Babes, i have to tell you guys something.
Ik weet dat ik me vaak kut voel, en dat ik vaak dingen aan jullie vertel.
maar ik heb jullie nooit het hele verhaal verteld.
alsjeblieft, willen jullie mij niet gaan haten?
ik snap het als jullie dat wel zouden doen, maar ik hoop dat jullie ook begrijpen waarom ik dit vertel, en dat jullie snappen dat dit heel veel pijn doet..
ik heb in de afgelopen zomervakantie een vriendje gehad, die heel lief was, maar op het verkeerde spoor.
hij blowt, rookt en drinkt, en omdat ik hem op dat moment leuk vond, begon ik ook mee te doen. ik heb niet geblowt of gerookt, maar ik begon mee te drinken. op een avond ben ik nogal aangeschoten geraakt, en zelf weet ik niet heel goed meer wat ik deed. het enige wat ik nog weet is dat ik toen samen met hem en zijn vrienden was. we gingen allemaal steeds verder en verder, en op een gegeven moment ging het de verkeerde kant op.
toen ik de volgende dag weer wakker werd lag ik bij mijn ex in bed, ik weet om heel eerlijk te zijn niet meer wat er is gebeurd. toen ik een paar weken geleden grote sneeën in mijn arm had, is mijn ex daar achter gekomen. hij wou dat ik langs kwam, iets wat ik nooit heb moeten doen. toen ik daar was was hij aan het blowen met zijn vrienden. ook lag er al een lege fles alcohol op tafel. hij en zijn vrienden zaten allemaal tv te kijken, en probeerde dingen te doen die ik niet wou. toen ben ik het huis uitgelopen, met tranen over mijn wangen. sindsdien ben ik 9 van de 10 keer bang als ik een nieuwe jongen ontmoet. ook is dit nog steeds een van de redenen dat ik mezelf pijn doe.
ik begrijp het als jullie me vinden zeuren/aandacht vinden vragen.
ik snap het ook als jullie zouden zeggen dat jullie me niet meer willen horen/zien/spreken.
ik had het gevoel dat ik dit moest vertellen aan jullie, en ik hoop dat jullie begrijpen dat ik me echt heel kut voel nu.
als ik jullie dit niet meer kan vertellen, snap dan dit:
Ik hou van jullie meiden, echt waar.
en ik doe echt me best, en probeer zo min mogelijk te doen.
maar ik wil dit niet meer, ik wil die pijn niet meer.
het spijt me voor alles, echt waar.
maar ik hoop dat ik dit misschien nu een plekje kan geven, ook al heeft niemand dit verhaal waarschijnlijk gelezen straks.
i really love you girls, i really do.
Some things are changing too much.