• I love you girls <3
    Cause, you've got that, one thing

    Omdat deze gewoon moet.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 19:07 ]


    Some things are changing too much.

    GayMarriage schreef:
    (...)

    Dankje, though ik het toch niet durf te zeggen wat er mis is ik ben een lafbek ikr.


    same problem here.


    What's so bad about being different?

    NOUIS schreef:
    (...)

    same problem here.


    Dat zijn jullie niet meisjes,
    wat maakt het uit dat jullie dat niet durven zeggen
    dat veranderd niet hoe wij jullie zien. Als jullie behoeftes hebben dat tegen iemand of ons te vertellen zullen we altijd naar jullie luisteren, maar we dwingen jullie niet want dat lost toch niets op. Geheimen of niet, jullie zijn echt schatten van meisjes en jullie mogen julliezelf echt nooit veranderen, voor niemand !


    i'm broken, do you hear me.

    Joella,
    Sorry, ik weet niet wat ik precies moet zeggen. Maar, lieve Joëlla, waarom zou ik je haten, boos op je worden, weet ik het wat. Je verdient dit niet, je bent zo een geweldig meisje <3
    Ik hou van je.
    Als je me nodig hebt, joella, I'm here for you. <3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Im really sorry..


    Some things are changing too much.

    Dit geld trouwens voor jullie allemaal:
    Wat jullie ook zeggen, wat jullie hebben meegemaakt, ik ga jullie daarvoor niet haten. Er is nergens een reden om jullie te haten, dus waarom zou ik?
    <3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tumble schreef:
    Dit geld trouwens voor jullie allemaal:
    Wat jullie ook zeggen, wat jullie hebben meegemaakt, ik ga jullie daarvoor niet haten. Er is nergens een reden om jullie te haten, dus waarom zou ik?
    <3
    ^ dit


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Maliksshoes schreef:
    Im really sorry..
    Joella, jij bent niet degene die sorry hoeft te zeggen! Als een iemand dat moet doen is dat die mongool wel die jou dit aandoet, zoals iedereen zei: jij verdient dit niet


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lieve Lieve Lieve Joella!
    Ik ga je nu echt absoluut niet haten hoor en ik word al helemaal niet boos op jou!! Ik vind het juist knap dat je dit verteld hebt, niet iedereen durft zoiets te vertellen enzo. Je zou triets zijn als je iemand door zo'n verhaal zou gaan haten! Je moet er dan juist voor diegene zijn!
    dit is geen makkelijk situatie, maar probeer het zo snel mogelijk een plaatjs te geven.
    Je bent nog steeds die hele lieve joella waar ik van houd! <333
    I love you! (:


    every little thing is gonna be alright.

    Malambri schreef:
    (...)Joella, jij bent niet degene die sorry hoeft te zeggen! Als een iemand dat moet doen is dat die mongool wel die jou dit aandoet, zoals iedereen zei: jij verdient dit niet


    AGREE! ((:


    every little thing is gonna be alright.

    Maliksshoes schreef:
    Im really sorry..


    Je hoeft echt geen sorry te zeggen, waarom zou je
    jij bent hier niet in fout dat is die stomme kerel die het jou aan heeft gedaan ja !


    i'm broken, do you hear me.

    Ik ga slapen! Tot morgen lieverds (bloos) xxxx love you all (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tot morgen,
    slaaplekker Elena <33.


    i'm broken, do you hear me.

    GOOD NIGHT! <333


    every little thing is gonna be alright.

    Ik weet nu helemaal zeker dat ik morgen loop te janken op school. Echt een leuk begin van 2012


    Some things are changing too much.

    Maliksshoes schreef:
    Ik weet nu helemaal zeker dat ik morgen loop te janken op school. Echt een leuk begin van 2012


    Oh schatje,
    van mij mag je huilen zo lat je enkel zien dat je gevoelens hebt !
    Serieus Joëlla, je mag me altijd bellen of sms'en maar die stomme nummers doen het niet naar elkaar, wacht maar tot ik een BB heb hahah dan ping ik je tot je me beu bent <3


    i'm broken, do you hear me.