• I love you girls <3
    Cause, you've got that, one thing

Omdat deze gewoon moet.

[ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 19:07 ]

Some things are changing too much.

iemand die met mij dit twitteraccount wil beheren? @heyyoustyles tweet me even!

HAAAY SCHATJES <3

i'm broken, do you hear me.

GayMarriage schreef:
    ik ben ook echt zo'n naïef kind. I'm off. K moet scheikunde leren en ik ben echt in een jankbui.
    kbye.

But we love you and are always there for you<3

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

Babes, i have to tell you guys something.
    Ik weet dat ik me vaak kut voel, en dat ik vaak dingen aan jullie vertel.
    maar ik heb jullie nooit het hele verhaal verteld.
    alsjeblieft, willen jullie mij niet gaan haten?
    ik snap het als jullie dat wel zouden doen, maar ik hoop dat jullie ook begrijpen waarom ik dit vertel, en dat jullie snappen dat dit heel veel pijn doet..

ik heb in de afgelopen zomervakantie een vriendje gehad, die heel lief was, maar op het verkeerde spoor.
    hij blowt, rookt en drinkt, en omdat ik hem op dat moment leuk vond, begon ik ook mee te doen. ik heb niet geblowt of gerookt, maar ik begon mee te drinken. op een avond ben ik nogal aangeschoten geraakt, en zelf weet ik niet heel goed meer wat ik deed. het enige wat ik nog weet is dat ik toen samen met hem en zijn vrienden was. we gingen allemaal steeds verder en verder, en op een gegeven moment ging het de verkeerde kant op.
    toen ik de volgende dag weer wakker werd lag ik bij mijn ex in bed, ik weet om heel eerlijk te zijn niet meer wat er is gebeurd. toen ik een paar weken geleden grote sneeën in mijn arm had, is mijn ex daar achter gekomen. hij wou dat ik langs kwam, iets wat ik nooit heb moeten doen. toen ik daar was was hij aan het blowen met zijn vrienden. ook lag er al een lege fles alcohol op tafel. hij en zijn vrienden zaten allemaal tv te kijken, en probeerde dingen te doen die ik niet wou. toen ben ik het huis uitgelopen, met tranen over mijn wangen. sindsdien ben ik 9 van de 10 keer bang als ik een nieuwe jongen ontmoet. ook is dit nog steeds een van de redenen dat ik mezelf pijn doe.
    ik begrijp het als jullie me vinden zeuren/aandacht vinden vragen.
    ik snap het ook als jullie zouden zeggen dat jullie me niet meer willen horen/zien/spreken.
    ik had het gevoel dat ik dit moest vertellen aan jullie, en ik hoop dat jullie begrijpen dat ik me echt heel kut voel nu.

als ik jullie dit niet meer kan vertellen, snap dan dit:
    Ik hou van jullie meiden, echt waar.
    en ik doe echt me best, en probeer zo min mogelijk te doen.
    maar ik wil dit niet meer, ik wil die pijn niet meer.
    het spijt me voor alles, echt waar.
    maar ik hoop dat ik dit misschien nu een plekje kan geven, ook al heeft niemand dit verhaal waarschijnlijk gelezen straks.
    i really love you girls, i really do.

Some things are changing too much.

Ik heb het gelezen, en ik ben niet boos, en ik haat je niet, en ik vind niet dat je zeurt, en niet om aandacht vraagt en ik wil je nog gewoon spreken, want ik vind het heel goed, dat jij het nu hebt durven vertellen
    And I'll be there for you, always and always
    And I love you, always and always (wedding)

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Lieve Lieve Lieve Joëlla.
    Waarom zouik boos zijn.
    Waarom zou ik je haten.
    Lieverd ik vind het juist goed van je dat je dit hebt durven te vertellen. Ik heb zelf ook nog steeds dingen die ik niet verteld heb. Omdat ik het niet durf en bang ben voor wat jullie gaan denken.
    I will always be there for you babe! Till the day I die.
    I love you babe. x

What's so bad about being different?

Lieve Joëlla,
    ik heb je verhaal ook gelezen hoor, je zeurt niet en ik vind het knap dat je dat tegen ons wil zeggen. Ik zal je nooit haten, zeker niet. Ik zal er altijd voor je zijn in die plaats, je bent ee ngeweldig meisje en het is echt rot dat je net die jongen had moeten tegenkomen. Op een dag ga je de ware vinden schat, net zoals iedereen hier. Wie weet is het toevallig wel een Zayn Looklike, dan zou dat echt grappig zijn. Maar dus ik wijk af, lieve Joella, ik ben trots op je. Onthou dat alsjeblieft <3

i'm broken, do you hear me.

Lieve Joella, het is echt zo kut dat jij dit mee moest maken. Waarom jij en waarom niet ik? Jij hebt al genoeg klote dingen meegemaakt. Maar waarom zou ik je gaan haten? Dat kan ik niet eens want jij bent veel te lief daarvoor. Ik zou willen dat ik die jongen nu zo hard zou kunnen slaan, want jij verdient zulke dingen niet.
    Maar lieverd onthoud dat ik je nooit zal gaan haten, wat je ook doet. Ik steun je in alles wat je doet en ik hou van je, vergeet dat alsjeblieft niet. Ik zal je altijd helpen als er iets is en je kan me alles vertelle. Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen, want jij verdient dit gewoon niet.
    Just remember that i'll always be there for you, i love you <3

If you spread your wings, you can fly away with me.

Joella, natuurlijk haat ik je niet. Ik begrijp best wel dat wanneer er zoiets gebeurd, dat je het jezelf niet kan vergeven. Ik vind het echt heel erg rot voor je dat het je moest overkomen. Dat óók nog.
    En net zoals Lianne, heb ik ook dingen waar ik niet trots op ben en heb ik ook de dingen waar ik m'n hele leven last van heb. Maar waar ik nog nooit een woord over gesproken heb.
    Maar het maakt niet uit wat er is gebeurd en wat je ook gedaan hebt. Joella is Joella. Joella is nog steeds de persoon waar ik gehecht aan ben geraakt.
    I love you. <3

Schatteke. Waarom zou ik je haten? Waarom zou ik niet meer met je willen praten?
    Ik vind het knap dat je het gewoon altijd durft te zeggen.Ik durf het niet en ik heb ook zo mijn dingen die ik achterhoud.
    Weet dat we er voor je zijn en je verdient dit echt niet.
    Joëlla je bent een lieve meid. Weet dat ik -en de anderen- er altijd voor je ben.
    (wedding)

Remember when...

Schatjes, ik weet niet of ik nog internet ga hebben op mijn iPod en anders tot weer ziens !
    Jullie zijn stuk voor stuk geweldig en als er iets is kun je altijd sms'en/bellen/whatever. 24/7

Remember when...

GayMarriage schreef:
    Schatjes, ik weet niet of ik nog internet ga hebben op mijn iPod en anders tot weer ziens !
    Jullie zijn stuk voor stuk geweldig en als er iets is kun je altijd sms'en/bellen/whatever. 24/7

Same goes for you.

CHARRY schreef:
    (...)

Same goes for you.

Dankje, though ik het toch niet durf te zeggen wat er mis is ik ben een lafbek ikr.

Remember when...

GayMarriage schreef:
    (...)

Dankje, though ik het toch niet durf te zeggen wat er mis is ik ben een lafbek ikr.

Ik begrijp het. Ik heb hetzelfde probleem.

Doei Honneponnetje! (bloos)
    HAHAHA, IK HEB ZO'N HEKEL AAN DAT WOORD!
    Nou, doeidoei xxxx (wedding)
    Love you too baby (bloos)

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John