dat ik ze daardoor niet meer zo leuk vind als nu.
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
Een zeeuw in ons midden die mij zou willen vergezellen als ze komen? Eigenlijk hoop ik dat ze na 9 Oktober komen want dan ben ik 15 en is de kans dat ik mag zoveel groter
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
Paylor schreef:
Een zeeuw in ons midden die mij zou willen vergezellen als ze komen? Eigenlijk hoop ik dat ze na 9 Oktober komen want dan ben ik 15 en is de kans dat ik mag zoveel groter
Ik woon 2 min van zeeland af, hahaha.
Her heart was a secret garden and the walls were very high.