• Het is bekend gemaakt! One Direction gaat een wereldtour doen! De data en de plaatsen worden nog bekend gemaakt. Het gaan plaats vinden in 2012/2013.
    Nu hopen dat ze ook naar Nederland & Belgie komen :'D



    To infinity and beyond •

    ik zou ze echt supper graag live zien. enkel heb ik totaal geen zin, om tussen de overdreven gillende 14 jarigen te staan. en dan ergens op het terein moet slapen omdat ik naders ergens achteraan sta.
    Nee, dat is niks meer voor mij, die tijd heb ik gehad.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Spinal schreef:
    ik zou ze echt supper graag live zien. enkel heb ik totaal geen zin, om tussen de overdreven gillende 14 jarigen te staan. en dan ergens op het terein moet slapen omdat ik naders ergens achteraan sta.
    Nee, dat is niks meer voor mij, die tijd heb ik gehad.


    Ik ben zeventien en heb zelfs tussen overdreven gillende Bieber fans gestaan, geloof me .. dat was erger (':


    To infinity and beyond •

    Zaynholic schreef:
    (...)

    Ik ben zeventien en heb zelfs tussen overdreven gillende Bieber fans gestaan, geloof me .. dat was erger (':

    ik zeg toch ook niet dat jij een overdreven gillende 14 jarige ben?
    maar de meeste wel..
    Zelf heb ik twee keer bij tokio hotel gestaan een paar jaar terug en kreeg ik gewoon pijn in me buik van het gedouw van iedereen en al dat gegil.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Spinal schreef:
    (...)
    ik zeg toch ook niet dat jij een overdreven gillende 14 jarige ben?
    maar de meeste wel..
    Zelf heb ik twee keer bij tokio hotel gestaan een paar jaar terug en kreeg ik gewoon pijn in me buik van het gedouw van iedereen en al dat gegil.


    Haha ik snap wat je bedoelt (: Ik vind het er nou eenmaal bijhoren haha.


    To infinity and beyond •

    Hahaha, omg, dat plaatje. Ghehe. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zaynholic schreef:
    (...)

    Haha ik snap wat je bedoelt (: Ik vind het er nou eenmaal bijhoren haha.

    Haha, dat weet ik ook wel.. maar ik vind het allemaal zo overdreven. Je komt om ze live te zien, maar gaat er wel door heen lopen schreeuwen?
    En ik ben ook naar genoeg concerten geweest, waar idereen gewoon normaal stond, mee te zingen en mee te dansen. gewoon enkel genieten van de muziek.
    maarjah, daar staan dus ook geen 14 jarige, die denken dat hoe harder ze gillen dat ze mischien gezien worden ofzo., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Spinal schreef:
    (...)
    Haha, dat weet ik ook wel.. maar ik vind het allemaal zo overdreven. Je komt om ze live te zien, maar gaat er wel door heen lopen schreeuwen?
    En ik ben ook naar genoeg concerten geweest, waar idereen gewoon normaal stond, mee te zingen en mee te dansen. gewoon enkel genieten van de muziek.
    maarjah, daar staan dus ook geen 14 jarige, die denken dat hoe harder ze gillen dat ze mischien gezien worden ofzo., ;x


    HAHAHA, dat is waar. Pff, nee maar echt, met het concert van Justin Bieber was het gegil niet om aan te horen, terwijl bij Ne-yo gewoon normaal meegezongen werd en gewoon rustig werd gedaan. (': Ik snap je punt


    To infinity and beyond •

    Spinal schreef:
    (...)
    ik zeg toch ook niet dat jij een overdreven gillende 14 jarige ben?
    maar de meeste wel..
    Zelf heb ik twee keer bij tokio hotel gestaan een paar jaar terug en kreeg ik gewoon pijn in me buik van het gedouw van iedereen en al dat gegil.


    Gewoon terug douwen en gillen, zeg ik nu. Ben nog nooit naar een concert geweest. Wel naar theater maar daar zit iedereen echt keruig en alles, zo saai soms

    Maar ik hoop zo dat ze naar Nederland komen. Dan wil ik oo nog wel s´nachts achter mijn laptop ging zitten om een kaartje te bemachtigen


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Gewoon terug douwen en gillen, zeg ik nu. Ben nog nooit naar een concert geweest. Wel naar theater maar daar zit iedereen echt keruig en alles, zo saai soms

    Maar ik hoop zo dat ze naar Nederland komen. Dan wil ik oo nog wel s´nachts achter mijn laptop ging zitten om een kaartje te bemachtigen

    tuurlijk duw je terug. maar waarom zou ik gaan gillen, als ik het alleenmaar kut vind als mensen dat zelf doen.
    Ik had er die tijd zo'n 50 euro voor neergelecht. en ik kom daar neit om alleen maar om naar gegil te luisteren..
    nu zou ik er zowiezo niet meer zoveel geld voor neerleggen, aangezien ik nu naar 3 concerten kan voor 50 euro, maarja.
    toen ze gingen soundchecken en dat horode we heel zacht, toen ging iedereen lopen gillen en kon je niks meer horen. dan kan ej toch beter luisteren inplaats van gillen, iets wat totaal geen effect heeft.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik weet nog niet, misschien ga ik met een vriendin en aangezien dat gegil al verschrikkelijk was alleen maar bij bring1dtome wordt het nog verschrikkelijker bij zo'n tour. Maar ja.


    SLOAN.

    Zaynholic schreef:
    (...)

    Ik ben zeventien en heb zelfs tussen overdreven gillende Bieber fans gestaan, geloof me .. dat was erger (':


    Ik ben geen zeventien maar ikheb ook tussen teveel bieberfans gestaan haha xd.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Ik was vrolijk. En gil nu de hele tijd: ÓH MY GOD EEN WERELDTOUR.' Maar ik zit bij ak en dan mag dat(:


    Food.

    Jaaa, I'm so excited!


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Oh, cooooooool 8D Hopelijk gaan ze eerst langs ons hehe.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ga denk ik niet, want toen ze hier waren kon je al amper iets horen en dan vind ik het zonde om daar mijn geld aan uit te geven.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.