• Het is bekend gemaakt! One Direction gaat een wereldtour doen! De data en de plaatsen worden nog bekend gemaakt. Het gaan plaats vinden in 2012/2013.
    Nu hopen dat ze ook naar Nederland & Belgie komen :'D



    To infinity and beyond •

    McCann schreef:
    (...)

    Maar ze zongen wel.


    45 seconden ..


    To infinity and beyond •

    Zaynholic schreef:
    (...)

    45 seconden ..


    Nou en, het is iets? lol.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    McCann schreef:
    (...)

    Nou en, het is iets? lol.


    Maar het is geen concert (: haha


    To infinity and beyond •

    Ja, jammer dat ze met hun Europa tour ook al in Nederland waren (4 oktober) Helaas kende ik ze toen nog niet. Had er wel eens van gehoord op Quizlet, maar niet dat ik precies wist wat en wie het waren. Anders was ik wel gegaan hoor :') Hopen dat ze inderdaad nog een keer komen, helaas moeten we dan nog wel een jaartje wachten als het in 2012/2013 is. Misschien ze dan maar een keer bekijken in de UK waar ze nu hun tour geven.


    "We accept the love we think we deserve."

    Bring 1D to me x x


    Elise VR

    sorry ik wil jullie droom niet verpesten.. maar ze komen waarschijnlijk niet naar Nederland. wel naar Duitsland en België maar niet naar fucking Nederland!! UHDFREECFU ik ga gewoon naar België hoor!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 21:06 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik hoop echt dat ze naar België kome; ik ben namelijk van België (: En als ze niet komen ga ik in Londen zien (:

    Ahh, waarom niet NL?
    Niet dat ik zou gaan, omdat ik gewoon nooit naar concerten mag van mijn ouders, like whut?!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Die foto xd


    None but ourselves can free our minds.

    ik zal nooit zzomaar naar concert gaan omdat je bij sommige mensen het niet hoort omdat ze gaan gillen.
    En dan hoor je ze niet zingen.

    Dat plaatje is zalig!
    Ja, hopelijk komen ze naar Belgium :'D
    al wordt het sowieso moeilijk om tickets te bemachtigen..


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Het heeft ergens gestaan dat ze Nederland van plan waren ofzo.
    Ik ga sowieso en proberen tickets te krijgen.
    Op 5 oktober kende ik ze al. Ik ken ze namelijk nu precies een jaar.
    Alleen ik was nog niet echt een mega fan. Dus nu heb ik spijt lol.
    En ik ben 14. En ja een beetje gillen hoort erbij? En wie zegt dat alle 14 jarige gillen en schreeuwen? Er lopen ook zat mensen van 18 of 20. En die gillen ook heus wel. Bij de DVD Screening was het toch ook zo.


    nothing is true, everything is permitted.

    Ik wil de jongens ook dolgraag in het echt zien, maar ik vrees voor de tickets die moeilijk te bemachtigen zijn, maar...

    Nog één probleem waar ik bang voor ben, moet ik de tickets toch hebben: de gillende fangirls. Ik ben als de dood voor oorverdovend gillen, geduw en getrek, dan heb ik altijd zin om me op te jagen en dan is alles verknald.
    Mijn vrienden, mensen die ik in real life ken moeten One Direction niet en dat betekent: in mijn ééntje naar dat concert gaan, maar dat boeit me niets, dus dat probleem is al snel opgelost, ik trek me niets aan wat iedereen denkt.
    En nog iets, zouden mijn ouders naar een 1D-concert laten gaan? Financieel is geen probleem, want ik heb gewerkt en 'genoeg' op mijn rekening staan, maar toch... Ik weet het niet.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 15:08 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”