• Het is bekend gemaakt! One Direction gaat een wereldtour doen! De data en de plaatsen worden nog bekend gemaakt. Het gaan plaats vinden in 2012/2013.
    Nu hopen dat ze ook naar Nederland & Belgie komen :'D



    To infinity and beyond •

    Eledhel schreef:
    (...)
    Oh, dat is kut O_o

    Gewoon oordopjes mee dan U_U


    Daar dacht ik ook al aan


    Physics is awesome

    Als ze naar België komen ga ik dansen, springen, schreeuwen en dan zo snel mogelijk tickets kopen. (cat)


    Cool, neat, swell -Cry

    *excitement!* Alleen als ze hierheen komen, denk ik dat ik in mijn uppie moet. ): Maar dat weerhoudt mij niet! ^^ ^^ ^^ ^^


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Famine schreef:
    *excitement!* Alleen als ze hierheen komen, denk ik dat ik in mijn uppie moet. ): Maar dat weerhoudt mij niet! ^^ ^^ ^^ ^^

    Haha, ik ook. Dan gaan we gewoon samen 8D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Haha, ik ook. Dan gaan we gewoon samen 8D

    Yaay!


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Oh my. So fucking excited.

    Ik vind ze gewoon goed, en het lijkt me ook leuk om ze live te zien. Maar ik denk dat het niks is om daar te zijn, alleen maar dat gegil, nu moet ik zeggen dat ik 12 ben, maar ik ga niet als een gek lopen gillen. Ik ben bij het concert geweest van Avril Lavigne, en dat was gewoon normaal en zong ieder gewoon leuk mee, maar niet van die overdreven girl screaming. :X

    Hirasawa schreef:
    Ik vind ze gewoon goed, en het lijkt me ook leuk om ze live te zien. Maar ik denk dat het niks is om daar te zijn, alleen maar dat gegil, nu moet ik zeggen dat ik 12 ben, maar ik ga niet als een gek lopen gillen. Ik ben bij het concert geweest van Avril Lavigne, en dat was gewoon normaal en zong ieder gewoon leuk mee, maar niet van die overdreven girl screaming. :X

    Daar ben ik het mee eens, maar ik laat zulke mensen het echt niet verpesten voor mij :')

    Ik wil heel graag gaan, maar ik HAAT die krijsende fangirls. Die zouden dan alles voor me verpesten en ik ben bang dat ik ze daardoor niet meer zo leuk vind als nu.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Miss wil ik wel gaan, maar no way dat ik een "gillende" 14jarige ben. Ik vind dat zo vreselijk en overdreven en gwn irri.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Een zeeuw in ons midden die mij zou willen vergezellen als ze komen? Eigenlijk hoop ik dat ze na 9 Oktober komen want dan ben ik 15 en is de kans dat ik mag zoveel groter


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga sws, echt. Serieus. Maakt niet uit of ze naar België, Frankrijk, Nederland of Duitsland komen, ik ga.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Paylor schreef:
    Een zeeuw in ons midden die mij zou willen vergezellen als ze komen? Eigenlijk hoop ik dat ze na 9 Oktober komen want dan ben ik 15 en is de kans dat ik mag zoveel groter


    Ik woon 2 min van zeeland af, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dust schreef:
    Als ze naar België komen ga ik dansen, springen, schreeuwen en dan zo snel mogelijk tickets kopen. (cat)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Mags schreef:
    (...)

    Ik woon 2 min van zeeland af, hahaha.

    oe, waar woon je?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one