Het is bekend gemaakt! One Direction gaat een wereldtour doen! De data en de plaatsen worden nog bekend gemaakt. Het gaan plaats vinden in 2012/2013.
Nu hopen dat ze ook naar Nederland & Belgie komen :'D
ik wil ze sowieso in het echt zien. Gegil of niet.
hoewel ik wel denk dat Nederlandse meisjes zich net iets meer in kunnen houden dan bijv engeland of amerika met dat gegil. (weet niet hoor(A))
En BTW ze zullen er vast wle aan gedacht hebben dat die meisjes gaan gillen met het volume van het de boxen dus
Yaay als ze komen ga ik meteen tickets kopen. Als het niet lukt ga ik bij mijn ouders zeiken om in een ander land te gaan.
Alle liedjes meezingen OELALA
Ik hoop dat er weinig gegil is, maarja zal wel niet
Spinal schreef:
ik zou ze echt supper graag live zien. enkel heb ik totaal geen zin, om tussen de overdreven gillende 14 jarigen te staan. en dan ergens op het terein moet slapen omdat ik naders ergens achteraan sta.
Nee, dat is niks meer voor mij, die tijd heb ik gehad.
Same. Ik vind de liedjes leuk, maar ik wil niet tussen al die schreeuwende kindjes staan. Ik vind het bij McFly al erg genoeg.
En het zal wel duur worden.
Same. Ik vind de liedjes leuk, maar ik wil niet tussen al die schreeuwende kindjes staan. Ik vind het bij McFly al erg genoeg.
En het zal wel duur worden.
Ik denk dat het wel mee gaat vallen. In Engeland waren ze £21.50 - £31.50, dus dat is ongeveer €35,- als je van het duurste uitgaat! (:
Her heart was a secret garden and the walls were very high.
Ik denk dat het wel mee gaat vallen. In Engeland waren ze £21.50 - £31.50, dus dat is ongeveer €35,- als je van het duurste uitgaat! (:
Dat vind ik te duur, sorry. Ik vind voor een band als One Direction 25 euro max (: McFly was zelfs goedkoper, dan. Maar eerst maar eens zien of ze überhaupt naar nederland&belgie komen.