• Het is bekend gemaakt! One Direction gaat een wereldtour doen! De data en de plaatsen worden nog bekend gemaakt. Het gaan plaats vinden in 2012/2013.
    Nu hopen dat ze ook naar Nederland & Belgie komen :'D



    To infinity and beyond •

    Paylor schreef:
    (...)
    oe, waar woon je?


    Ik woon in de buurt van Tholen, weet niet of je dat kent, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mags schreef:
    (...)

    Ik woon in de buurt van Tholen, weet niet of je dat kent, haha.

    Dat ken ik.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik wil ze sowieso in het echt zien. Gegil of niet. (A)
    hoewel ik wel denk dat Nederlandse meisjes zich net iets meer in kunnen houden dan bijv engeland of amerika met dat gegil. (weet niet hoor(A))

    En BTW ze zullen er vast wle aan gedacht hebben dat die meisjes gaan gillen met het volume van het de boxen dus :)


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Mags schreef:
    Ik ga sws, echt. Serieus. Maakt niet uit of ze naar België, Frankrijk, Nederland of Duitsland komen, ik ga.


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    TICKETTOHELL schreef:
    Jaaa, I'm so excited!


    we danced all night to the best song ever.

    Yaay als ze komen ga ik meteen tickets kopen. Als het niet lukt ga ik bij mijn ouders zeiken om in een ander land te gaan.
    Alle liedjes meezingen OELALA
    Ik hoop dat er weinig gegil is, maarja zal wel niet

    Spinal schreef:
    ik zou ze echt supper graag live zien. enkel heb ik totaal geen zin, om tussen de overdreven gillende 14 jarigen te staan. en dan ergens op het terein moet slapen omdat ik naders ergens achteraan sta.
    Nee, dat is niks meer voor mij, die tijd heb ik gehad.


    Same. Ik vind de liedjes leuk, maar ik wil niet tussen al die schreeuwende kindjes staan. Ik vind het bij McFly al erg genoeg.
    En het zal wel duur worden.


    Destroy what destroys you.

    Sherlocked schreef:
    (...)

    Same. Ik vind de liedjes leuk, maar ik wil niet tussen al die schreeuwende kindjes staan. Ik vind het bij McFly al erg genoeg.
    En het zal wel duur worden.


    Ik denk dat het wel mee gaat vallen. In Engeland waren ze £21.50 - £31.50, dus dat is ongeveer €35,- als je van het duurste uitgaat! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Awesomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D
    niet dat ik denk dat ik ga met de kaartjes die zo uitverkocht zijn, ze mogen wel 3 dagen een concert geven hierro.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Mags schreef:
    (...)

    Ik denk dat het wel mee gaat vallen. In Engeland waren ze £21.50 - £31.50, dus dat is ongeveer €35,- als je van het duurste uitgaat! (:


    Dat vind ik te duur, sorry. Ik vind voor een band als One Direction 25 euro max (: McFly was zelfs goedkoper, dan. Maar eerst maar eens zien of ze überhaupt naar nederland&belgie komen.


    Destroy what destroys you.

    waar kan je ze kopen?


    we danced all night to the best song ever.

    TICKETTOHELL schreef:
    Jaaa, I'm so excited!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alastair schreef:
    Ik ga denk ik niet, want toen ze hier waren kon je al amper iets horen en dan vind ik het zonde om daar mijn geld aan uit te geven.


    De vorige keer was het gratis;3


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    McCann schreef:
    (...)

    De vorige keer was het gratis;3


    De vorige keer was ook geen concert (:


    To infinity and beyond •

    Zaynholic schreef:
    (...)

    De vorige keer was ook geen concert (:


    Maar ze zongen wel.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.